Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
    Чета темата и си мисля.Сами си плачете за една автомобилна федерация да ви яхне и тя да определя правилта.
    Няма такава която да признае Трофи формата.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
      аз пък исках тая година да покарам на някое и друго състезание ама.....имам сменени части по жипа,но дали имам шансове с гУеМите батковци......или да се запиша под №3 след теб и Коко......всъшнос какво ще правиш в Неделя?
      Ти си прототипче което може да скъса гъза на някой натопорчени. Знам го от личен опит.
      В неделя ще си взимам новия Самурай.
      Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
      А как стои въпроса със силно модифицираните трофи автомобили, които ме могат да имат и нямат валидна регистрация според законите на страната? Мисля, че стават все повече. Не е ли възможно те да се отделят в отделен клас, евентуално трябва да се модифицира трака и да не карат по РПМ. Под силно мофифицирани имам предвид изрязани рами, нерегистрирани двигатели, автомобили тип бъгита с премахнато фабрично купе.
      Нередовните просто няма да карат "ТРОФИ" а ще карат "ТРАЯЛ".
      Абе много ми е чудно как някой който има автомобил за Трофи се пуска в Кънтри крос като знае че няма шанс там ( тръпка явно ама с неподходящ автомобил) . Чудна нация сме.
      На Бакалов мога да кажа следното; Докато ТРОФИТА-та ни са Траяли свързани с рали отсечки ще си мислиш че подготвения Ракич е извънземен с луноход.
      Виц:
      Американците стъпили на Марс и осъществили контакт с месните. Казали една реч в която се споменавало че били първите земляни там. Марсианците ги парирали веднага"Не сте първи, преди година дойде един кораб от земята. От вътре се чу "Мамата-бравата-мамата-бравата" , запалиха и си отидоха.
      !Надявам се ме разбирате какво искам да кажа!
      Преди години е имало "Рали група Б" , сега ги няма ,защо ли.
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Не ме карайте баш в най-голямата ми финансова криза да правя нова машина за трофи, моля ви...


      Щото е ясно, че с моя скрап(който е побеждавал и ще побеждава доста по-сериозни машини) съм изцяло за класа на най-сериозните машини. Където нямам шанс.
      Това автоматично означава, че критериите не са най-доброто което може да се измисли. Не е нормално да се вкарват в един клас франко и гръцкия "самурай" например. Трябва да се намери един точен и ясен критерий, и толкова. Колкото по-заплетено-толкова по-трудно за администриране.


      Според мен добър критерий е размера на гумите. На всички ни е ясно, че няма как машина с малък мотор да върти големи гуми, както и това, че ако имаш голям мотор няма да сложиш 29-ки гуми. Относно подобренията-според мен е по-добре да няма ограничения, отколкото да се напишат 19 точки в правилника, и да се следи дали са изпълнени. Помнете, че развитие се прави не с ограничения, а със стимули. Иначе си ограничен от заводската конструкция, която както много добре знаем не е подходяща за нашия спорт.


      Относно съкращаването на трасета съм много против. Нека да го има като опция при много голямо сговняване на ситуацията, но да е много крайна мярка. Трасетата могат да се направят така, че да е възможно правенето на класиране и без да се удължава времето или да се съкращава трасето. Иначе както Тодор Христов каза-винаги се появяват съмнения за побутване на "когото трябва". Аз самият съм патил от такова, и знам, че никак не е приятно.
      Просто предложения, ако искате вземете ги предвид, ако не-здраве. Когато имам възможност винаги ще заставам на старта. Пък в който ще клас да съм, кефа който си доставям от самото участие ми е напълно достатъчен. Е, друго си е когато си напред в класирането де, но за мен това никога не е било основна цел.
      Коле , ти като монтира предния мост какво целя с това, като монтира двигателя какво постигна? Не казвай че колата ти е станала по-добра от Витарата на Коко, виждаме класиранията, но колата ти вече е прототип защото това си целял и няма защо да се сърдиш. Имаш си кола , караш си но при модифицираните, никой не те кара да променяш нищо, промени пилотирането си. Извини ме че по болното място ама не може Даниела да мине по стръмния хлъзгав наклон а твоя автомобил да застане там като бариера. Развивай уменията си а не автомобила. Всички караме за кеф но кефа отива по дяволите с кофти правила. Както поуката във вица -не ти се отваря вратата или умишлено някой ти я задържа, палиш ракетата и се връщаш и кеф няма.. Правилата са тази врата която се отваря за всички или се отваря само за определени люде. Ако е първия вариант ще се появят много участници докато при втория ще карат само малка част отбрани "Елитни" . Наздраве.
      Последно редактирано от banjo; 28-02-14, 22:58.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

        Бакалов е много прав за всичко което написа по горе.
        ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

        Коментар


        • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

          Колкото по малко изисквания,толкова по добре,Бакалов много точно го каза.

          Коментар


          • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Нередовните просто няма да карат "ТРОФИ" а ще карат "ТРАЯЛ".
            По твоята логика всички сме нередовни , щото даже и щото имаш клетка и си изменил конструкцията , чудите екипажи няма да говоря ...
            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Абе много ми е чудно как някой който има автомобил за Трофи се пуска в Кънтри крос като знае че няма шанс там ( тръпка явно ама с неподходящ автомобил) . Чудна нация сме.
            Защо ти е чудно - отговаря на изискванията , има желание , ще кара ... и много бързо разбира че не е за там с такава машина ама няма как да иска да му правят отделен клас за неговия автомобил , което и ти между впрочем трябва да разбереш ако искаш да караш трофи ...

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение

            На Бакалов мога да кажа следното; Докато ТРОФИТА-та ни са Траяли свързани с рали отсечки ще си мислиш че подготвения Ракич е извънземен с луноход.
            Никъде не съм казал че мисля Вранглера на братята за извънземни с луноход , просто могат да карат тежко трофи . Участвах във всички трофи състезания миналата година и мога да ти кажа че в България има 3 добри трофи надпревари - Варна , Пловдив и Нови Искър , и никъде на тях нямаше рали отсечки с траял , имаше тежки екстреми редуващи се със свързващи етапи със навигация . За това казвам че това трябва да се обсъжда - как да се правят истински , тежки трофи състезания , на които само подготвените машини могат да оцелеят .Аз със сигурност не съм от "елитните" богопомазани състезатели , състезавам се със старт от скрапа ама горе долу мога и искам да карам такива състезания , за останалите дето правят друсни полянка ще гледам отстрани за да могат и стоковите малолитражки да покажат умения ...
            Между другото Кольо кара много добре , жалко е само че не разполага с пари за да подобри машината си . Във Варна завърши четвърти преди доста други , включително и пред Коко /не го тълкувай по негативен начин - просто статистика /...
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

              Имам питанка относно преместването на финала по-напред някъде в трасето при промяна на метериологичните условия и невъзможност да се включат повечето в контролното време.
              Та питанка ми е:Аз като състезател,някъде из трасето с лека повреда например спукан/течащ,но не толкова много/ радиатор,как ще разбера,че финала е изместен на 2км от мястото на което се намирам,а по пътна книга имам още 25км?
              Ако знам,че имам само 2км до финала,ще доливам вода и ще имам финал,а ако не знам ще се откажа,за да запазя машината.
              В първия случай ще имам финал за деня и след като финиширам,ще мога да отстраня повредата и да карам и втория ден.А ако не съм уведомен ще отпадна изцяло от класирането,защото няма да имам финал първият ден.
              Хайде отговорете ми на питанката,моля.
              Чавдар Владимиров
              0887/912075
              Ленд Ровър Диско 1
              Самуад в проект

              Коментар


              • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                Оставете го Кольо колко може, важното е да се направи по-прост правилник който да може да се прилага лесно и еднозначно.
                Най-добрия начин за дискусия според мен е тук, в тази именно тема. Защото дава възможност да се изкажат всички заинтересувани, а не на живи събирания на които доста хора не могат да отидат.
                То тазгодишния правилник е вече приет, но за догодина... А на когото му се кара-влиза в боя и кара. И класирането е според представянето му, защото правилника важи за всички. Е, винаги ги има и дребните игрички, ама то то това няма отърване.

                Не казвай че колата ти е станала по-добра от Витарата на Коко
                Не казвам, че е по-добра, просто е по-здрава. Целият мост беше единствено с тази цел-здравина, и е постигната.
                Ама пак да те питам-според теб нормално ли е да сложиш франко и някой румънски луноход в един клас?
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  По твоята логика всички сме нередовни , щото даже и щото имаш клетка и си изменил конструкцията , чудите екипажи няма да говоря ...
                  Защо ти е чудно - отговаря на изискванията , има желание , ще кара ... и много бързо разбира че не е за там с такава машина ама няма как да иска да му правят отделен клас за неговия автомобил , което и ти между впрочем трябва да разбереш ако искаш да караш трофи ...

                  Никъде не съм казал че мисля Вранглера на братята за извънземни с луноход , просто могат да карат тежко трофи . Участвах във всички трофи състезания миналата година и мога да ти кажа че в България има 3 добри трофи надпревари - Варна , Пловдив и Нови Искър , и никъде на тях нямаше рали отсечки с траял , имаше тежки екстреми редуващи се със свързващи етапи със навигация . За това казвам че това трябва да се обсъжда - как да се правят истински , тежки трофи състезания , на които само подготвените машини могат да оцелеят .Аз със сигурност не съм от "елитните" богопомазани състезатели , състезавам се със старт от скрапа ама горе долу мога и искам да карам такива състезания , за останалите дето правят друсни полянка ще гледам отстрани за да могат и стоковите малолитражки да покажат умения ...
                  Между другото Кольо кара много добре , жалко е само че не разполага с пари за да подобри машината си . Във Варна завърши четвърти преди доста други , включително и пред Коко /не го тълкувай по негативен начин - просто статистика /...
                  Винаги съм се чудил на "експертното" ти мнение. Как пък реши ,че щом си монтирал клетка за безопасност си направил промени по конструкцията на автомобила. Средствата за безопасност (клетка , колани , седалки, каски, пожарна инсталация) са за твоята лична безопасност. Това пък ти ако не го знаеш .......
                  Не ми е ясно защо толкова се опъваш от създаването на нови класове. По приятно ли ти е като кажеш че си спечелил от 20 екипажа а реално само половината да са в твойта категория. Ако ти е птиятно то си една доза извратен.
                  Сърбите можели да карат тежко трофи. Виждал съм ги как карат и как правят номера. Питай Петър Добрев какви номера въртят по време на трасето. Ние с тях карахме броня до броня и ги виждахме докато ти тогава бе на километри на зад.
                  "Истински Трофи състезания на които да да оцелеят само подготвени машини" - човек, ти ме разбиваш. Познаваш ли Валери Вушев? Този човек караше УАЗ 469 който имаше само клетка и колани. Този човек караше със сърце. Виждал съм го да побеждава много подготвени машини с "именити " състезатели и им бе трън в очите. Не ми казвай какъв автомобил може да издържи в тежко Трофи. Трябва да имаш кафяви гащи за да не си личи адреналина в дадени ситуации.
                  Критерия за добър екипаж е следния , водач с умения който да усеща автомобила+ навигатор който да си разбира от работата(да не е следотърсач)+ надежден в техническо отношение автомобил= всички тези елементи да са добре споени и да работят като един организъм.
                  Не мисли че немога да участвам на равно с теб или другите "тунинговани" правя го. Кеф ми прави в момента едно момиче да ми е пилот със стандартен автомобил който е с четери -пет пъти по слаб двигател и да ви дишам във врата . Класиранията ми го показват.
                  Не ме карай да взема Косьо за навигатор и да ти покажа в Тежко трофи кой ще издътжи повече.
                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  То тазгодишния правилник е вече приет, но за догодина... А на когото му се кара-влиза в боя и кара. И класирането е според представянето му, защото правилника важи за всички. Е, винаги ги има и дребните игрички, ама то то това няма отърване.
                  Един правилник се предлага , обсъжда се и след това се приема. В момента сме на фазата ОБСЪЖДАНЕ. Понеже нямаме "федерация" , решението трябва да бъде взето от всички
                  Последно редактирано от banjo; 01-03-14, 08:20.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                    Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                    Имам питанка относно преместването на финала по-напред някъде в трасето при промяна на метериологичните условия и невъзможност да се включат повечето в контролното време.
                    Та питанка ми е:Аз като състезател,някъде из трасето с лека повреда например спукан/течащ,но не толкова много/ радиатор,как ще разбера,че финала е изместен на 2км от мястото на което се намирам,а по пътна книга имам още 25км?
                    Ако знам,че имам само 2км до финала,ще доливам вода и ще имам финал,а ако не знам ще се откажа,за да запазя машината.
                    В първия случай ще имам финал за деня и след като финиширам,ще мога да отстраня повредата и да карам и втория ден.А ако не съм уведомен ще отпадна изцяло от класирането,защото няма да имам финал първият ден.
                    Хайде отговорете ми на питанката,моля.
                    За такова решение трябва да си уведомен на някоя от контролите, които ти предстои да преминеш. Ако има екипаж преминал и последната възможна контрола то следва такова решение за местене на финала да не се взема.
                    С оглед на това, че трофитата са относително къси като дистанция и наситени с екстреми, смятам, че е възможно да се организира информирането.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                      А бе, я вземете като БФАС да направите -найсе класа, та шампионатът да стане като "Златния Орфей" - с награда за всеки участвал. Перкате по 3 коли във всеки клас и ей ти гарантиран подиум за всеки участник, който успее да докрета до финала. Какви са тия, да се бориш с 20-на други екипажа!
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Не ми е ясно защо толкова се опъваш от създаването на нови класове. По приятно ли ти е като кажеш че си спечелил от 20 екипажа а реално само половината да са в твойта категория. Ако ти е птиятно то си една доза извратен.
                        Сърбите можели да карат тежко трофи. Виждал съм ги как карат и как правят номера. Питай Петър Добрев какви номера въртят по време на трасето. Ние с тях карахме броня до броня и ги виждахме докато ти тогава бе на километри на зад.
                        "Истински Трофи състезания на които да да оцелеят само подготвени машини" - човек, ти ме разбиваш. Познаваш ли Валери Вушев? Този човек караше УАЗ 469 който имаше само клетка и колани. Този човек караше със сърце. Виждал съм го да побеждава много подготвени машини с "именити " състезатели и им бе трън в очите. Не ми казвай какъв автомобил може да издържи в тежко Трофи. Трябва да имаш кафяви гащи за да не си личи адреналина в дадени ситуации.
                        Критерия за добър екипаж е следния , водач с умения който да усеща автомобила+ навигатор който да си разбира от работата(да не е следотърсач)+ надежден в техническо отношение автомобил= всички тези елементи да са добре споени и да работят като един организъм.
                        Не мисли че немога да участвам на равно с теб или другите "тунинговани" правя го. Кеф ми прави в момента едно момиче да ми е пилот със стандартен автомобил който е с четери -пет пъти по слаб двигател и да ви дишам във врата . Класиранията ми го показват.
                        Не ме карай да взема Косьо за навигатор и да ти покажа в Тежко трофи кой ще издътжи повече.
                        Моето "експертно" мнение си само мое и не задължавам никого с него , и никъде не съм казал че не трябват класове - те и сега си ги има - хард и софт . Машината ми е с един от най слабите двигатели и не съм се чувствам извратено ако някой път спечеля призово място щото съм го постигнал с труд и умения ...Познавам доста хора които карат със сърце без да имат кафяви гащи ... Щом мислиш че можеш да участваш наравно с мен и други "тунинговани" в тежко трофи със твоя Самурай или с нещо друго , трябва да го докажеш - състезания много , ако не ти харесват нашите ела на Сърбия Трофи в харда и покажи майсторство , Косьо е много добър навигатор ама само с него не става за там ...
                        Правилника можем да си го обсъждаме колкото си искаме , само че не виждам как ще задължиш организаторите да ти направят клас какъвто искаш ...
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                          Мнение на edin_lyd
                          Ти лично ще караш ли без награден фонд???



                          Аз лично Да!/ако някой пита, де /
                          Басси, няма ли кой да помете тук? Срамота, големи и сериозни мъже да се дърлим за глупости като в детската градина. Забравихме, че всички ходим по поляните основно за кеф и от любов към хобито си. Когато всичко това бледнее пред нерви, разправии, интриги... губи се смисъла и вместо да си почине човек два-три дни на някоя поляна, да се види с приятели, да се наговори на глупости, да се зареди с емоции се връща натоварен и изнервен. Да и еба и хобито и спорта би казал някой. Май взехме да се вземаме много насериозно всички и избягахме от основната цел- да се забавляваме.
                          На сърбела майката му е чесането.

                          Ето къде е истината според мен!Това е пост на Борко от Русе за траялния шампионат,който важи мисля и за трофи.
                          Чавдар Владимиров
                          0887/912075
                          Ленд Ровър Диско 1
                          Самуад в проект

                          Коментар


                          • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            Познаваш ли Валери Вушев? Този човек караше УАЗ 469 който имаше само клетка и колани. Този човек караше със сърце. Виждал съм го да побеждава много подготвени машини с "именити " състезатели и им бе трън в очите. Не ми казвай какъв автомобил може да издържи стандартен автомобил който е с четери -пет пъти по слаб двигател и да ви дишам във врата . Класиранията ми го показват.
                            Не ме карай да взема Косьо за навигатор и да ти покажа в Тежко трофи кой ще издътжи повече.
                            Даже и съотношението килограм конска сила беше по-зле от на Самурая. Хващай Косьо и покажи как се прави.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                              Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                              Мнение на edin_lyd
                              Ти лично ще караш ли без награден фонд???



                              Аз лично Да!/ако някой пита, де /
                              Басси, няма ли кой да помете тук? Срамота, големи и сериозни мъже да се дърлим за глупости като в детската градина. Забравихме, че всички ходим по поляните основно за кеф и от любов към хобито си. Когато всичко това бледнее пред нерви, разправии, интриги... губи се смисъла и вместо да си почине човек два-три дни на някоя поляна, да се види с приятели, да се наговори на глупости, да се зареди с емоции се връща натоварен и изнервен. Да и еба и хобито и спорта би казал някой. Май взехме да се вземаме много насериозно всички и избягахме от основната цел- да се забавляваме.
                              На сърбела майката му е чесането.

                              Ето къде е истината според мен!Това е пост на Борко от Русе за траялния шампионат,който важи мисля и за трофи.
                              Няма дърлене Чаро , всеки си казва мнението , а дали организаторите на състезания ще го вземат под внимание си е тяхна работа . Аз карам за кефа и за това да се видим с приятели , нали за това ходим по тези състезания !
                              Последно редактирано от Бакалов; 01-03-14, 17:47.
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • От: Верига състезания "Bulgaria Trophy Challenge 2014"- информация

                                Никой не отива на състезание с мисълта за наградния фонд. Мариян лапна едни кинти за миналогодишния шампионат. Да е жив и здрав, изкара си ги честно и със много труд. Ама като дръпнат чертата с разходите- не стигат до никъде. Като има по едно канче за първите трима, като има купон да се видим и повеселим, какво повече.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X