Здравейте колеги,
Не можах да намеря тема за Веспа, така че ще отвора нова.
Зимният ми проект е вече към своя край, но ударих греда.
Става въпрос за Vespa PK50XL2 (Австрийски оригинален модел), който не е запознат, разликата с Немските и Италианските, е че всмукателната тръба е на главата а не в блока на мотора и карбуратора е BING.
Както и да е. Реставрирах рамата напълно и ревизирах мотора - лагери, гарнитури, съединител, масла и т.н. Проблемът, с който се сблъсках обаче е, че сега не мога да го запаля с ритане. Паля го с дрелката. При високи обороти работи добре и има тяга, но ако спра да помпя газта, мотора гасне. Понеже карбуратора (Del'orto SHBC19.19) не е оригинален и всъщност е за от 75ccm нагоре (моят е 50ccm) трябваше да си поиграя малко с дюзите. Сега в момента е настроен да има тяга и сместа е нормална, но въпреки това, ако не подавам газ мотора гасне. Аз мисля, че проблемът не е от карбуратора и дюзите. Нещо, което забелязах е, че при ниски обороти, малко преди мотора да угасне, започва да духа от карбуратора и всъщност плюе сместа във въздушния филтър. Не съм много наясно, но май това е проблем. Може ли някой да даде акъл, нормално ли е или не.
Това което съм проверил е:
1. Свеща е нова по каталог.
2. Компресията е 75psi (слагам снимка)
3. Искрата е дебела и хубава.
4. Запалването е по каталог (17 градуса предварение)
5. Потока на бензина и ауспуха са свободни.
Нямам идея повече какво да направя, помагайте...
Не можах да намеря тема за Веспа, така че ще отвора нова.
Зимният ми проект е вече към своя край, но ударих греда.
Става въпрос за Vespa PK50XL2 (Австрийски оригинален модел), който не е запознат, разликата с Немските и Италианските, е че всмукателната тръба е на главата а не в блока на мотора и карбуратора е BING.
Както и да е. Реставрирах рамата напълно и ревизирах мотора - лагери, гарнитури, съединител, масла и т.н. Проблемът, с който се сблъсках обаче е, че сега не мога да го запаля с ритане. Паля го с дрелката. При високи обороти работи добре и има тяга, но ако спра да помпя газта, мотора гасне. Понеже карбуратора (Del'orto SHBC19.19) не е оригинален и всъщност е за от 75ccm нагоре (моят е 50ccm) трябваше да си поиграя малко с дюзите. Сега в момента е настроен да има тяга и сместа е нормална, но въпреки това, ако не подавам газ мотора гасне. Аз мисля, че проблемът не е от карбуратора и дюзите. Нещо, което забелязах е, че при ниски обороти, малко преди мотора да угасне, започва да духа от карбуратора и всъщност плюе сместа във въздушния филтър. Не съм много наясно, но май това е проблем. Може ли някой да даде акъл, нормално ли е или не.
Това което съм проверил е:
1. Свеща е нова по каталог.
2. Компресията е 75psi (слагам снимка)
3. Искрата е дебела и хубава.
4. Запалването е по каталог (17 градуса предварение)
5. Потока на бензина и ауспуха са свободни.
Нямам идея повече какво да направя, помагайте...
Коментар