Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли истински траял в България?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли истински траял в България?

    Първоначално публикуван от go go go
    това са коли за траяли, там се искат големи гуми, големи ходове, големи двигатели. ако подкараш тази кола по нашите състезания 100% ще умреш

    хората си разбират от работата
    Точно това исках да кайа и аз, ама не исках някой да се обидят...
    Има едно сътезание, в превот на български името му се превежда като ДИВИЯТ ЮГ... това е нещо наистина диво. В България просто няма оффроуд който би минал по трасето, камо ли се състезава... Калта в ной-добрият случай стига до стъклата, а за скалите дето се катерят като триял мотори просто няма да споменавам... Именно за такива неща се правят триал джипките у испанскио)))
    БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
    (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

  • #2
    Първоначално публикуван от Don Quijote

    В България просто няма оффроуд който би минал по трасето, камо ли се състезава...
    Благодаря колеги мисля ,че разбрах .Don Quijote да не си навлечеш гнева на хората от сайта с това изказване .
    B+

    Коментар


    • #3
      Що пък гнева? Съжалението че сме бедни ...
      Когато сам се забърках в това нямаше никой. Преди две години вече имаше. Сега ехе ... След още 10 години съм сигурен че испанците и прочее дребни нещастници ще имат за голяма чест да са написали в тоя форум по едно изречение. А да са врътнали по едно кръгче по тия земи ще им е мечта. В кал до огледалата и тука карат мнозина. И се катерят по скалите, и много други работи правят. А че не кудкудякат в интернет със стерео снимки е друг въпрос)

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Стефан
        След още 10 години съм сигурен че испанците и прочее дребни нещастници ще имат за голяма чест да са написали в тоя форум по едно изречение.
        Сега учат кирилицата ,ама за 10 години .ще се справят .
        B+

        Коментар


        • #5
          Едва ли. Вече 15 години я учат от наште джамбази и проститутки и нищо. Пък те си имат и своята гордост да са роби. Виж на "католицизъм". Виж и във философския речник, освен на "религиозни течения". Чалгата си е чалга.

          Коментар


          • #6
            лелееее, гориките испанци, да вземем д аим пращаме хуманитарна помощ

            ааааа и най - важното, от искаро по - длибоко нема и от витоша по - високо нема и от нашия офроуд по големо нема.


            недейте така

            в този сайт има снимки от една тунинг къща, на толкова коли колкото тук няма на състезание, направени както ние несме виждали. представете си какво е на техните мероприятия, за кави пари и организация става дума. тук хората, които наистина имат, поддържат и карат истински състезателни коли се броят на пръстите на едната ръка и никой няма толкова подготвена кола
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Добре бе мой човек. Сега е 2005-та. До 92-ра тука никой нямаше право да има 4х4, и на тия Ниви дето ги даваха понякога в Мототехниката им измъкваха предния диф. Сега имаме квото имаме. Толкова ли е по-малко от тяхното? Те го правят 50 години. Айде стига с тая национална гордост. Аз поне не съм мазохист и няма начин да стана. Майната им и на испанците и на пчелите от Венера. Ние за има-няма 10 години влязохме в час. Кажи кое е това, което не знаем. Кажи кое е това, което не можем. Кажи кой е проблема който съществува или може да възникне, и ние не можем да решим. Имали много ... Ми имат, някой сипва там пари отдавна и за нищо. Поинтересувай се от политическата история на Испания, На Общия пазар, на Европейската общност, на Евросъюза. Ние това си го правим сами. И въпреки тях. Те са никои. Ние сме. Не ми разправяй повече кви лъскави глупости си е купил някой с парите, които е откраднал от мене. Прилича на принуждение да сезирам прокуратурата. С улики. Откраднатите ми стотинки снимани в Мадрид. Искам си ги обратно!
              Китове от някви фирми, китове от други фирми. В сравнение с тях аз съм цялото КБ. И изобщо не съм само аз, толкова момчета направиха от куп тенекии джипове. Без сякви грандиозни спонсори, реклами, прочее лигавщини. Без фенклубове и телевизионни писъци. И карат, и стават все по-добри, и колите им също. С по 200 кинта заплата. Кой е великия? Испанците? Американците? Алаха? В тия условия тия хора няма да успеят да стигнат на собствен ход до нужника, ще си се изпражняват в гащите и прави.
              Някой наистина е много обиколки назад. Он нас назад.

              Коментар


              • #8
                тук някой беше писал, че моторните спортове не са за социално слаби, това е положението, зада има такива неща и тук трябва да има богати хора, не 3ма а много.

                казвам това защото аз се опитвам да няправя нещо истински и виждам колко е трудно и невъзможно
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  Тука слава богу не си прав. Да, с твоите пари се трупа опит за всички. След две години ще знаеш какво друго искаш, след пет ще ти е смешно това което правиш днес. Е, така се трупа опита. Не знам след колко, сигурен съм само че няма да е след много ония ще копират твойта кола, щото тя ще е първата успешна нам си ква. Каквато ще сме решили че трябва тогава. Сега дори не ме интересува какво ще е, сигурен съм само че ще бъде така.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Те го правят 50 години. .
                    Не искам да обудя никой, просто исках да кажа че в България просто няма такива състезания... за триал се брои отиването по поляните от Ком до емине.
                    Стефане, не си прав тук... днес точно четох една статия за нещо подобно. Значи първият ЛК е внесен в Испания 68 година, и е показан на салона с Барса... серия 40 мисля че беше. Човека дето го е внесъм тоя ЛК е ходил и обикалял по инстанцийте 3 години докато го регистрира. Просто тук няма ли лиценз даден модел не се допуска пред КАТ на преглед... Официално ЛК се внася на Иберийският полуостров от 89 г., така че не е много по-голяма разликата във времето.
                    А какво ще кажеш за Румъния... карпат трофи не е никак небезизвестно на запад... Трофи Хърватия също.
                    Но от друга страна си прав... но не точно за това... испанците от доста време произвеждат джипки, и то не една и две... като се почне от Самурай, мине се през Патрол-и, Дефендъри, Тераната, Витари... и се свърши с УРО, аналога на Хамър-а. За камионите няма да споменавам.
                    Има и още нещо... тук когато става дума за списание за джипове се прави списание за джипове, не се слагат в него нито мотори, нито колелета а най-малкото леки коли. И тестовете са тестове, не туристическа рекламка на страната. Защото ако ги имаше такива теми в него, никой не би го копувал

                    Ако не бях си навлякъл гнева на някой до сега, сега вече със сигурност стана...
                    БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
                    (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

                    Коментар


                    • #11
                      Чакай сега. В сравнение с България Испания е много голяма страна. Има място и за много списания. Освен това не случайно обърнах внимание на политическата и история и тая на Евросъюза. Ние също имахме място в СИВ, и не е точно наша вината че вече го нямаме. Но въпреки всичко Ивеко не успява да стане върха на върховете, и туй то. Въпреки че отзад стои всичкото могъщество на всички европейски развойни фирми.
                      Как се регистрира автомобил различен от Лада или Мерцедес за съжаление знам. А български ... Бъъългааарскиии? Твойта верица, Падни! Плати! Плати още! Ше те затрия бе, буклук! И други весели разговори. Така че историята на Тойота в Испания твърде възможно не е била весела. Но нямането на пълноприводна техника по времето на Франко ... Не ми се вярва. Проблемите им с баските и с френската граница са още от преди измислянето на джиповете ... От тогава имат и милиции. И много пари за тия работи.

                      Коментар


                      • #12
                        Не казвам че ТЛКто е бил първият джип в Испания, Партоли и Вранглери, а и също и техни испански аналози е имало много отдавна, но военни. Имало е и някой Ровери и Сантани, но са били изключение... по времето на Франко испанците са били няколко пъти по зле отколкото сме ние в момента.
                        По тоя повод се сетих за един анегдот, но колко е такъв и колко е истина е спорно. Значи испанците се събират пред резиденцията на Франко и почват да скандират.
                        - Франко, гладнисме, Франко, няма какво да ядем.
                        Излиза Франко и им вика.
                        -Каква е тая МИЕРДА(лайна, извинявам се за израза ) по улиците? Щом серете значи сте яли.
                        Истината за положението в Испания не е била много далеч от казаното по горе.
                        Франко умира в средата на седемдесетте, и въпреки че след смърта му испанската икономика почва да бележи ръст, до 89 година испанците са живяли по-зле отколкото ние преди 10ти.
                        Ръста на Испания не е защото са много умни или работливи, а защото европейският съюз вкарва в Испания милиарди еврота всяка година. От миналата година им спряха кранчето, но 15 години да смучат не е малко.
                        Стига с тая политика че почнах да се изприщвам от нея.
                        В колко страни от бившият источен блог не се произвеждат коли??? Май само България остана, и това не е защото ти, Пешо, Венци или Ицо не можете да направите един джип, а защото такава ни е държавната политика. Както каза когато някой подаде глава, да му я натирят обратно в калта.
                        За това в Испания ще правят 20 модела джипки, колите и моторите отделно, а в България вече и колелете не се правят.
                        За списанията няма да започвам темата, защото само за изминалата година ппоне 15 пъти я триех тая тема.
                        БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
                        (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

                        Коментар


                        • #13
                          Уважаеми господа,

                          В Испания автомобили УАЗ има от 75 г. вярно, че са произведени в Италия но какво от това.
                          И оф-роуд с УАЗ правят много преди нас.

                          Повярвайте ми на два месеца пращам рез.части

                          И най често купуваната част е челно стъкло.

                          Не искам да Ви говоря за любителите на УАЗ в Сицилия.
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #14
                            Говори ни ,говори ни ,нали за това сме се събрали
                            B+

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от uazik
                              Уважаеми господа,

                              В Испания автомобили УАЗ има от 75 г. вярно, че са произведени в Италия но какво от това.
                              И оф-роуд с УАЗ правят много преди нас.

                              Повярвайте ми на два месеца пращам рез.части

                              И най често купуваната част е челно стъкло.

                              Не искам да Ви говоря за любителите на УАЗ в Сицилия.
                              От 3 години си копувам испански оффроуд списания, и не съм видял нито един УАЗ направен за триял... вярно е че има дистрибутори на УАЗ... виж Ниви съм виждал да се състезават, и то не една и две.
                              В Ирталия може и да има, не знам.
                              И преди е имало джипки, сигурно и състезания е имало, но в сравнение със сегашното положение на тукашният пазар е било нищожно. Само ще спомена че в момента тик за един месец се продават повече джипове, отколкото леки коли в България. И това е за нови , за втора ръка не се знае колко са, може още толкова да са, може и повече.
                              Стефане, забравих да кажа и за парите. Голяма част от хората в българия занимаващи се с оффроуд за доста по-богати отколкото тия от МДА4Х4... както и от повечето испанци занимаващи се със оффроуд тук. Така че парите не са единственият фактор... може за теб и за мен да са важен фактор, ...
                              оффффффффффф... не ми се пише повече по тая тема че тиквата ме заболя :x
                              БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
                              (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X