Здравейте. Ще ви представя моторчето с което се сдобих, а именно тази Pannonia TL 250. До колкото съм запознат това е първият модел на Панония, произвеждан от 1954 до 1955г. Моторът го купих от скрап пунт след като го забелязох случайно, докато предавахме старо желязо на село. Моторът пали, но се наложи да му отлепям съединителя поради седенето. След като го оправих и успях да направя едно кръгче разбрах че в семеринга няма никакъв живот и гълташе маслото от скоростите.
Тогава започнах разглабянето и подготовката за освежаването.Понеже моторът е при Нова Загора а аз съм от София се оказва малък проблем времето, тъй като сега почваме училище. Идеята ми е да го донеса в София и да го "дооправям' в училището ми.( Понеже уча в Хенри Форд и имаме ретро клуб, който имам възможност да използвам). От сега казвам, че колкото и да не ми се иска това ще е "евтина" реставрация. Не мога да си позволя ново никелиране колкото и да ми се иска.... Това са снимки от нещата които успях да подготвя преди да тръгна. Сега чакам транспортирането му. Надявам се да мога да разчитам на помощта ви.
Очаквайте продължение скоро
Тогава започнах разглабянето и подготовката за освежаването.Понеже моторът е при Нова Загора а аз съм от София се оказва малък проблем времето, тъй като сега почваме училище. Идеята ми е да го донеса в София и да го "дооправям' в училището ми.( Понеже уча в Хенри Форд и имаме ретро клуб, който имам възможност да използвам). От сега казвам, че колкото и да не ми се иска това ще е "евтина" реставрация. Не мога да си позволя ново никелиране колкото и да ми се иска.... Това са снимки от нещата които успях да подготвя преди да тръгна. Сега чакам транспортирането му. Надявам се да мога да разчитам на помощта ви.
Очаквайте продължение скоро
Коментар