Имаме работещ правилник, по който ще се кара до края на годината. Добър или лош, това е прито и важи за всички. Не всички ситуации възникващи в трасето могат да бъдат предвидени, а не е добре да минат и да се забравят. Получават се спорни ситуации в които заинтересуваните ги тълкуват както им е изгодно. Накрая казуса остава висящ и се забравя във времето. А не е добре да се повтаря.Предлагам да върнем лентата и организатори,състезатели и публика, които имат ясни спомени или видео за спорни ситуации да ги напишат тук подробно. Нека изчакаме примерно месец, да се съберат различни спорни ситуации и тогава да ги обсъждаме един по един. Иначе ако започнем веднага, ще стане бъркотия и няма да можем да разберем кое мнение за кой казус се отнася.
Започвам с тази годишното издание на Варна. Казуса е следния. Стоян Францов се обръща на екстрем. Съдията с помоща на някого го обръща на гуми. Наказание за екипажа няма.
Нова Черна. Чаро казва, че екстремите са проверени и могат да се движат поне по три автомобила едновременно и времето няма да се спира. На първи екстрем се оказва, че в блатото има огромен бетонен блок под водата и на практика може да мине само 1 автомобил. Резултата е счупен преден мост за Бай Матьо и загуба от половин час за нашия екипаж.
Миналата година във Варна. Състезател с не спряно време, застанал извън лентите,помага на друг състезател наврян в екстрем в който не трябва да влиза. Ще науча подробности и ще го изяснявам в последствие.
Верея. Автомобил излиза от екстрема, навигатора е без колан. На забележката на съдията да си сложи колана, се отговаря, че ще си издушат с тия колани Няма наказание.
Същите господа кривят кормиллна щанга, асистенски автомобил им доставя резервна, и се оказва помощ за смяната и. Наказание няма.
При същите състезатели, на друг екстрем човек от публиката помага на навигатора да повдигне клон, който пречи на преминаването на автомобила. Съдията иска да го впише в карнета, но след крясъци и заплахи от бащата на състезателя нищо не се вписва. Наказание няма. Екипажа печели състезанието.
Вие сте на ред.
Започвам с тази годишното издание на Варна. Казуса е следния. Стоян Францов се обръща на екстрем. Съдията с помоща на някого го обръща на гуми. Наказание за екипажа няма.
Нова Черна. Чаро казва, че екстремите са проверени и могат да се движат поне по три автомобила едновременно и времето няма да се спира. На първи екстрем се оказва, че в блатото има огромен бетонен блок под водата и на практика може да мине само 1 автомобил. Резултата е счупен преден мост за Бай Матьо и загуба от половин час за нашия екипаж.
Миналата година във Варна. Състезател с не спряно време, застанал извън лентите,помага на друг състезател наврян в екстрем в който не трябва да влиза. Ще науча подробности и ще го изяснявам в последствие.
Верея. Автомобил излиза от екстрема, навигатора е без колан. На забележката на съдията да си сложи колана, се отговаря, че ще си издушат с тия колани Няма наказание.
Същите господа кривят кормиллна щанга, асистенски автомобил им доставя резервна, и се оказва помощ за смяната и. Наказание няма.
При същите състезатели, на друг екстрем човек от публиката помага на навигатора да повдигне клон, който пречи на преминаването на автомобила. Съдията иска да го впише в карнета, но след крясъци и заплахи от бащата на състезателя нищо не се вписва. Наказание няма. Екипажа печели състезанието.
Вие сте на ред.
Коментар