Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От Емине до Стара Загора /репортаж/ )- 06.2006

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От Емине до Стара Загора /репортаж/ )- 06.2006

    Обещах да ви пусна малко снимки от последния преход. Ето малка част от тях:


    С голям зор и с помощтта на Венци освободихме камиона с моторите от митница и сега ги разтоварваме в Свети Влас пред хотела.


    Междувременно Ханес, механикът на Desert Dream се зае да пълни с масло амортисьорите ми както е според технологията.Той работи с марката WP и наистина ефекта беше поразителен!


    Всички 20 мотора са свалени и грижливо подредени + 2 Хонди и 2 Ямахи на Crazy job. Гостите дойдоха с 6 Gas Gas-а и 14 КТМ-а.


    През първият етап от Емине до Дъскотна не беше интересно освен един счупен нос придружен с ногдаун и отказване на състезателя.


    Веселба в Adventure Hotel в Дъскотна. Названието ние му го дадохме, тъй като представлява една барака. Ние от Crazy job го наричаме по-кратко: Свинарник


    В Свинарника имаше и тимови състезатели! На следващият ден Клаус направи три салта с два винта- ауербах, но остана невредим!


    Австриец показва какво става с вътрешната гума като се нахакаш в голям и остър камък.


    Най-тежкият участък отново беше Дъскотна - Карандила /160 км/, в който трябваше да си пробиваме път през много изненади.


    Калта по стръмните изкачвания ни .... мамата! Някои търсиха разрешение през гъстата по-суха гора, но ...


    ... там пък се случваха такива неща.


    И на Данчо му се ... (пак онова, за майката)


    Да не се повтарям, че ще ми изтрият репортажа!


    Виждате до къде съм потен! Наистина голям зор беше!


    Дори майстори на траяла като Ханес понякога биваха изненадани от хлъзгавите камъни през реката, а аз направо потънах с мотора под вода. Той пък се "нагълта" и го "изтисквахме" един час докато го обезводним. После се измихме на водата, която духаше през ауспуха. Ще почна да ги обичам тези Ямахи!


    Други пък имаха късмет.


    Кокера си пробива път през гъстата разтителност, а отдолу не знаеш какво има. Точно така направих фаталният плонж аз, но се спусках от връх Чумерна и карах яко вече на уволнение. Моторът се спря в камък висок, колкото предната капла! Резултата го знаете.


    Имаше места, където без дружни усилия бе немислимо.

    А бе, както виждате си прекарахме чудесно, въпреки тоновете пот и майки, с които бе сапътстван прехода!
    Ха сега, наздраве !!!
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Евалата Жорка, яко сте си(се ) прекарали!

    Коментар


    • #3
      Страхотия дали и мен някой ден ще ме застигне такава съдба
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #4
        Жоре гледам че и една хускварна е имало с вас
        а как се представи ГАС ГАС 300 то гледам че е имало с вас такъв а те се славят като много добри за такъв терен

        Коментар


        • #5
          Ей, тоя Митков, съсвсем бях забравил за Хускварната! Намалете КТМ-ите с един.
          В интерес на истината и шестте Gas Gas-a завършиха, но само 300 кубиковият на Рене кара до край. Другите се отказаха след Карандила!
          А бе и той доста виеше из калта, а и всички си хвърляха водата непрекъснато, но само един КТМ дефектира сериозно, а другият му беше сработил стартера и Ханес го оправи. Там беше и диларът на Gas Gas и Монтеса за Австрия - 65 годишен дядка, 10 пъти шампион по ендуро на Австрия и 5 пъти на траял. Само дето калта не прости и на неговия майсторлък, та и той накрая удари 80 км асфалт от Карандила до Стара Загора. Той каза и много важно нещо: За да си добър на ендуро, трябва да си и добър траяладжия
          Митков, кога ще купуваме Монтеси? Вече мога да ги уредя по евтино!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            ами айде де
            аз от кога ти разправям че траяла е много важен
            всички ама всички по сериозни че и по несериозни състезатели имат по едно такова нещо в гаража
            ама митков като ви разпрая нещо не щете да вярвате трябва и някой австриец да ви го каже
            аре дай да търсиме от някъде някоя триалка
            освен всичко останало тва е и голям кеф да караш такова нещо
            макар че мноого лесно се пада от него
            с монтесата на ханес как се търкаляхме всичките
            особенно пък и ханес
            направо на салто я превъртя по нагорнището и после как се въргаляше надолу
            то и аз горе долу същата работа свлякох се по шумата няколко метра
            ма много хлъзгава шума имат тия ей

            Коментар


            • #7
              От шумата ще да е!
              Сериозно съм се замислил за траялче! Днес карах някакъв хибрид между ендуро и траял - 200 куб. 4Т и останах много изненадан от възможностите му. Със седалка е, та като се поумориш да си сядаш. За гората е перфектно. С краката с лекота стигаш земята, а двигателят е по-нависоко от WR-a! Само мисля, че е хубаво да е поне 250 или 300 куб. и 5-6 коня повече
              Ще се обадя на австриеца да видя колко са новите при него и дали няма някоя Монтеса секънд хенд в добро състояние.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                а така ако има кажи му да вземем 2 или ако иска и данчо направо три
                та хем и цената да се свали още като за на едро
                хем ще си разделим пътните и другите разходи

                ПП аз и в момента знам една
                но е бета те пак са много хубави
                2000г модел но ми се вижда скъпичка
                а и монтесите са с двигател хонда

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X