От: BG X-Enduro Championship Кърнаре 25-26 април 2015г
Радвам се, че Стоян е един от организаторите, който постоянно се допитва до състезателите какво искат да карат, за да е кефа на макс. Това е много съществено, но от друга страна не може да се издяла колче по мярка на всеки г. Като изявен кебапчия и посредствен състезател ще напиша какво на мен ми харесва, което обаче е малко по-трудно за изпълнение /но не невъзможно/, като има и своите несъмнени предимства за организатор, състезатели и зрители. За навигацията: 1. Трака да е около 30-40 км и да се върти 2 или 3 обиколки. През първата обиколка се работи за навигация, а след това-за бързина и техника. Има възможност за презареждане, на горива и бира става по-лесно отчитане, има поглед в/у участниците, по- интересно е за зрителите и за тези които снимат, може по-лесно и бързо да се окаже помощ при нужда. Може да има екстрем с очаквана помощ от зрители. По къс трак по-лесно се прави. А при лоши метео условия може лесно да се съкрати 1 обиколка. Когато 1 път си минал трака има по-малка възможност за сериозни травми.2. Да има възможни обходи на екстримите маркирани с друг цвят трак където да се добавят по някоя минута към времето от съдиите. Защото не може да се направи интересен екстриим и да няма тапи. А като стигна до тапата и ми стане ясно, че скоро няма да продължа си хващам обиколната и си карам. За затворения кръг: Трасето да е широко и преминаваемо от всички, да се правят по-малко обиколки и да има 2 или дори 3 манша. Така състезанието не става безинтересно за състезатели и публика, а след като си починал отново ти идва желание да покараш. Специално за каручките да няма 2 класа, защото на Кърджали се видя, че тези, които миналата година караха в хоби и експертите не могат да ги стигнат. А тези с 4WD са истински факири в гората.
Радвам се, че Стоян е един от организаторите, който постоянно се допитва до състезателите какво искат да карат, за да е кефа на макс. Това е много съществено, но от друга страна не може да се издяла колче по мярка на всеки г. Като изявен кебапчия и посредствен състезател ще напиша какво на мен ми харесва, което обаче е малко по-трудно за изпълнение /но не невъзможно/, като има и своите несъмнени предимства за организатор, състезатели и зрители. За навигацията: 1. Трака да е около 30-40 км и да се върти 2 или 3 обиколки. През първата обиколка се работи за навигация, а след това-за бързина и техника. Има възможност за презареждане, на горива и бира става по-лесно отчитане, има поглед в/у участниците, по- интересно е за зрителите и за тези които снимат, може по-лесно и бързо да се окаже помощ при нужда. Може да има екстрем с очаквана помощ от зрители. По къс трак по-лесно се прави. А при лоши метео условия може лесно да се съкрати 1 обиколка. Когато 1 път си минал трака има по-малка възможност за сериозни травми.2. Да има възможни обходи на екстримите маркирани с друг цвят трак където да се добавят по някоя минута към времето от съдиите. Защото не може да се направи интересен екстриим и да няма тапи. А като стигна до тапата и ми стане ясно, че скоро няма да продължа си хващам обиколната и си карам. За затворения кръг: Трасето да е широко и преминаваемо от всички, да се правят по-малко обиколки и да има 2 или дори 3 манша. Така състезанието не става безинтересно за състезатели и публика, а след като си починал отново ти идва желание да покараш. Специално за каручките да няма 2 класа, защото на Кърджали се видя, че тези, които миналата година караха в хоби и експертите не могат да ги стигнат. А тези с 4WD са истински факири в гората.
Коментар