Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

    Темата става все по интересна. И ще се налага да се преглежда всеки ден!
    0887 526 564/ 0897 933 755 /

    Коментар


    • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

      Тодоре, много правилно правиш.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

        Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
        Темата става все по интересна. И ще се налага да се преглежда всеки ден!
        Ти нали си много болен,забранено е да се смееш да не скъсаш платното, Защото сега ще четеш ЗА любовта,зависта,омразата и интелекта на ОФРОДАРИ
        А да;Преди години ни командироваха в една държава НА обучение,Инструктажа започна така ;ИМАТЕ ПРАВО ДА ПРАВИТЕ КАКВОТО ЖЕЛАЕТЕ ВАЖНОТО Е ДА СПАЗВАТЕ ЗАКОНА И НЕ ПРЕЧИТЕ НА ОСТАНАЛИТЕ ;

        Коментар


        • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

          Първоначално публикуван от delfin Преглед на мнение
          ИМАТЕ ПРАВО ДА ПРАВИТЕ КАКВОТО ЖЕЛАЕТЕ ВАЖНОТО Е ДА СПАЗВАТЕ ЗАКОНА И НЕ ПРЕЧИТЕ НА ОСТАНАЛИТЕ ;
          Веско това последното много ми хареса.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

            Уважаеми Колеги,

            Използвам правото си да отговоря на тази публикация, защото е намесено името ми в нея.
            Категорично заявявам, че не съм внасял такова предложение за включване в Наредбата за организиране и провеждане на състезания към БФАС за 2017 г. Причините за това са основно две. Първата е, че тази дефиниция съществува отпреди много години в Наредбата на БФАС и източника за това е Международния спортен кодекс на ФИА, а не моята скромна особа. Ето текста от Наредбата за 2016 г.:
            Чл.48. Всички автомобилни мероприятия, в които се използва времеизмерване и имат състезателен характер, провеждат се на територията на България и не са включени в спорния каледар за 2016 и не са организирани от членове на БФАС са незаконни, БФАС не носи отговорност за тяхната организация и провеждане, ако в такива взимат участие клубове, състезатели и съдии лицензирани в БФАС, същите подлежат на санкции съгласно Наредбата за 2016г.

            Втората причина е, че българският автомобилен спорт има доста по-важни проблеми за решаване, отколкото заплесване по общи положения, които се налагат директно от ФИА и открай време са дефинирани. Мисля, че това изчерпва темата и дава достатъчно разяснение на всеки, който се интересува от нея. Тези от вас, които имат нужда от повече разяснение или искат да имат директен контакт с мен по други въпроси, могат да ми се обадят по телефона и да разговарят директно: 0888 581040

            Тодоре, знам че някои колеги ти докладват за дискусии и решения на Управителния съвет на БФАС веднага след приключване на заседанията. УС на БФАС няма тайни и всички хора там се изказват открито и действат публично. Преди обаче да извадиш дадени неща от контекста, да ги обърнеш на 180 градуса и да търсиш начин да компрометираш името ми сред обществото, те съветвам да проучваш информацията малко по-обстойно и да се убедиш в нейната достоверност. Другото, по-ефективно средство е просто да не занимаваш аудиторията с нашите лични отношения, а ако имаш да ми казваш нещо използвай телефона цитиран по-горе. Мина времето на евтините лъжи и тъпите подлагания на крак. Опитай се да запазиш името и достойнството си в този спорт и бъди предпазлив с манипулациите и клеветите по мой адрес. Не е сериозно, не е професионално и дори е наказуемо.

            Коментар


            • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

              Чл.14. Автомобилните спортни клубове (АСК) заплащат ежегодно годишен клубен
              членски внос на БФАС в размер на 600 лв. Годишното членство е периодът от 1
              януари до 31 декември на съответната година.

              Чл.15.3.1. За Международни ралита, които са и кръгове от НРШ
              Автомобилният спортен клуб - организатор заплаща такса в размер на:
              БФАС - 1500 лв.
              ФИА - Определена от ФИА



              Чл.15.3.2. Ралита от националния шампионат
              Автомобилният спортен клуб - организатор заплаща на
              БФАС такса 1000 лв.


              Чл.15.4. За дисциплина - Затворен маршрут 1000 лв.
              Чл.15.5. За дисциплина - Ралиспринт 800 лв.
              Чл.15.6. За дисциплина - Планинско 800 лв.
              Чл.15.7. За дисциплина - Автокрос 300 лв.
              Чл.15.8. За дисциплина - Раликрос 400 лв.
              Чл.15.9. За дисциплина - Крос Кънтри Рали 800 лв.
              Чл.15.10. За дисциплина - Драг 500 лв.
              Чл.15.11. За дисциплина - Дрифт 500 лв.
              Чл.15.12. За дисциплина - Тайм Атак 500 лв.
              Чл.15.13. За дисциплина - Гимкхана 250 лв.
              Чл.15.14. За дисциплина – Ендуранс 500 лв.
              Чл.15.15. За дисциплина - рали за автомобили на алтернативно гориво 250 лв.
              Чл.15.16. За Състезания за хора в неравностойно положение – такса не се
              начислява.


              Аз предлагам Чл.15.16. колкото и смешно да звучи . Така или иначе няма точна формулировка какъв е точния формат на въпросните "състезания"

              Въпроса е по Чл 14. и Чл.15.3.1 ако има международно участие?
              Последно редактирано от banjo; 30-01-17, 10:58.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                Първоначално публикуван от Александър Ковачев Преглед на мнение
                Уважаеми Колеги,

                Използвам правото си да отговоря на тази публикация, защото е намесено името ми в нея.
                Категорично заявявам, че не съм внасял такова предложение за включване в Наредбата за организиране и провеждане на състезания към БФАС за 2017 г. Причините за това са основно две. Първата е, че тази дефиниция съществува отпреди много години в Наредбата на БФАС и източника за това е Международния спортен кодекс на ФИА, а не моята скромна особа
                Така е, вярно е, съществуваше досега, но досега никога не е санкциониран или наказан състезател или клуб. Моя грешка, за което се извинявам, не е внесено от теб, а повдигнато от теб и обсъждано на управителен съвет, което си е притеснително, познавайки начина ти на работа по лични наблюдения.

                Първоначално публикуван от Александър Ковачев Преглед на мнение
                Тодоре, знам че някои колеги ти докладват за дискусии и решения на Управителния съвет на БФАС веднага след приключване на заседанията. УС на БФАС няма тайни и всички хора там се изказват открито и действат публично.
                Така е, интересувам се какво се случва, защото представлявам втория по големина клуб в БФАС с 19 лицензирани състезатели и организирам две състезания в годината - в календара и с визи за състезанията. За открито и публично не съм съгласен, особено след като прочетох миналата година в сайта на БФАС, че Комисия Офроуд е със сменен член, не знайно как, тъй като досега се събирахме клубовете и решавахме кой ще е вътре...даже и председателя на комисията не беше в час и го научи от мен !

                Първоначално публикуван от Александър Ковачев Преглед на мнение
                ....
                Другото, по-ефективно средство е просто да не занимаваш аудиторията с нашите лични отношения, а ако имаш да ми казваш нещо използвай телефона цитиран по-горе. Мина времето на евтините лъжи и тъпите подлагания на крак. Опитай се да запазиш името и достойнството си в този спорт и бъди предпазлив с манипулациите и клеветите по мой адрес. Не е сериозно, не е професионално и дори е наказуемо.
                Аз нямам неуредени лични проблеми и отношения с теб, интересите са ми в спорта и това което ти се опитваш да правиш за спорта...
                Скоро ще се разбере от общността какво ги чака, просто бия тревога, че знам какво се случва след подлагания на крак, доноси, манипулации и т.н.
                Няма проблем да ми потърсиш и наказателна отговорност, вече съм ти свикнал и адвокатите ми също
                Поздрави и успех в управлението на БФАС и дано да е в Обществена полза и на спорта !!!

                Коментар


                • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                  Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                  Извинявам се, че се намесвам в разговора, но искам да споделя малко информация авансово...да не сте изненадани
                  В Наредбата на БФАС за 2017 ще бъде вписано (има вече и решение на УС на БФАС) с което ВСИЧКИ състезания извън календара на БФАС са незаконни. Това означава, че трябва да вадите виза за състезанието, а за да вадите виза, трябва да сте лицензиран клуб, а за да се лицензирате трябваха досега 600 лева + такса за състезанието, за да ви дадат виза, т.е. стартирате с едни 1000 лева
                  За въпроси и разяснения се отнасяйте към вносителя и идеолога на предложението Александър Ковачев
                  Мой съвет...ако го каните за спонсор на състезанието или му сложите реклама, може и да не ви го набие чак толкова много

                  Можете да си го мерите колкото искате. Този текст в наредбата не трябва да притеснява никого в тази тема защото никой във FIA
                  и БФАС не се занимава с ТРОФИ или ТРАЯЛ дисциплините.
                  Хубаво е преди да се говори да прочете, информирате и осмислите:
                  Дисциплините в БФАС и FIA са:
                  - Крос кънтри рали
                  - Раликрос
                  - Автокрос
                  За момента и от поне 10години назад само тези три дисциплини са в полезрението на FIA.
                  За всичко друго няма регулации и те са свободни за развитие.
                  А и сметката не е вярна защото един клуб може да организира няколко състезания в годината и плаща само един членски внос. Ще ти дам пример с Русенския клуб, който две години вече организира състезанието си с лиценза на друг Русенски клуб, не че им е за тия 600лв. просто бяха изтървали срока да го лицензират.
                  Всички организатори и съзтезатели в тази тема могат да бъдат спокойни, че никой няма желание да се занимава и да носи отговорност за тези две дисциплини.
                  Разбира се ако някой иска да вдигне нивото, регламентира и организира национален шампионат с еднакви правила можем да го коментираме.

                  Коментар


                  • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                    Така е, вярно е, съществуваше досега, но досега никога не е санкциониран или наказан състезател или клуб.
                    БФАС може да санкционира или накаже само свои членове, съзтезатели с лизенз от БФАС, както и доброволци и официални лица с лиценз от БФАС.
                    За всички други наказанието не е от БФАС, а от съответните органи. БФАС може само да ги обяви на незаконни (нелигитимни).
                    За тези спортни събития които се регламентират от БФАС и не са организирани по определения ред са нелигитимни и противозаконни.
                    Вече в Наказателния кодекс и Закона за движение по пътищата има наказания за нерегламентирани гонки и т.н.

                    Коментар


                    • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                      Дефиниция за нерегламентирана гонка

                      "Нерегламентирана надпревара между моторни превозни средства /гонка/ представлява съревнование между две или повече моторни превозни средства по път за обществено ползване, без за това да е налице разрешение на администрацията, стопанисваща пътя, при което моторните превозни средства потеглят или едновременно и се състезават кое първо ще достигне до предварително определена цел, или потеглят на интервали и се отчита времето, за което всяко от тях изминава дадено разстояние с цел постигане на най-бързо време или достигане до определена цел.

                      Отнема се книжката преди съдебно решение до уточняване на отговорността на шофьора, ако е участвал в гонка, блъснал е човек или е превишил скоростта с над 50 км/ч в населено място.





                      Гонките нямат място на пътното платно под никаква форма.
                      Колите с изменена конструкция и по-мощни двигатели трябва да са регистрирани и минали на преглед.
                      Около това мнение се обединиха участниците в дебат за нерегламентираните състезания с автомобили, организиран от Парламентарната комисия по транспорт.


                      "Нерегламентираните състезания могат да възникнат спонтанно и предвид опасността, която представляват за останалите участници в движението, трябва да се предприемат съответните мерки срещу тези лица"




                      Съгласно сега действащия закон се предвижда временно спиране от движение и глоба от 2 до 7 хил. лева, в случаите, когато се изменя конструкцията на превозното средство. От 50 до 150 лв. е глобата за лице, което допуска за движение МПС, което няма необходимото разрешение.


                      - Всеки участник, да бъде проверяван за алкохол и за наркотици.


                      - Ограниченията в кубатурата и мощността на автомобилите, не са решение, всяка кола може да вдигне достатъчно висока скорост и да причини произшествие,


                      - Всеки легален участник да слага камера в колата си, която постоянно ще следи неговите действия.
                      Последно редактирано от banjo; 30-01-17, 21:32.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                        За да се спази по-горе писаното , преминаването през населени места и пътища за обществено ползване не трябва да са състезателни. Времето би трябва да бъде спряно на Часова контрола (ЧК) и да се преминава през тези места с ограничена скорост.
                        Общо взето до сега сме изпълнявали втората част. Ако се спира и времето до следваща (ЧК) и се минава като несъстоятелна отсечка няма да има проблеми с властите.
                        Така или иначе се издействат разрешителни от полиция, горски, кметове и др. , значи все пак не се води незаконна гонка.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                          Аз като гледам темата е точно за уточняване на регламента на трофи шампионата. Отделно разрешителни от общини. Търсите под вола динозавър.
                          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                          Телефон - в профила!

                          Коментар


                          • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                            Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                            Аз като гледам темата е точно за уточняване на регламента на трофи шампионата. Отделно разрешителни от общини. Търсите под вола динозавър.
                            А?К'во? Таргата казва "Под вола ,свиня"!
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                              (4) Наказания за неспортсменско поведение:
                              • балансиране на автомобила, като навигатора е стъпил (качил) от външната страна – 60 минути. Балансирането (осигуряването) на автомобила при наклони става само с предпазен колан с дължина над 3 метра

                              Разглеждайки състезания из Европа ,на какво попаднах: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_championnat_france_2016_aix_7.jpg
Прегледи:1
Размер:60.5 КБ
ID:5743318Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_championnat_france_2016_aix_4.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5743319Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_championnat_france_2016_aix_9.jpg
Прегледи:1
Размер:75.7 КБ
ID:5743321Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_2015_bord.jpg
Прегледи:1
Размер:250.4 КБ
ID:5743322Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_2016_presentation2.jpg
Прегледи:1
Размер:82.5 КБ
ID:5743323Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_suzuki_clemenceau_2015.jpg
Прегледи:1
Размер:277.1 КБ
ID:5743325Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_championnat_france_2016_aix_8.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5743327Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trial4x4_championnat_france_2016_aix_1.jpg
Прегледи:1
Размер:71.9 КБ
ID:5743328 . Мнението ви какво е?
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                                Че е прекалено опасно за да се прилага в състезанията!
                                "АСК ЗАГОРА 4х4"
                                0897937797....по всяко време!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X