Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Емине-Българка с ендуро.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Емине-Българка с ендуро.

    Колеги, обещах да ви пусна малко снимки от тридневния преход, който направихме с австрийците по билото на Стара Планина веднага след състезанието в Стара Загора.
    Понеделник: Чудесно време. Разходихме се от Емине до Дъскотна за 2 часа и изпихме бирата на кръчмата!
    Вторник: Много шибан преход от Дъскотна до Карандила. Безброй паднали дървета, сипеи, дълбоки канавки от пороите и 160 км само такива простотии. Убихме се от път и трудности.
    Сряда: Всичко си вървеше по мед и масло, докато не наближихме Чумерна. Първата веселба стана, когато разбрахме, че по северния склон има 50 см сняг.Голямо ровене падна, но на 200м от върха ни стана ясно, че няма да можем да го изкачим.Там в сухо време е трудно, а камо ли сега. Започнахме да търсим нов подход. Изведнъж притъмня, почна да гърми и междувременно единият КТМ счупи капак и маслото му изтече.Почнахме да го лепим с течен метал и веселбата се подсили с леден дъжд, който премина за капак в град.
    Ето и част от снимките, но повечето интересни моменти са пропуснати, тъй като тогава хич не ти е до снимки, а само в устата ти се въртят две три "познати" думи.


    Много хищен мотор е XR 600. Глътна си част от карбуратора, но за 2 часа беше оправен.Жасмин показва парчето от клапа, която извади от цилиндъра!


    Снимка за спомен от билото между Дъскотна и Карандила.


    Често се минава през гъста гора за по-направо, но това коства сили.


    Моя милост преминава планиски поток.


    "Брането на цветя" в такива условия е често явление.


    Данчо е набрал скорост за да качи нагорнище.


    Част от групата на каменст участък край Карандила.Там изобилства от камънаци.


    Зпочва снегът. Кокера и Жасмин съсредоточени, тъй като под снега се крият много изненади.


    Това ни чака. Ако не сняг - камъни, а често и в комбинация.


    Град покри планината.


    Чакаме течният метал да "дръпне". Студ на кутийки!


    Показвам знакът на победата, макар че ми се иска да покажа друг пръст.


    Чай с бренди. Мокри и премръзнали в първата селска кръчма, на която попаднахме след екшъна.


    Герхард взема "лекарство" против настинка вечерта в Тенис джаз клуб в Стара Загора, препоръчано му от нас.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Като гледам сте си изкарали СУПЕР ! Блазя Ви !

    Коментар


    • #3
      Това му е хубавото на Off road-а. Трепеш се, блъскаш се, оставаш без сили, но се преборваш с трудностите и накрая остават хубави спомени и удовлетворение.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Това му е хубавото на Off road-а. Трепеш се, блъскаш се, оставаш без сили, но се преборваш с трудностите и накрая остават хубави спомени и удовлетворение.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          А на XR-a какво му се случи?

          Коментар


          • #6
            Счупи се половината клапа на смукача и влезе в цилиндъра през всмукателните клапани. Направо се чудя как мина това голямо парче от там! Чак когато удари полюса на свещта и моторът спря се усетихме, че нещо такова е станало, тъй като другата част на двойната клапа вече бе влизала веднъж и бе правила същия номер. Извадихме я и си тръгна машината както преди. Наливахме около всички клапaни бензин за да проверим дали има поражения, но бензинът си стоеше отгоре.Голям мотор е т'ва XR-a
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              Дааа, това е известен проблем на тези карбуратори. И на моят XR се беше напукала тази клапа, и я махнах.

              Коментар


              • #8
                Добре че си я видял навреме. На нас два пъти ни го прави този номер все по време на каране и ремонтите се правеха при полеви условия. Първият път направо на полето, а вторият добре,че беше близко до едно село, че нямахме инструменти. Сега е без клапа, но пак си бачка.
                Събине, колко гореше твоят, че този отива над 10!
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Ако имаш предвид за каране по сняг/кал е съвсем нормално. Иначе май нещо към 8, ама не съм сигурен...

                  Коментар


                  • #10
                    8-8.5/100 при нормално каране без екстреми.Но по сняг 10 е нормално!
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #11
                      Е, значи няма к'во да се притеснява Жасмин.
                      Този път на моят мотор качих едни Мишелини. Много пресни и меки (австрийците ни ги донесоха) и за катерене нямаха грешка, но на твърдо над 80 км/ч все едно, че имаш разбити лагери. Въобще моторът ми не беше стабилен. Това е то, и най хубавите гуми си имат предназначение.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                        Е, значи няма к'во да се притеснява Жасмин.
                        Този път на моят мотор качих едни Мишелини. Много пресни и меки (австрийците ни ги донесоха) и за катерене нямаха грешка, но на твърдо над 80 км/ч все едно, че имаш разбити лагери. Въобще моторът ми не беше стабилен. Това е то, и най хубавите гуми си имат предназначение.
                        M12 или?

                        Коментар


                        • #13
                          Дори не съм им погледнал инициалите, но са много меки. Оригинално моторът ми дойде с Мишелин, но онези явно бяха друг модел. На твърдо се държаха чудесно.
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X