Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"АТV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009" - РЕГЛАМЕНТ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "АТV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009" - РЕГЛАМЕНТ

    "АТV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009" вече е Източно-Европейски Шампионат и има няколко промени в Регламента. Кръговете за 2009 г. са три :
    • 17-19 април Оффроуд полигон с. Дълбок Дол
    • 10-12 юли Оффроуд полигон "Hard Track" Враца
    • 23-25 октомври Оффроуд полигон с. Дълбок Дол



    ATV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009

    РЕГЛАМЕНТ



    І. ОБЩИ УСЛОВИЯ

    ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 е шампионат за четириколесни машини (ATV), който ще се проведе в 3 (три) кръга. ОРГАНИЗАТОР на шампионата е спортен клуб „4х4 Адвенчър”, съвместно с Комисия ATV към Българска Федерация по Мотоциклетизъм.

    ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 се ръководи от настоящия регламент и от всички решения на Съдийската комисия, влезли в сила по време на състезанието.

    ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 се провежда на затворено трасе, като движението се извършва между ленти, без навигация! В трасето има изкуствени и естествени препятствия, като целта е преминаването им за най-кратко време.

    ІІ. РЕГИСТРАЦИЯ И ТАКСА УЧАСТИЕ

    Всички желаещи попълват заявка за участие и декларация в електронен вид и при пристигането си подписват саморъчно документите. Заявки се приемат до 30 дни преди провеждането на състезанието.

    При записването си състезателите получават фланелка с номер и име на пилота в зависимост от реда на подаване на заявката. Участниците задължително стартират с предоставената фланелка през всички състезателни дни!

    Задължително е наличието на състезателен лиценз от БФМ или съответната национална федерация, UEM или FIM.
    Всички участници, които нямат издаден годишен лиценз, могат да получат на място еднократен за състезанието.Стойността на еднократният лиценз е 20 лева.
    Класовете «Mini Junior”, “Junior” и „Жени” не заплащат еднократни лицензи.
    Състезателите с еднократен лиценз трябва да представят застраховка „Злополука за спортисти” на стойност минимум 15 000 лева, валидна за срока на даденото състезание, както и медицинско свидетелство за здравословното състояние на състезателя!

    Участниците под 18 годишна възраст представят заедно с горепосочените документи и оригинал на нотариално заверено съгласие от двамата родители за участие в състезанието.

    Такса участие:
    § 100 лева (50 EUR) за участници в класовете 2WD и 4WD. Таксата включва: състезателни права, фланелка, медицинско осигуряване по време на състезанието, награден фонд, коктейл.
    § 50 лева (25 EUR) за класовете Mini Junior, Juniorи Жени. Таксата включва състезателни права, фланелка, медицинско осигуряване по време на състезанието, награден фонд, коктейл.


    Таксата за участие се заплаща по банков път в срок до 30 дни преди състезанието. Участници, заплатили таксата по-късно от 30 дни преди датата на съответното състезание, заплащат сумата в двоен размер.
    В своята заявка всеки състезател посочва броя и имената на механиците, които имат право на достъп до pitstopзоната. Механици, които не са предварително заявени, няма да получават достъп до pitstopзоната.

    ІІІ. КЛАСОВЕ

    Състезателните машини се разделят в няколко класа в зависимост от задвижването, кубатурата и състезателите.

    § Клас Mini Junior участници на възраст до 10 години. Няма ограничения за кубатурата и задвижването на състезателните машини.
    § Клас Junior участници на възраст от 10 до 16 години. Няма ограничения за кубатурата и задвижването на състезателните машини. При желание на състезателя от клас "Junior" е възможно стартиране в клас "2WD" или "4WD".
    § Клас Жени – Няма ограничения за кубатурата и задвижването на състезателните машини.
    § Клас 2WDATVсъс задвижване само на задния мост, без ограничения в кубатурата.
    § Клас 4WDATV със задвижване на четирите колела, без ограничения в кубатурата.

    IV. КЛАСИРАНЕ

    ATV Challenge Cup Bulgaria 2009е Шампионат от три кръга. Класирането е индивидуално, отборно и по нации.

    § Индивидуално класиране: Победителите във всеки кръг получават точки. Победител в крайното класиране за ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 е участникът, събрал най-много точки от трите кръга. Точки получават първите 15 участника, като схемата за точкуване е следната:

    Място Точки

    1 място 20 т.
    2 място 17 т.
    3 място 15 т.
    4 място 12 т.
    5 място 11 т.
    6 място 10 т.
    7 място 9 т.
    8 място 8 т.
    9 място 7 т.
    10 място 6 т.
    11 място 5 т.
    12 място 4 т.
    13 място 3 т.
    14 място 2 т.
    15 място 1 т.


    § Отборно класиране: В отборното класиране за всеки кръг на ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 могат да участват спортни клубове, лицензирани в БФМ за текущата година. Членове на даден отбор (клуб) могат да бъдат всички състезатели, членове на съответния спортен клуб, лицензирани в БФМ за съответната година (вкл. и състезатели с еднократен лиценз за даденото състезание). Участието за отборно класиране се заявява с попълването на заявка за участие (предоставена от организатора). Всеки отбор трябва бъде съставен от минимум 4 участника и максимум 8, в различните класове, като за крайното класиране за кръга се сумират точките от индивидуалното класиране на четирите най-добри резултата на представители на отбора, предварително записани в отборната заявка за даден клуб. В случай на еднакви точки между един, два или повече отбори, крайното класиране за кръга се определя от броя на по-първите места спечелени от състезателите на даден отбор. Отборът победител във всеки кръг получава право за участие в следващия кръг без такса за 4-те състезателя, чиито точки са взети при определянето на отборното класиране.

    § Класиране по нации: Класирането се извършва като се сумират 4-те най-добри времена на представителите на определена нация. Държавата победител във всеки кръг получава право за участие в следващия кръг без такса за 4-те състезателя с най-добри времена.


    КРАЙНО КЛАСИРАНЕ ЗА ГОДИНАТА

    И ИЗЛЪЧВАНЕ НА ШАМПИОНИ В ATV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009


    Клас „Mini Junior” излъчва годишен шампион – състезателят, събрал най-много точки от трите кръга. При равен брой точки се взема под внимание броя на победите, а при равен брой победи – резултата от прекия им двубой в последното състезание.

    Клас „Junior” излъчва годишен шампион – състезателят, събрал най-много точки от трите кръга. При равен брой точки се взема под внимание броя на победите, а при равен брой победи – резултата от прекия им двубой в последното състезание.

    Клас „Жени” излъчва годишен шампион – състезателят, събрал най-много точки от трите кръга. При равен брой точки се взема под внимание броя на победите, а при равен брой победи – резултата от прекия им двубой в последното състезание.

    Клас „4WD” излъчва годишен шампион – състезателят, събрал най-много точки от трите кръга. При равен брой точки се взема под внимание броя на победите, а при равен брой победи – резултата от прекия им двубой в последното състезание.

    Клас „2WD” излъчва годишен шампион – състезателят, събрал най-много точки от трите кръга. При равен брой точки се взема под внимание броя на победите, а при равен брой победи – резултата от прекия им двубой в последното състезание.


    V. ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД

    Прегледът ще се извършва задължително преди старта на всяка от сериите в двата дни. Състезателите трябва да са оборудвани с каски (CrossHelmet), протектори за рамена, колена, лакти и гръб, ботуши за ендуро или мотокрос, ръкавици и очила, фланелка на организатора! Липсата на част от оборудването води до НЕ стартиране на участника!




    Задължително оборудване за машините:
    • Предпазители за степенките
    • Връзка с ключа за запалването (kill switch)
    • Забранени са всички остри ролбари, ръбове и необезопасени лебедки в предната част на машините.
    VІ. ПАДОК

    В ПАДОКА се разполагат състезателите с техните механици и асистенция, кемпери, каравани и шатри. САМО в ПАДОКА се извършва ремонт на машините!
    ОРГАНИЗАТОРЪТ осигурява в ПАДОКА ток, осветление, вода, химически тоалетни и сервизни помещения ( умивални и баня).

    VІІ. ПРЕДСТАРТОВА ЗОНА/ЗОНА ЗА ИЗЧАКВАНЕ

    Всички участници са длъжни да вкарат машините си в ПРЕДСТАРТОВА ЗОНА 30 минути преди определения час за старт, като машините са със загасени двигатели. Излизането от ПРЕДСТАРТОВА ЗОНА става след изрично повикване от съдия. По време на цялото състезание в часовете от 08:00 до 17:00 часа се забранява изрично свободното движение на машини извън определените трасета и графици. Забранява се форсирането на двигателите в ПРЕДСТАРТОВА ЗОНА. Неспазването на правилата за движение и регламента водят до дисквалификация на участника.

    VІІІ. ЗАКРИТ ПАРК/ ПАРК ФЕРМЕ

    След финал на серията участниците изчакват в ЗАКРИТ ПАРК до финиширането на всички участници от серията. Излизането от ПАРКА става след изрично разрешение от съдия.

    ІХ. ФОРМАТ НА СЪСТЕЗАНИЕТО

    В първия ден участниците се състезават в КВАЛИФИКАЦИИ за втория ден. Стартовете в КВАЛИФИКАЦИИТЕ са по реда на записване, на масов старт в серия от 25 машини, подредени в една редица. При наличието на повече от 25 участника в определен клас, КВАЛИФИКАЦИИТЕ могат да се проведат в няколко серии.

    За ГОЛЕМИЯ ФИНАЛ се класират 25-те най-добри времена във всеки клас. От некласиралите се участници за ГОЛЕМИЯ ФИНАЛ се избират 25 най-добри времена за МАЛЪК ФИНАЛ.

    СТАРТОВАТА РЕШЕТКА за втория ден се определя от резултатите в КВАЛИФИКАЦИИТЕ (събота). Според резултатите от КВАЛИФИКАЦИИТЕ състезателите избират своята позиция на стартовата решетка.

    За всеки кръг според трасето и метеорлогичните условия, ОРГАНИЗАТОРЪТ определя броя на обиколките. Най-малкото време за преминаване на цялата дистанция и определения брой обиколки определят победителя в съответния клас. При финал на първия участник от серията направил необходимия брой обиколки, останалите участници финишират независимо в коя обиколка са.


    Х. ТРАСЕ

    Състезателното трасе представлява Оффроуд Полигон с дължина между 3 и 4 км., като включва скоростни отсечки, изкуствени препятствия, рампа за скокове, виражи, движение в горски участъци, дълги завои и възможности за изпреварване. Трасето е обезопасено и заградено.

    Класовете MiniJuniorи Juniorпреминават по съкратена по-лека част от трасето, като общата дистанция на всички обиколки не надвишава от 5 до 7 километра за един състезателен ден.

    Клас Жени преминават по съкратена част от трасето, като общата дистанция на всички обиколки не надвишава от 10 до 15 километра за един състезателен ден.

    Класовете 2WD и 4WD преминават по цялото трасе, като общата дистанция не надвишава 30 километра за един състезателен ден.

    Движението по трасето се извършва между маркиращи ленти. Излизане от лентите с цел съкращаване на дистанцията и облагодетелстване се наказва с дисквалификация. Състезател който е напуснал по една или друга причина трасето е длъжен да се върне на трасето от мястото от което го е напуснал. Неспазването на това правило води до дискфалификация.

    Грубо и неспортстменско отношение по време на състезанието към участници, съдии и организатори се наказва с дисквалификация.

    ХІ. ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕ

    През цялото състезание е на разположение екип от лицензирани съдии и времеизмервачи. Времеизмерването на участниците се извършва с транспондери. По време на записването всеки състезател оставя депозит в размер на 200 лева (100 евро) за получения транспондер. Сумата се връща при предaване на транспондера в края на състезанието.


    ХІІ. АСИСТЕНЦИЯ

    Техническа помощ и презареждане на машините е позволена в определената зона – pitstop. Времето на състезателя при презареждане и техническа помощ не се спира. Всеки състезател има право на не повече от ДВАМА механика в зоната на pit-stop. Излизането от pit-stop зона се извършва САМО след подаден сигнал от съдия.


    ХІІІ. ЩАБ НА СЪСТЕЗАНИЕТО

    Щабът на състезанието е на разположение на състезателите за записвания, брифинги, обявяване на резултати.


    ХІV. НАСТАНЯВАНЕ

    ОРГАНИЗАТОРЪТ не поема ангажимент за настаняване, но ще съдейства на желаещите с информация за хотели в района. За желаещите, състезатели и отбори, да къмпингуват ще има осигурени места с електричество и вода в ПАДОКА! На разположение ще бъдат сервизни помещения, баня и тоалетни, автомивка за състезателните машини.

    ХV. НАГРАДЕН ФОНД


    КЛАС MINI JUNIOR

    І място - нова машина ATV“Vromos”
    ІІ място - 300 лева (150 евро)
    ІІІ място - 100 лева (50 евро)

    КЛАС JUNIOR

    І място - 500 лева (250 евро)
    ІІ място - 300 лева (150 евро)
    ІІІ място - 100 лева (50 евро)

    КЛАС ЖЕНИ

    І място - 1000 лева (500 евро)
    ІІ място - 500 лева (250 евро)
    ІІІ място - 300 лева (150 евро)

    КЛАС 4WD

    І място - 2000 лева (1000 евро)
    ІІ място - 1000 лева (500 евро)
    ІІІ място - 500 лева (250 евро)

    КЛАС 2WD

    І място - 2000 лева (1000 евро)
    ІІ място - 1000 лева (500 евро)
    ІІІ място - 500 лева (250 евро)


    Призовите тройки във всеки клас получават купи, а всички участници – възпоменателни медали. За всеки кръг ОРГАНИЗАТОРЪТ може да осигури допълнително и предметни награди.

    За „Отборно класиране” и „Класиране по нации” ОРГАНИЗАТОРЪТ осигурява купи и освобождаване от такса участие за следващия кръг на първите четирима участници от отбора/нацията победител.

    ХVІ. МЕДИИ И МЕДИЙНО ОТРАЗЯВАНЕ

    Надпреварата ще бъде отразявана пряко по Национален телевизионен канал, както и on-line в сайта на ОРГАНИЗАТОРА. Всички журналисти трябва да имат изрична акредитация за дните на състезанието от ОРГАНИЗАТОРА.

    Акредитираните журналисти ще имат отличителни жилетки и баджове, като акредитацията им ще включва достъп до всички зони, достъп до трасето за отразяване, участие в коктейл и церемония по награждаване.

    ХVІІ. РЕКЛАМА

    ОРГАНИЗАТОРЪТ предоставя на участниците състезателна фланелка за съответния кръг с лого на надпреварата и спонсорите на шампионата. Състезателите се освобождават от задължението да стартират с фланелка на ОРГАНИЗАТОРА след изрично негово съгласие и заплащане на такса в троен размер.



    ХVІІІ. ОРГАНИЗАЦИОНЕН КОМИТЕТ

    Председател на Организационния Комитет Ахмед Доган
    Директор Оперативно и методическо ръководство Богдан Николов
    Директор на ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 Тодор Христов
    Зам.-директор на ATV Challenge Cup Bulgaria 2009 Десислав Цеков
    Главен съдия Вера Лагадова, лицензиран съдия към FIM
    Комендант по сигурността Цветан Петров
    Трасе координатор Ивайло Цанов
    Председател Техническа Комисия Петър Цанов
    Промоутър Теодора Велева
    Времеизмерване БФМ, Стоян Граченлиев
    ПресцентърЗдравка Сидова, Екатерина Дончева




    Изготвили: Теодора Велева и Тодор Христов

    17 декември 2008 г.
    Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 19-12-08, 14:22.

  • #2
    До: "АТV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009" - РЕГЛАМЕНТ

    ВРЕМЕННО КЛАСИРАНЕ ПО ТОЧКИ ЗА АТВ ШАМПИОНАТ "ATV Challenge Cup 2009"





    ОТБОРНО КЛАСИРАНЕ СЛЕД I КРЪГ

    1. "4Х4 АДВЕНЧЪР' ТРОЯН 53 т.
    2. "КЛУБ РИСК " ГАБРОВО 48 т.

    Останалите отбори нямат минимума от 4 участника в зоната на точките

    КЛАСИРАНЕ ПО НАЦИИ

    1. БЪЛГАРИЯ - 74 т.
    2. ГЪРЦИЯ - 47 т.

    По РЕГЛАМЕНТ за следващия кръг без такса за участие ще бъдат следните състезатели с най-добри времена при отборното класиране и класирането по нации:

    1.Зорница Тодорова
    2.Мартин Аламуров
    3.Теодор Иванов
    4.Пламен Василевски

    "4х4 Адвенчър"

    1.Петър Ценков
    2.Младен Вачков
    3.Мая Найденова
    4.Маргарит Тюркеджиев
    Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 27-04-09, 23:15.

    Коментар


    • #3
      До: "АТV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009" - РЕГЛАМЕНТ

      Класиране по точки след Троян



      Коментар


      • #4
        До: "АТV CHALLENGE CUP BULGARIA 2009" - РЕГЛАМЕНТ

        И годишното класиране







        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X