Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Започваме все повече да се доближаваме до БФАС.
    Не да сме при тях, а като принципи и идеи какво трябва да представляват състезанията, а и организаторите.

    А колко беше готино преди няколко години-има 5-10 трофита, и караш според където ти е кеф, и можеш да отидеш. Имаше СВОБОДА.
    Сега има правилници, обосновки, финансиране, тинтири-минтири...
    Коле , знаеш ли какво е да не вярваш в бог но да живееш по божиите правила?
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #92
      От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

      Знам, точно това ми е живота в момента. Не вярвам, но нашата цивилизация е изградена на принципите на християнската религия.
      Макар да не съм съгласен с много от приетите за истини идеоми-спазвам ги, защото инак ще съм вън от обществото.

      Същото е и със състезанията-много от правилата не ми харесват, виждам безсмислеността в тях, но щом искам да се състезавам( а как само искам...)-щане щасе съобразявам,и ги изпълнявам.
      Само един пример-наложеното използване на колан за дървото когато го ползваме за опора на лебедката.
      Защо е колана-за да предпази кората на дървото от увреждане от въжето на лебедката. Дотук супер, грижим се за екологията.
      Обаче... Като видим колко милиона дървета има в гората, даже може и да са над милиард, и на този фон да обелим малко кора от ЕДНО дърво, та даже и да го изкореним-няма никакво, ама абсолютно никакво значение за екологията.
      Ако сме толкова загрижени за нея-няма да караме джипове които горят 50/100, даже и 100/100 на състезание.

      Ама нали е наложено като супер правило-при ползване на дърво за опора-да се ползва колан, за да не обелим коричката на милото дръвче...
      Който е писал това правило със сигурност не е ходил в гората...

      Отплеснах се, ама си казах каквото мисля за измислените правила.
      По-миналата година имаше и изискване да имаме гражданска отговорност и преглед...
      Кой нормален пункт ще пусне джип подготвен за състезания да мине през канала? Айде-застраховката ще я направят-зер, пари лесно се вземат, ама дотам... Добре, че ревнах(лично аз), та това отпадна.

      Моето предложение към организаторите-когато започнете да обсъждате новия правилник-не вземайте за основа стария, или ой да е бил друг. Решете какво искате да направите, и измислете правила които да оформят идеята ви.
      Досега действащите правилници са преписани оттук-оттам, и са просто "за да ги има".

      И като приемате новите правила-мислете как ще ги контролирате. Защото закон без контрол за спазването му е без полза. Сега в България имаме много такива...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #93
        От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

        Ами КОЛЕ ето ти форум сподели .Търсим как да знаем през цялото състезателно време къде се намира даден екипаж ,в какво състояние,колко оставащо състезателно време и кога и кои точно да го спре при изтичане времето .ПРОСТО ПРОСТО но на всяко състезание берем ядове добре че поне някои организатори въведоха мощни станции което си е въздух и като има обхват се справяме.

        Коментар


        • #94
          От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

          Вальо, ако аз организирах трофи-щях да помисля сериозно по този въпрос, и щях да го реша по начин по който да мога да го администрирам.
          Да-съобразно възможностите ми няма да бъде най-доброто или елегантно решение, но щях да го измисля, и то така, че да не може да се тълкува двузначно, и да мога да се позова на правилника във всеки един казус, и да не ме упрекват в пристрастност.
          За две издания на Траял Ивански не съм чул никакво оплакване относно нарушения на правилника. И това е защото той е доволно прост, което означава доста груб, но с елементарни правила, копито подлежат на контрол. Както от съдиите и организатора,така и от състезателите. Всичко е супер прозрачно, с лесни за разбиране правила, и няма шикалкавене.

          Нещо подобно би трябвало да представлява и правилника за трофи, но както решите.
          Както казах-аз през идните 3-4 години няма да съм състезател, та какъв ще е правилника не ме е.е, но понеже съм част от българския офроуд, и в частност от състезателния му вид-мило ми е как ще се развива, и какво бъдеще има.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #95
            От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

            Кольо не мислиш ли , че вече напълно прекаляваш. Всяка тема оспами!!!

            Ти си човекът , който се противопостави на изискването да има спирачки на джиповете в траяла, без да имаш намерение да участваш. Обвини пловдивчани за правилата на Пловдив и приятели 8, пак без да имаш намерение да участваш. Трофито те тормози, пак без да искаш да участваш.

            Не го разбирам това. Не ми се сърди, ама .....

            Коментар


            • #96
              От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Знам, точно това ми е живота в момента. Не вярвам, но нашата цивилизация е изградена на принципите на християнската религия.
              Макар да не съм съгласен с много от приетите за истини идеоми-спазвам ги, защото инак ще съм вън от обществото.

              Същото е и със състезанията-много от правилата не ми харесват, виждам безсмислеността в тях, но щом искам да се състезавам( а как само искам...)-щане щасе съобразявам,и ги изпълнявам.
              Само един пример-наложеното използване на колан за дървото когато го ползваме за опора на лебедката.
              Защо е колана-за да предпази кората на дървото от увреждане от въжето на лебедката. Дотук супер, грижим се за екологията.
              Обаче... Като видим колко милиона дървета има в гората, даже може и да са над милиард, и на този фон да обелим малко кора от ЕДНО дърво, та даже и да го изкореним-няма никакво, ама абсолютно никакво значение за екологията.
              Ако сме толкова загрижени за нея-няма да караме джипове които горят 50/100, даже и 100/100 на състезание.

              Ама нали е наложено като супер правило-при ползване на дърво за опора-да се ползва колан, за да не обелим коричката на милото дръвче...
              Който е писал това правило със сигурност не е ходил в гората...

              Отплеснах се, ама си казах каквото мисля за измислените правила.
              По-миналата година имаше и изискване да имаме гражданска отговорност и преглед...
              Кой нормален пункт ще пусне джип подготвен за състезания да мине през канала? Айде-застраховката ще я направят-зер, пари лесно се вземат, ама дотам... Добре, че ревнах(лично аз), та това отпадна.

              Моето предложение към организаторите-когато започнете да обсъждате новия правилник-не вземайте за основа стария, или ой да е бил друг. Решете какво искате да направите, и измислете правила които да оформят идеята ви.
              Досега действащите правилници са преписани оттук-оттам, и са просто "за да ги има".

              И като приемате новите правила-мислете как ще ги контролирате. Защото закон без контрол за спазването му е без полза. Сега в България имаме много такива...
              Ще ти постна нещо което е качено на страницата на ФИА знаеш кои са а БФАС е българския вариант "Една от основните цели на ФИА е да насърчава и прилага до приемането на общи правила за всички форми на моторните спортове и серия от целия свят.


              Една от основните цели на ФИА е да насърчава и прилага до приемане на общи правила за всички форми на моторните спортове и серии от целия свят


              ".
              Това е много поучително и трябва да се вземе на предвид. Лъжепророци много и тълкувания колкото искаш! Това не значи че трябва да им се вярва! Правилата за автомобилния спорт са едни а Бога на автомобилния спорт е ФИА ! Правилата за Трофи формата (каквото и да означава Трофи състезание)трябва да са взаимствани от правилата на ФИА. До сега 15 години това не е станало.

              P.S. Споко не съм станал набожен , аз съм атеист и вярвам само на себе си и двете си ръце.
              Последно редактирано от banjo; 16-12-16, 22:36.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #97
                От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                Кольо не мислиш ли , че вече напълно прекаляваш. Всяка тема оспами!!!

                Ти си човекът , който се противопостави на изискването да има спирачки на джиповете в траяла, без да имаш намерение да участваш. Обвини пловдивчани за правилата на Пловдив и приятели 8, пак без да имаш намерение да участваш. Трофито те тормози, пак без да искаш да участваш.

                Не го разбирам това. Не ми се сърди, ама .....
                Аз просто се опитвам да помогна като давам своето виждане.

                Щом според теб това е спам-трий, а ако нямаш права да триеш в този раздел-наковлади ме пред гоблина.

                А го правя защото моторния спорт ми е на сърце, а асфалтовите и пистовите състезания не ме кяфят, това откакто открих офроуда.

                Но щом Ви дразня(много добре знам кога се слага главна буква в учтивата форма на обръщение)-спирам да пиша, да не пострада честолюбието Ви.

                Все забравям, че бъларския офроуд са няколко личности, какво ли съм започнал да се вра между шамарите ви...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #98
                  От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                  Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                  Казвам ви, че това не работи. Първо, нямаме час на затваряне на етапа. Поради тази причина, никой съдия не знае до кога трябва да стои на мястото си. Започва една безразборна комуникация за питане кой екипаж къде е( включително и да се издирват самите екипажи по телефоните, което според мен е недопустимо). Повечето карнети и съдииски листи идват без изчислено време, или ако е изчислено в много случаи е грешно. А, дори да е нанесено, почти никой от екипажите не следи колко време му остава за каране и просто си кара, докато стигне финала. Освен това, знаете колко време отнема гледането на 50- 60 GPS-a и ако трябва на 30- 40 екипажа да се гледа час на старт и кой до къде трябва да е стигнал по време на изтичане на максималното му зададено време, при това приспаднати всички престои, си е много тегаво. И като разбереш накрая по възможно най- трудния начин, че еди кой си е трябвало да спре много по- рано от финала, ама той вече е минал още едно две CP-та или накой SS и за капак е успял и да се посчупи там, става сложно.
                  Така, че... трябват свежи идеи и нещо простичко, но работещо.
                  Наско , всичко се работи . Първо , задължително трябва да има час за затваряне на етапа ,организатора трябва на брифнга на съдиите да ги информира за часа на затваряне на етапа както и за контролното време , да се раздадат стартови списъци с часа на стартиране на всеки екипаж . Другото е достатъчно дълго контролно време което да компенсира престоите . Записване в съдийските карти и карнетите времената за престой , така съдиите от последните екстреми ще знаят има ли време за каране дадения екипаж или не . Комуникация между съдиите на всеки екстрем както и комуникация със организатора , ако е невъзможно джип на организатора обикаля и информира съдиите за движението на екипажите по трасето . Точно този модел на организация ползваме на Верея Трофи вече две години и работи без никакви проблеми . Другия начин е както карахме преди - няма dead time времето за престой накрая се вади от общото време . Другото е достатъчно широки екстреми за да няма спиране на времето . Така че проблем няма , всичко е до организация и екип
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #99
                    От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                    Наско , всичко се работи . Първо , задължително трябва да има час за затваряне на етапа ,организатора трябва на брифнга на съдиите да ги информира за часа на затваряне на етапа както и за контролното време , да се раздадат стартови списъци с часа на стартиране на всеки екипаж ....
                    Няма как да има задължителен час на затваряна на етапа, защото това противоречи на сега действащия Правилник( там никъде не пише нищо за час на затваряне на етап). По него се обявява само максимално време за преминаване на етапа, като то трябва да е чисто време за каране, след като се извадят всички престои на всеки един екипаж. Не можеш да затвориш етап, ако някой в трасето има право все още да кара. Затова го кръстихме Отворен финал.
                    Ще дам пример: Старта на първия екипаж е в 9:00, на последния е в 11:00. Дал си време на преминаване на етапа 6 чАса. Последния стартирал, към 18:00 е с престой 4 чАса и чисто време за каране 3 чАса. Кога ще затвориш етапа и кога ще обявиш това на състезатели и съдии? Това при положение, че знаеш горните факти. А когато нямаш данните, какво правим.
                    Затова или има час на затваряне на етапа, или има максимално време за преминаване. Двете взаимно се изключват. По Правилник е първото, но на състезания с повече участници, не се получава добре.
                    Последно редактирано от atanas_93; 17-12-16, 02:14. Причина: Допълнение
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                      Няма как да има задължителен час на затваряна на етапа, защото това противоречи на сега действащия Правилник( там никъде не пише нищо за час на затваряне на етап). По него се обявява само максимално време за преминаване на етапа, като то трябва да е чисто време за каране, след като се извадят всички престои на всеки един екипаж. Не можеш да затвориш етап, ако някой в трасето има право все още да кара. Затова го кръстихме Отворен финал.
                      Ще дам пример: Старта на първия екипаж е в 9:00, на последния е в 11:00. Дал си време на преминаване на етапа 6 чАса. Последния стартирал, към 18:00 е с престой 4 чАса и чисто време за каране 3 чАса. Кога ще затвориш етапа и кога ще обявиш това на състезатели и съдии? Това при положение, че знаеш горните факти. А когато нямаш данните, какво правим.
                      Затова или има час на затваряне на етапа, или има максимално време за преминаване. Двете взаимно се изключват. По Правилник е първото, но на състезания с повече участници, не се получава добре.
                      Двамата сте прави но и двамата не сте.
                      В Кърджали затова стана панаира , като тапите в трасето бяха два часа а не ни предоставиха 300 мин . (Пет часа) движение. Това стана защото :
                      1/стартирахме прекалено късно през деня -13,00ч (след Рали, след мотори, след АТВ)
                      2/ финала бе в тъмната част на деня (финала бе до 17,00ч а после бе удължен до 18,00ч
                      3/недобре планирано трасе ( екстремни зони без възможност за алтернативно преминаване) -само един състезателен коридор
                      4/ лоша комуникация между главния съдия и съдиите на терен
                      5/ на две поредни състезания организатора взе две противоречащи си решения за един и същи казус (справка Първите дни на Кърджали 2015г и 2016г)
                      Но в Пловдивското състезание Делев остави отворен финала докато не прибра и последния повреден от гората по причини:
                      1/късен старт пак заради Рали формата
                      2/екстреми без алтернативно преминаване
                      3/екстреми лошо планирани и умишлено повреждащи автомобилите.
                      4/ лоши организаторски решения
                      5/ никакви резултати по класирането три дни след финала и награждаването както и липса на временни класирания с времена и наказания.

                      Никой след толкова запитвания не ми дава определение какъв е точния формат за Трофи!
                      1/ Дали е ориентиране по пътна книга 60-80 км и транзитни контроли по трасето ,а трасето не е затворено и отцепено както бе първите години. Засича се време от старта до финала
                      2/ Дали е ориентиране по пътна книга + екстремни участъци по ленти (където стават тапи, спиране на времена,отворени финали, или финал без да ти дадат 300мин движение). Засича се време от старта до финала
                      3/ Дали е както на Ком- Емине 2003
                      (Описание на състезанието:Трасето съдържа следните участъци:

                      Специален участък:
                      Участък при който се засича време за преминаването му. Този тип участъци не са скоростни, а изискват умения за екстремен off-road, както и специална екипировка за преодоляването им. В този участък автомобилите се движат индивидуално. Ориентирането става по пътна книга и лентова маркировка. Спирането по трасето без причина е забранено. При повреда на автомобил, екипажа трябва максимално бързо да освободи състезателното трасе. При невъзможност за преминаване по означеното трасе, автомобила се изтегля на безопасно място и се изчаква преминаването на следващите автомобили. При загубване на вярната посока на трасето, трябва да се внимава да не се навлезе по посока на движението. При настъпил инцидент от такава маневра, вина носи движещият се срещу посоката на движение автомобил.
                      Времеизмерването може да е ръчно с точност до секунда. Полученото време се добавя към времето валидно за крайното класиране в състезанието.

                      Затворен кръг:
                      Това е състезателно трасе, заградено с ленти. Трасето е скоростно. По трасето не може да има повече от един автомобил.
                      Времеизмерването може да е ръчно с точност до секунда. Полученото време се добавя към времето валидно за крайното класиране в състезанието.

                      Етап за ориентация:
                      Комбинация от проходими и трудно проходими горски пътища, както и къси асфалтови отсечки. Етапа за ориентация се преминава за контролно време. Включването в контролното време не носи наказателни минути. При финиширане след контролното време, всяка минута се добавя към общото време за крайното класиране в състезанието. Пристигането преди контролното време не носи нито наказание нито бонус от минути. Ориентирането в този етап става по пътна книга (road book). В етапа за ориентация автомобилите могат да се движат групово, но крайното отчитане на контролното време е индивидуално, според стартовата позиция.
                      В етапа за ориентиране се включва навигационна точка (НТ) и часова контрола (ЧК). Маркирането на НТ се осъществява самостоятелно от екипажа, а на ЧК от съдия с печат. Пропускането на НТ носи 30 мин. наказателно време. Пропускането на ЧК носи 2 часа наказателно време.

                      Етап за връзка:
                      Това е етап, свързващ два последователни специални етапа. Маршрута на този тип етапи преминава през коларски пътища, населени места, асфалтови пътища от републиканската пътна мрежа, някои от тях с оживено движение. Това не е състезателен етап и състезателите са длъжни да спазват “Закона за движение по пътищата”. ПТП възникнало по вина на състезател, се наказва според законите на страната. Етапа за връзка е задължителен и пропускането му се наказва с наказателно време до 6 часа.)

                      Нека някой да се престраши да каже!

                      Аз съм за следния вариант: Етапа за ориентиране свободен за общо движение да е за точно време (предварения и закъснения се наказват ) а екстремните зони за класиране (затворени зони) да се засича време . Сбора от времената и наказанията правят генералното класиране . Преминаването на екстремните зони да се извършва по часови график единпо един както е по ФИА много е просто ,няма облагодетелствани и ощетени ,само чисти времена. Екстремните зони за класиране където се събира публиката ще бъдат оповестени още с рекламирането на състезанието, няма да има тайни и конспирации. Там може да се контролира публиката. Максималното време да е за преминаване до DNF се определя от самия етап 5-10-15мин.

                      Знаете ли че в Камел Трофи до Мадагаскар е бил същия Батак както е сега в България но след скандал преминават на варианта който ви предлагам по ФИА а в последните години екстремните им са с приложен характер (различни задачи като колоездене, гребане, катерене, бягане и др. ) но формата е един и същи.
                      Последно редактирано от banjo; 17-12-16, 04:13.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                        Хи
                        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение

                        5. Въпросът за броя на състезанията ще остане замразен до срещата. Всички желаещи да организират кръг от шампионата следва да подготвят презентация.
                        План на презентацията:
                        5.1. регион, периметър и връзки с властта;
                        5.2. клубът отранизатор - опит, каква е мисията на състезанието;
                        5.3. финансиране - обосновка и начини;
                        5.4. защита на дата и локация за база на лагера, логистика и кетъринг;
                        5.5. трасе, обосновка - продължителност за ден, времева схема;
                        5.6. СЪДИИ;
                        5.7. реклама, информационни канали и гарантирана честота на медийно облъчване;
                        5.8. официална част, церемония (откриване-закриване), водещ, локация(местоположение).

                        6. План да срещата:

                        06.01.2017 от 18:00 - обзор и анализ на 2016

                        07.01.2017 от 9:30
                        1. изслушване на заявките за участие и презентациите
                        2. съставяне на календар за 2017
                        3. избор на комисия Трофи за 2017
                        4. класове и технически изисквания 2017
                        5. правилник 2017
                        6. награден фонд 2017
                        7. други

                        07.01.2017 от 20:00 - свободни дискусии в ресторанта на хотела
                        Стояне , хубаво е да се обсъди как да бъдат избегнати "тапите" по трасетата по екстремните зони!
                        Според мен решението е с часови график по екстремни зони където се получават тапите и по леко трасе за ориентиране по пътна книга за точно време с транзитни контроли. На екстремните зони се засича време а самите екстреми да са съставени от различните елементи на проходимост а не само дълбока кал и дълбока вода. Екстремите могат да бъдат именувани според вида на препятствието (Блатото, Реката,Кариерата, Up hill, down hill, слонските стъпки и др.). Пет екстрема на ден е напълно достатъчно. За два дена се получават 10( десет ) екстрема които дават доста времена за класиране, стават десет места за съревнования а не само две както е в момента . Сега ако попаднеш в тапа печелят първите които са минали през препятствието а тези в тапата нямат шансове за каквото и да е класиране понеже става ефекта на лавината, предния повлича следващия назад в класирането.

                        Хубаво е да има вариант да бъдат избегнати дадени препятствия (екстреми) . Тоест екстрема да не е част от основното трасе а екстрема да е в страни от основното трасе за ориентиране. Сега ако по някаква причина неможе да се мине екстрема нямаш вариант да го заобиколиш дори с риск от наказание. Ориентирането е по пътна книга а не по топографски карти и не е възможно намирането на алтернативен път и излизане от пътната книга.
                        Последно редактирано от banjo; 18-12-16, 08:59.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                          Аз на база моя опит от различни състезания най-добри впечатления имам от Шумен и Сърбия Трофи 2016.

                          Шумен - всички знаете какво правят. A-B-C трасе, много виртуални контроли и по един екстрем на кръг. Тапи няма. Фиксиран час за финал.

                          Сърби Трофи 2016 (клас Хард, нови правила) - пролог за място, A-трасе за едната група, B-трасе за другата група. На следващия ден се сменят. Тапи няма. 9 екстрама на ден (за България толкова ексрема е прекалено). Който мине цялото трасе или повече екстреми е по-напред. Трак не се гледа - и няма нужда, нищо не можеш да заобиколиш без да те накажат. Отворен финал - в базата на състезанието, но екстрмите се затварят във фиксиран час.

                          Не казвам, че това трябва да е нашият шампионат. И сегашния правилник е добър - най-вече защто е еднакъв за всички състезания. Ще се обсъди на срещата, ясни са няколко спорни момента.

                          Залеязвам, че миналата година състезания се отказаха от шампионата заради изискванията (били прекалени и не им се рискувало с участниците), сега искат да са обратно в него.

                          Скоро ще е ясно всичко.

                          Коментар


                          • От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                            К'оЛоко
                            Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                            Аз на база моя опит от различни състезания най-добри впечатления имам от Шумен и Сърбия Трофи 2016.

                            Шумен - всички знаете какво правят. A-B-C трасе, много виртуални контроли и по един екстрем на кръг. Тапи няма. Фиксиран час за финал.

                            Сърби Трофи 2016 (клас Хард, нови правила) - пролог за място, A-трасе за едната група, B-трасе за другата група. На следващия ден се сменят. Тапи няма. 9 екстрама на ден (за България толкова ексрема е прекалено). Който мине цялото трасе или повече екстреми е по-напред. Трак не се гледа - и няма нужда, нищо не можеш да заобиколиш без да те накажат. Отворен финал - в базата на състезанието, но екстрмите се затварят във фиксиран час.

                            Не казвам, че това трябва да е нашият шампионат. И сегашния правилник е добър - най-вече защто е еднакъв за всички състезания. Ще се обсъди на срещата, ясни са няколко спорни момента.

                            Залеязвам, че миналата година състезания се отказаха от шампионата заради изискванията (били прекалени и не им се рискувало с участниците), сега искат да са обратно в него.

                            Скоро ще е ясно всичко.
                            Шуменското състезание вече го няма. Да сме честни , там всяка година се правеха различни експерименти и всеки път имаше нещо криво.
                            Казвам:
                            Трасето за ориентиране да е за точно време.
                            Ориентирането да няма екстремни елементи които да водят до "тапи"
                            Екстремните зони да са в страни от трасето за навигация на които се засича време.
                            Екстремните зони да са до пет на ден
                            Преминаване на екстремните зони под часови график
                            Да се въведе термина DNS и DNF за екстремните зони
                            DNF да е от 5 до 15мин. според дължината на екстрема

                            Стояне, правилника не е добър защото е еднакъв за всички състезания а трябва да бъде справедлив за всички участници. Ако има "тапи" в трасето и се налага изчакване защото трасето е тясно то не е добър
                            Последно редактирано от banjo; 18-12-16, 09:34.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                              Стояне, правилника не е добър защото е еднакъв за всички състезания а трябва да бъде справедлив за всички участници. Ако има "тапи" в трасето и се налага изчакване защото трасето е тясно то не е добър[/QUOTE]

                              Те това не мога да го разбера?

                              Коментар


                              • От: Среща "Bulgaria Trophy Challenge 2017" - дискусии и предложения за Правилника

                                Проектирането на трасе трябва да се направи с голямо внимание към елементите, организатора правещ трасето е необходимо, точно и последователно да обмисли кога, как и какво ще се случи и при дъжд и при сухо време. Както и да го съобрази с правилника. Колкото и да е зле един правилник, той съдържа правилата за регулиране на състезателния процес. Когато трасето и правилника са несъвместими т.е. Има изненадани съдии, организатори, състезатели и пр. налице е проблем.
                                С квадратна топка на триъгълно игрище футбол по Фифа не става, особенно ако съдиите са по борба.
                                Имаме проблем на първо място с компетентноста на самите организатори и най-накрая с правилника. Правилника е за четене преди правенето на трасето, не после като настъпят изненадите.
                                Сори, ама на тая среща отново ще се впряга каруцата пред магарето.
                                Наслушах се на "района ми е такъв, с тесни пътища и за това ставали тапи" или " имаме тук само ниви и блата, та за това трасето е такова".
                                Трява да има стандарт, който да се съобразява с правилника независимо от това колко е универсален.
                                Някой да е виждал риза с крачоли?
                                и накрая да запомните от мен:
                                - Вкусен топъл сладолед, няма!
                                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X