мерси за хубавите думи и добрите оценки момчета
ако на някой му се намират капаците на карбуратора и инструментален капак за simson sr2 и иска да се разбели с тях на прилична цена да пише
Последно редактирано от gergo0wski; 11-02-15, 20:12.
Причина: допулване
Браво колега , поздравления за положеният труд. Без да звучи като критика искам да вметна ,че колегите са прави.......капаците на ижа са от тройка.
Така изглежда двойката която си реставрирал
А от този модел са твоите капаци
Въпреки това мотоциклетите са ти страхотни. ПОЗДРАВИ
е и критика да е,не е проблем
аз критика приемам,грешката с капаците е лично моя,но така ше си останат щото не ми се вярва тоя цвят да се повтори на друг мотор,а само за едни капаци няма да ходя да го забъркат
Капаците не са проблем, и аз не бих пребоядисал цялата машина заради тях, но бих си намерил едни оригинални за да си ги имам .
Искам да те попитам нещо. Каква боя използваш за каплите и другите никелирани части ? Имам един Люлин 50 от 63та за реставрация, но като звъннах да попитам колко ще ми струва никела и се отчаях. Твоята идея за боя наподобяваща никел ми харесва
за каплите с метален обръч използвам сребрист металик,в тоя магазин от който вземам бой ми обясниха че много го ползвали този цвят за джанти,както се забелязва слагал съм го и на някой ауспуси(не се влияе от високи температури)
каплите който са с алуминиев обръч,свалям спиците,полирам обръча,спиците ги давам на един познат да ми ги поцинкова в един завод в градъ след което ги полирам и нареждам
когато е за продажба или на някой клиент мотора давам детайли и за никел но тези който са си за мой кеф гледам да ги правя колкото се може по-евтино,се пак както писах в по-горен пост са вече 10 мотора
Последно редактирано от gergo0wski; 11-02-15, 21:55.
Причина: допълване
Коментар