Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Състезанието в София 21 май (Национален шампионат)

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Състезанието в София 21 май (Национален шампионат)

    Основни правила, организация и изисквания към състезатели за състезанията от първи кръг на Националния офроуд шампионат организиран от OFFRoad-Bulgaria.com

    София – 21 май – 2005


    Основни спонсори на мероприятието Intel corporation USA и СиЕндСис България.


    Мястото на провеждане ще бъде след Бистрица посока Железница в дясно на дата 21.05.2005. Състезанията по офроуд за високопроходими автомобили ще бъдат проведени съвместно със състезанието по ендуро за мотоциклети и ATV – втори кръг от Националния Ендуро шампионат 2005.

    В състезателната програма ще бъдат включени следните дисциплини:

    Ендуро мотори + ATV – втори кръг от националния ендуро шампионат

    4х4 автомобили – траял
    4х4 автомобили – ориентиране
    4х4 автомобили – траял любители


    4х4 автомобили – траял

    3 класа (D1, D2 и D3) разделени по дължина на базата (къса, средна и дълга база) и генерално класиране.
    Допускат се само съответно оборудвани и подготвени автомобили.
    Всеки участник подписва декларация за не отговорност от страна на организаторите за възможни щети по автомобила и рискове за здравето на участниците.

    Класирането се извършва по общото време за преминаване, към което се добавя наказателно време от бутане на колчета или късане на лента, ако има такова.


    4х4 автомобили – ориентиране за точно време.

    Ориентирането ще бъде извършено по карта и GPS координати. Всеки участник ще получи карта с отбелязани точките, които следва да намери. Всяка точка ще бъде отбелязана и върху картата и с GPS координатите си. Не е задължително наличието на GPS. Максималната скорост навсякъде по време на състезанието ще бъде ограничена на 50 км/ч. Всеки състезател, който надвиши тази скорост ще бъде санкциониран с наказателно време.

    4х4 автомобили – траял любители

    Трасето е съобразено с възможностите на напълно неподготвен автомобил. Изискванията са автомобилът да бъде със заверен годишен преглед и водача да притежава валидно свидетелство за правоуправление.



    Програма за 21.05.2005:

    09:00 – 10:00 – регистрация и плащане на такси

    Такса за участие 40 лв. за екипаж в категория “СПОРТ” и 20 лева за любители.

    До участие в състезанията ще бъдат допускани само автомобили в техническа изправност и оборудвани с пожарогасител. Водачите следва да имат валидно свидетелство за правоуправление. За да стартира автомобила следва да е със залепени на определените за това места стикери и рекламни надписи (предоставят се от организатора)
    VPetrov.photography

  • #2
    OFFRoad-Bulgaria.com







    ПЪРВИ КРЪГ НА РЕПУБЛИКАНСКИ ШАМПИОНАТ ПО ОФРОУД

    ИНДИВИДУАЛЕН
    РЕГЛАМЕНТ




    (СОФИЯ 2005)




    Състезанието се провежда по инициатива на OFFRoad-Bulgaria.com в съответствие с настоящия регламент.
    Изменения и допълнения на настоящия Индивидуален регламент могат да бъдат само прономеровани и да-тирани Бюлетини, издадени от Организатора.

    ПРОГРАМА НА СЪСТЕЗАНИЕТО.

    08.30 – 10.00 часа – Административна и техническа проверка на автомобилите на. Техническа конференция.
    10.00 – 10.20 часа подготовка и запознаване с трасето.
    10.30 часа – старт на първия участник в категория “ Спорт “
    13.00 часа – очаквано финиширане на последен участник от категория “ Спорт “
    13.30 часа – старт на първия участник в категория “ Любител “ .
    15.30 часа – очаквано финиширане на последния от категория “ Любител “
    18.00 часа – официално приключване на състезанието
    20.30 часа – обявяване на окончателните резултати и награждаване. Съвместна вечеря за организатори, състезатели, журналисти и официални лица – бирария “ При Кулата “ – гр. София, кв. Лозенец, ул. "Галичица” No.11.

    1. ОПИСАНИЕ
    1.1. Състезанието се провежда на 21 май 2005 г. в гр.София местността “Рудищата” с.Бистрица. Състезанието се със-той от две части. Първата е траял за време и наказателни точки, в оградено с ленти и колчета затворено трасе. Втората е ориентиране по карта, компас и GPS като състезателите трябва да съберат максимален брой контроли за максимално време от 4 часа. По-ранно финиширане не се санкционира. Класирането се определя на база броя на успешно преминатите контроли. По преценка на съответния екипаж е възможно и участие само в едната дис-циплина като за неучастие в другата получава максимално предвиденото наказателно време.
    1.2. Участниците в състезанието ще бъдат разделени на две категории, „Спорт” и „Любители”.
    Категория „Любители” е за неподготвени специално машини и екипажи (аматьори), които ще се състезават по отделно трасе (само траял) с ниска степен на трудност.
    Категория „Спорт” ще бъде разделена и награждавана поотделно в класове D3, D4 и D5 като се извършва и край-но генерално класиране.
    Заб. По преценка на организатора и в зависимост от броя и типа на автомобилите записали се и допуснати до старт, броя на класовете може да бъде променен и автомобилите съответно прегрупирани в тях. Тази промя-на задължително се извършва преди старта на първия автомобил.
    1.3. Статут на състезанието – частно състезание, първи кръг от организиран от OFFRoad-Bulgaria.com национален шампионат по офроуд.
    1.4. Расположение на щаба на състезанието до 20 май 2005 г.:
    гр.София, ул.”Галичица” 37 тел. 9627142, факс 9613015, e-mail: 1@offroad-bulgaria.com

    2. ОРГАНИЗАЦИЯ
    2.1. Организатор OFFROAD-BULGARIA.COM
    2.2. Състав на Организационния комитет
    Председател Венцислав Петров, OFFROAD-BULGARIA.COM
    Членове на Организационния комитет
    Пламен Петров, OFFROAD-BULGARIA.COM
    Христомир Николов ............, СПИСАНИЕ OFF-ROAD BG

    Колегия на Спортните Комисари
    Председател Валери Вушев
    Спортни Комисари
    (Фамилия и Име ) Даниел Петров, Станислав Бояджиев

    Официални лица
    Директор на състезанието Петър Цаконски
    Технически Комисар Стефан Косаров
    Главен секретар ................................................................................................................................Катя Николова
    Главен съдия .............................................................................................................................. Ярослав Атанасов
    Списъкът на съдиите ще бъде публикуван в отделен бюлетин преди старта на състезанието.

    3. ЗАЯВКИ ЗА УЧАСТИЕ
    3.1. Заявки за участие се подават лично или чрез електронна поща. Без заплащане на таксата за участие, същата се счита за предварителна и служи за запазване на стартов номер.
    Таксата за участие за категория „СПОРТ” е 40 лева, за любителския клас 20 лева.
    Таксата се заплаща в брой или по банковата сметка.
    3.2. Количество на участниците в категория „Спорт” се ограничава на 25 екипажа.
    3.3. Количеството на участниците в състезанието за любители и журналисти се ограничава на 10 екипажа.

    4. ЗАСТРАХОВКА
    4.1. Участниците трябва да имат сключена застраховка за застраховане при нещастен случай и валидна застраховка ГО.

    5. РЕКЛАМА
    5.1. Организатора предоставя на участниците задължителна и незадължителна реклама.
    5.2. Участника може да откаже разполагането на незадължителната реклама ако докаже, че представлява конкуренти продукти и/или услуги.
    5.3. Участника може да откаже разполагането на незадължителна реклама ако заплати допълнителна такса в размер на 250 лева.
    5.4. Автомобилите на участниците следва да бъдат освободени от всякакви други реклами и стикери от други състе-зания.

    6. СТИКЕРИ- СТАРТОВИ НОМЕРА
    6.1.
    Стартови номера се получават само след успешно преминаване на Административна проверка и трябва да бъдат поставени на автомобила преди извършване на техническата проверка.
    Организатора предоставя и необходимите стикери за незадължителна реклама.

    7. АДМИНИСТРАТИВНА ПРОВЕРКА
    7.1. Документи представяни на Административната проверка:

    - Свидетелство за правоуправление на МПС.
    - Регистрационен талон на МПС.
    - Застраховка ГО.
    - Попълнена заявка за участие.

    8. ТЕХНИЧЕСКА ИНСПЕКЦИЯ
    8.1. Мястото за извършване е зоната за провеждане на състезанието.

    9. НАГРАДИ
    9.1 Участниците заели първите 3 места във всеки клас в категория „Спорт” се награждават с грамота.
    С грамота се награждават и заелите първите три места в състезанието за „Любители”.
    Излъчва се и генерално класиране за категория „Спорт”, заелите първите три места се награждават с купи.

    10. ПРОТЕСТИ и АПЕЛАЦИИ
    При подаване на протест се внася сумата от 100 лева. При удовлетворяване на протеста сумата се възстановя.






    ПРИЛОЖЕНИЕ # 1
    към Индивидуален Регламент за провеждане на Първи кръг от национален шампионат по офро-уд организиран от OFFRoad-Bulgaria.com.



    ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА АВТОМОБИЛИ КЛАС СПОРТ, КАТЕГОРИЯ /Д3,Д4,Д5/

    ТОВА СА АВТОМОБИЛИ С ВИСОКА ПРОХОДИМОСТ И ФОРМУЛА 4Х4, С МОДИФИКАЦИЯ ЗА СПОРТНИ СЪСТЕЗАНИЯ ПО ОФРОУД И ОБОРУДВАНИ НАЙ-МАЛКО С ДВЕ СЕДАЛКИ.

    КОЛЕСНА БАЗА В СМ.
    Д3 1900-2280
    Д4 2280-2500
    Д5 НАД 2500

    РАМА.
    РАЗРЕШАВА СЕ ПРОМЯНА, В ТОВА ЧИСЛО И ОТДЕЛЯНЕТО НА ЕЛЕМЕНТИ НА РАМАТА;
    РАЗРЕШАВА СЕ УКРЕПВАНЕ НА РАМАТА, ПРИ УСЛОВИЕ, ЧЕ ИЗПОЛЗВАНИЯ МАТЕРИАЛ ПОВТАРЯ ФОРМАТА НА ОРИГИНАЛА И СЕ НАМИРА В КОНТАКТ С НЕГО. КОНСТРУКЦИИ С ШАРНИРНА РАМА СА ЗАБРАНЕНИ.

    КОЛЕЛА.
    ВЪНШНИЯТ ДИАМЕТЪР НА КОМПЛЕКТА КОЛЕЛА:
    Д3-ДО 35”/890ММ/
    Д4 И Д5 38,5” /980ММ/
    КОЛЕЛАТА СЕ ЯВЯВАТ ЕДИНСТВЕНИЯ ЗАДВИЖВАЩ ЕЛЕМЕНТ НА АВТОМОБИЛА.

    ГУМИ-ВСЯКАКВИ ПНЕВМАТИЧНИ ГУМИ СА РАЗРЕШЕНИ.

    ОКАЧВАНЕ.
    БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ .
    .
    ДВИГАТЕЛ-БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ.

    ОХЛАДИТЕЛНА СИСТЕМА.
    РАДИАТОРЪТ ОТ ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА НЕ МОЖЕ ДА СЕ РАЗПОЛАГА В ОТДЕЛЕНИЕТО ЗА ЕКИПАЖА.

    ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА.
    -БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ.КОНСТРУКЦИЯТА Й ТРЯБВА ДА БЪДЕ БЕЗОПАСНА ЗА ЕКИПАЖА И ЗАОБИКАЛЯЩИТЕ Я И ДА ОСИГУРЯВА МАКСИМАЛНО НИВО НА ШУМ ,НО НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 103ДБА.

    ТРАНСМИСИЯ.
    -ВСЯКАКВА МЕХАНИЧНА ИЛИ ХИДРОМЕХАНИЧНА.

    -МОСТОВЕ – ВСЯКАКВИ МЕХАНИЧНИ КОНСТРУКЦИИ, С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА МОСТОВЕ С БОРДОВИ РЕДУКТОРИ, С ВЪНШНО ЗАЦЕПВАНЕ.

    КАРОСЕРИЯ/КУПЕ/.
    КАРОСЕРИЯТА /КУПЕТО/ ТРЯБВА ДА ИМА ПОД И ПРЕГРАДА МЕЖДУ ДВИГАТЕЛЯ И ОТДЕЛЕНИЕТО ЗА ЕКИПАЖА ОТ ОГНЕУПОРЕН МАТЕРИАЛ. МОТОРНИЯТ ОТСЕК ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПОКРИТ ОТСТРАНИ И ОТГОРЕ С ПАНЕЛИ ОТ НЕГОРИМ МАТЕРИАЛ, ПРИ ТОВА КАПАКА И ОБЛИЦОВКАТА НА РАДИАТОРА ТРЯБВА ДА СЪОТВЕТСТВАТ НА ОРИГИНАЛНИЯ АВТОМОБИЛ.ТРЯБВА ДА ИМА КАКВИТО И ДА Е СТРАНИЧНИ БОРТОВЕ И ЗАДНИ БОРТОВЕ С ВИСОЧИНА НАД 150ММ. НАЛИЧИЕТО НА ОСВЕТИТЕЛНИ УРЕДИ СЕ ПРЕДВИЖДА ОТ ЗДП И Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
    ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е НАЛИЧИЕТО НА ДЪРЖАВНА РЕГИСТРАЦИЯ.
    ПРИ ОТСЪСТВИЕТО НА ТВЪРД ПОКРИВ АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е ОБОРУДВАН С КОНСТРУКЦИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ.
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      ОFFRoad-Bulgaria.com

      Национален шампионат по офроуд I кръг София 2005 г.


      ПРОТОКОЛ за крайно класиране:


      http://htftp.offroad-bulgaria.com/v_...2005_Final.doc

      Файла е във формат WORD
      VPetrov.photography

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X