Както става винаги при мен малко преди края резко губя интерес към проекта...така стана и с Тошко или БМВ Р45. Беше на една боя растояние от завършване ама... Както и да е...продадох го с малка загуба на едни приятели и със завиден тайминг точно ден -два преди нова година се сдобих с нов мотор, а именно Сузуки GSXR 750 от далечната 1988 година. Мотора е учудващо запазен за почти 30-те си години, което ме привлече като 'черна дупка' .
Идеята е беше...винаги съм искал турбо мотор, а старите маслени Сузуките са може би едни от най-турбинираните мотори...т.е. пътя трееше поне да е ясен и добре описан в нета.
Та започнах от далеко...първо го запалих (щото беше седял 8 години без да се кара) оправих му карбураторите (почисване и нови О пръстени) ииии го поразглобих. Купих задна джанта от следващия модел 5.5 цолова (оригиналната е 4,5") и шарнир от същия модел...и още един от по следващия модел...и сичкото железария ( в случая алумин) сглобих задното окачване)


После се заех с колектора...Турбото е ясно...малко и и от морга...1.8Т ВАГ, шото моргаджията ми е приятел, нооо колектора. Понеже е с отделни 'рънъри' и не може да се ползва цял фланец, си купих една релса и направих 'фалшиви' портове...нарезах историята и го завари приятел.

Окрилен така от успеха и след няколко посещения на 'Папе' имах вече монтирано турбо


Идеята е беше...винаги съм искал турбо мотор, а старите маслени Сузуките са може би едни от най-турбинираните мотори...т.е. пътя трееше поне да е ясен и добре описан в нета.
Та започнах от далеко...първо го запалих (щото беше седял 8 години без да се кара) оправих му карбураторите (почисване и нови О пръстени) ииии го поразглобих. Купих задна джанта от следващия модел 5.5 цолова (оригиналната е 4,5") и шарнир от същия модел...и още един от по следващия модел...и сичкото железария ( в случая алумин) сглобих задното окачване)
После се заех с колектора...Турбото е ясно...малко и и от морга...1.8Т ВАГ, шото моргаджията ми е приятел, нооо колектора. Понеже е с отделни 'рънъри' и не може да се ползва цял фланец, си купих една релса и направих 'фалшиви' портове...нарезах историята и го завари приятел.
Окрилен така от успеха и след няколко посещения на 'Папе' имах вече монтирано турбо
. Купих дросели от ГСХР 600 К1-3, преправих ги да паснат на моя мотор, индивидуални бобини от някво по-ново Сузуки, комутатор за тях от Гоуф, датчици разни пак от Гоуф...скъпа електроника и вече сме добре дошли в 21 век...или инжекция.
Коментар