Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

    Йосиф Лагадов също е заявил участие във веригата за месец април .
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #62
      От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

      От сега взе да става миш маш един се отказва 5 заявяват 12 месеца 12 състезания 2016 май ще я обречем на провал.Стига с тея глупости достатъчно състезания има.Организаторите от сезон 2015 са се доказали малко или много и няма нужда от нови експерименти има доста други проблеми за обсъждане и решаване.
      Последно редактирано от Z_I_P_O; 28-11-15, 23:02.
      ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
      0879 86 85 87
      ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

      Коментар


      • #63
        От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
        Йосиф Лагадов също е заявил участие във веригата за месец април .
        Не съм видял заявка от него?!?
        Само това видях:
        Първоначално публикуван от Etar Racing Преглед на мнение
        Ние СККА "Етър Рейсинг" Велико Търново, имаме желанието да се присъединим към семейството на организаторите на кръг от "Bulgaria Trophi Challenge" през 2016 г.
        Като клуб сме организатори на: "Писта Велико Търново" кръг от Шампионата на БФАС от 2008 г., Планинско "Раховец-Лясковец" кръг от Шампионата на БФАС от 2013 г., Рали Рейд "Велико Търново" кръг от Шампионата на БФАС по офф-роуд.
        За 2016 г. към БФАС за Рали Рейда сме подали датите 29-30-31 август 2016 г.
        Готови сме на тези дати да бъдем домакини и на кръг от "Bulgaria Trophi Challenge" 2016 г.
        Ако ни приемете, ще започнем активно да участваме в живота на трофито.
        А ако говорим за същото,то датите му са:
        Първоначално публикуван от Etar Racing Преглед на мнение
        Поправка ДАТИТЕ СА 29-30-31 ЮЛИ 2016 за Велико Търново подадени в БФАС.
        "АСК ЗАГОРА 4х4"
        0897937797....по всяко време!

        Коментар


        • #64
          От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

          Макар че не е писал в темата , Йосиф Лагадов в телефонен разговор заяви участие във веригата със състезание в началото на месец април и аз предавам неговите думи . Състезанието в Търново заявено от г-н Петко Петков и състезанието в Габрово на Йоско Лагадов са две различни състезания , и двете състезания искат да участват във веригата Bulgaria Trophy Challenge 2016 .
          Последно редактирано от Бакалов; 29-11-15, 07:02.
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #65
            От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            Макар че не е писал в темата , Йосиф Лагадов в телефонен разговор заяви участие във веригата със състезание в началото на месец април и аз предавам неговите думи . Състезанието в Търново заявено от г-н Петко Петков и състезанието в Габрово на Йоско Лагадов са две различни състезания , и двете състезания искат да участват във веригата Bulgaria Trophy Challenge 2016 .
            Ясно.Значи най-вероятно ще се наложи да ги ограничим като брой?!Това са много състезания и мисля ,че състезателите ще негодуват!
            "АСК ЗАГОРА 4х4"
            0897937797....по всяко време!

            Коментар


            • #66
              От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

              Първоначално публикуван от Milen Dechev Преглед на мнение
              Ясно.Значи най-вероятно ще се наложи да ги ограничим като брой?!Това са много състезания и мисля ,че състезателите ще негодуват!
              Миленски.няма да негодуваме.Колкото повече -толкова повече.И десет да има -ОК.За генералното класиране да важат сбора от точките на пет участия-макс.Така всеки който гони генерално класиране избира къде да участва и всички местни пак ще са на върха.И вълка сит и агнето цяло.А колко състезания ще има 2017 ?Ще се отсеят сами.Тази година изкарах всичките седем-тегаво ми дойде от финансова гледна точка.Успех в начинанието ! Поклон пред всички организатори и съдии за усилията които полагат!

              Коментар


              • #67
                От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                Много добро предложение.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #68
                  От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                  Датите за Варна са 6-8 май 2016. Варна си остава твърдо в Bulgaria Trophy Challenge 2016. Желанието ни е да сме винаги в Шампионата.
                  В А Р Н А О Ф Р О У Д 4-6 май 2018 - ТO THE LAST BREATH...
                  TLC-80 1HD-FT

                  Коментар


                  • #69
                    От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                    Аз да се включа, ама от къде да знам за нази тема?
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #70
                      От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                      Нека да се вземе предвид на срещата на организаторите и болната тема за различните класове! Например ако в даден клас има повече от 3 машини примерно Витара до 2.0 кубика ,си имат отделно награждаване,ако са по малко ,се борят срещу по големите. Клас до 2.0 кубика,до 3.0 и над 3.0.Не виждам с какво толкова ще се натовари състезанието ,като това нещо ще помогне на още куп хора да се престрашат и да участват.Доста хора не искат да си мерят карданите срещу големите машини.Клас Хоби става по интересен от Експерта,заставаш на някоя поляна и гледаш как прелитат 15 джипа покрай теб, а за Експерта обикаляш като луд по екстремите да видиш 2-3 джипа докато не са се потрошили.Нека се дават обективни мнения и съвети,за да се надгражда офроуда в България.Чужденците нека да си идват,а че побеждават не е само от машините ,хората са единни ,имат ОТБОР.Стана ми странно,че на Нова Черна имаше перфектна организация,пътната книга отлична и пак нещо не им беше на ред ,на Сърбия Трофи към недоразумения ,грешни книги ,потрошени джипове и всеки сипе суперлативи и от сега заявява участие.Ако беше станало тука в БГ състезания ,организатора щеше да го сърби седалището!?!? Странна порода сме ние българите,че ние дори кефа не можем да си направим без да скандали и пререкания.Слагайте един шеф ,който да решава както казаха по горе,ако след 2 години нещата куцат-Шута и друг поема и така след 20-30 годинки вярната концепция ще се открие,ако дотогава се карат автомобили въобще.
                      Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                      Уаз 469
                      Nissan Patrol Y160

                      Коментар


                      • #71
                        От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                        Първоначално публикуван от PIT BULL Преглед на мнение
                        Чужденците нека да си идват,а че побеждават не е само от машините ,хората са единни ,имат ОТБОР.
                        на Сърбия Трофи към недоразумения ,грешни книги ,потрошени джипове и всеки сипе суперлативи и от сега заявява участие.
                        Правилно си забелязал и това е така защото в други страни излизат карачите а не мрънкачите и си помагат взаимно. Състезателите които ходят в Сърбия не мрънкат и за нашия шампионат.
                        ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                        ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                        0896 846 246

                        Коментар


                        • #72
                          От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                          Отделно искам да добавя ,нещо важно ,което се омаловажава.Самите класове са ни грешни като наименования. Клас "Хоби" трябва да е клас-"Адвенчър",той е тип приключение,забавление,състезателна разходка за време.Клас "Експерт" трябва да е за машини запазили 70-80 % от външния си вид-пример Вранглера на Паоло,Тойотата на братя Диневи,на Бат Кольо Франко,на Дядо Ваня Патрола преди да го отреже и той.А тези,който са тип "Жертва на извратена фантазия",са клас " Прототип" -тоест по тях всяко нещо е разместено,моста дръпнат назад,шасито скъсявано/удължавано , мостовете сменяни от Лапландер,Унимог,Боинг 747 и всякакви такива подобрения извършени като ХОБИ през свободното време.Един ходи на лов,друг на риба,трети бие жена си,четвърти пие,пети спи,шестия си реже джипа ,олекотява,повдига с цел по висока проходимост.От там нататък трябва да се мисли за сегашните състезатели,щото те така или иначе се състезават,но и да се привлекат нови такива,защото още колко време ще си играете в калта на Колин Макрийн ,нали трябва натрупания опит да се предава на следващите участници,а повярвайте ми такива има.Има хора ,който искат да се калят,запалват се по това нещо наречено офроуд и ако Вие като доайени в тази област имате интерес от повече участници,респективно повече спонсори,респективно по голяма масовост на състезанието-накрая всички са доволни. Организатора има много състезатели,публиката ще гледа повече джипове,спонсора ще се радва на интерес,състезателите ще се радват на нови конкуренти, Този с Витарата ,ще се бори не вече срещу машина а, срещу друг пилот със сходна машина и там ще се види ,кой е по добър.Ама Витара срещу Патрол е като Давид и Голиат,едното едва върти 31-ци ,другото излиза с такива от завода,а с 35-ци е като танк.След това трябва да се види правилника-той е да е опростен ,да няма излишни забрани ,да е кратък ,точен и ясен и да стане като закон за този тип състезание,тоест когато се строй състезателен джип и се купуват гуми ,да се знае кое как да стане ,а не да има ,не чух не разбрах ,ама ти си ми авер пусни ме да карам,дал съм толкова пари.Ако някой си мисли или разпознава в тези изречения Благой (Banjo),с него съм се виждал само веднъж за да свърша услуга на колега от форума.Всичко написано си е лично мое мнение,с което искам да помогна на любимото ми хоби,което за съжаление нямам финансовата възможност.Поздрави
                          Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                          Уаз 469
                          Nissan Patrol Y160

                          Коментар


                          • #73
                            От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                            Запалих се по офроуда през 2004 г. и от тогава почти не съм пропускал състезание макар и като зрител или помощник на организаторите.
                            Моите наблюдения и предложения :
                            1.В състезанията от веригата да участват само джипове.Атв и моторите /нищо лично към тях / отнемат ресурс-съдии,времеизмерване и проверявяне на тракове,настаняване в хотели,брифинги,бил съм многократно свидетел как ''пречат'' по трасетата и създават рискови ситуации,от които е ясно кой ще е потърпевш.
                            2.За клас експерт-отпадане на изискването за валидни ГО и ГТП и регистрация-няма какво да се лъжем,че тези джипове отговарят на изискванията на ЗДП и правилника му.Знам само 1 джип /на Геро /,който след промените по него е минал технотест.
                            3.Клас хоби-за да няма Патроли каращи по черно без предпазна клетка с 140 км/ч - правене на адекватни трасета за трофи,а не както е сега хоби-рали.Другия вариянт е ограничаване на максимално разрешената скорост примерно на 60 км/ч.Промяна на ограничението за размера на гумите-нека да е 90 см,така ще участват повече истински джипове на които 33-ките им малеят.Още един път ще подчертая създаване на истински трофи трасета от организаторите нека да има и екстреми,познавам повечето от състезателите в този клас и знам че на офроуд разходки карат по по-трудни трасета.отколкото на състезанията.
                            NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                            ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                            Коментар


                            • #74
                              От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                              Аз пак с моето напомняне-когато организаторите се съберете и мислите новия правилник-винаги се съобразявайте с това дали ще можете да контролирате всяка една забрана или ограничение което мислите да наложите.
                              Когато мислехме правилника за "траял Ивански" отказах доста предложения за правила, единствено с тази мисъл-че няма кой да прецени правилно ситуацията, и няма да мога да съм коректен спрямо състезателите.
                              Едно от тези правила беше, че джипа трябва да е с оригиналното си окачване. Аз самия нямам толкова опит с различните марки и модели джипове, а и покрай мен също няма такъв човек, който да различи дали окачването на един вранглер например е фабричното, или е пипано по него. И понеже не мога да го отсъдя по правилния начин-тази точка отпадна.

                              Та като правите новия правилник мислете и за това. Сега има правилници с много нелепи изисквания, които ако се спазват във всичките си 100%-няма да има джип който да застане на старта.

                              Ааа, и най-накрая махнете тези безумия с ГТП и застраховка. Всички знаят, че застрахователите не изплащат щети нанесени извън пътната мрежа, а ако джипа няма и редовен преглед-съвсем! А с нашите джипове минаването на преглед е невъзможно, дори и в някой пункт със силно занижени критерии.
                              А ако се каже на застрахователя, че щетата е станала по време на състезание-изобщо забравете за някакво обезщетение.

                              Та и по това помислете.
                              Също и по изискването за неналичие на газови уредби. Газта е по-безопасна от бензина, ама има някакъв наследен атавистичен страх от "бомба в колата", и по инерция се страхуват от газта.

                              Изобщо-при приемането на правилника МИСЛЕТЕ! А не да се кара по инерция от други правилници.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Среща на организаторите от веригата "Bulgaria Trophy Challenge 2016"

                                КОЛЕ за тия неща си много прав но ще е много приятно и ти да си там и да ги предложиш ти си ЧОВЕК С ИМЕ във оф роуда и твоята дума се чува ,не че и аз това щеше да го пропусна де защото е АБСУРДНО ,ГТП ,ЗАСТРАХОВКИ ,РЕГИСТРАЦИИ за машина примерно КЛАС ЕКСПЕРТ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X