Още откак в мен се зароди идеята да реставрирам стар Балкан, е желанието ми да обиколя България с него.
Темата за реставрацията е тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=156477
След много угворки и планове, в крайна сметка стана ясно, че ще пътувам сам. Това не ме плаши - и сам воинът е воин.
На предварително решената дата 17 юни 2013г., тръгнах от Варна по следния маршрут:
Покрай разклона за Плиска, хан Аспарух ми пожела лек път.
В Търговище спрях да закуся.
Самолетите на българските пилоти и мотоциклетът на българите.
Първата ми цел беше с. Илаков Рът, оттам купих мотора.
Бай Димитър - Шефа го позна по звука.
Снимка на първия и втория собственици.
След като си поприказвахме и обещах пак да мина, продължих по пътя си.
яз. Йовковци
Следобед пристигнах при моите приятели в мотокампа в Идилево и опънах палатката.
Там Балкана се видя с наборите си.
М1 на Дъг
Татран 125
Moto Guzzi Nuovo Falcone, което все обещава да запали да му чуя гласа и все забравя.
Сутринта тръгнах към Ловеч.
Пред вратите на завода, в който е бил произведен преди 46 години. И двамата бяхме развълнувани и щастливи.
В музея на завода
Повече за историята на завода можете на прочетете в интернет, има доста материали по темата.
На портала вече се бяха скупчили хора и цъкаха с език по красивата машина.
Един от тях ми предложи обиколка из завода в тази уникална кола - прототип.
Шкода Бета, двигател и трансмисия Хюндай, купе стъклопласт, сглобени 10бр в завод Балкан. Тази се ползва за служебна и е на почти 300х км без сериозни ремонти.
Някъде между цеховете.
След това ме пуснаха с Балкана да мина по главната улица на завода, много вълнуващо преживяване.
Следва....
Темата за реставрацията е тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=156477
След много угворки и планове, в крайна сметка стана ясно, че ще пътувам сам. Това не ме плаши - и сам воинът е воин.
На предварително решената дата 17 юни 2013г., тръгнах от Варна по следния маршрут:
Покрай разклона за Плиска, хан Аспарух ми пожела лек път.
В Търговище спрях да закуся.
Самолетите на българските пилоти и мотоциклетът на българите.
Първата ми цел беше с. Илаков Рът, оттам купих мотора.
Бай Димитър - Шефа го позна по звука.
Снимка на първия и втория собственици.
След като си поприказвахме и обещах пак да мина, продължих по пътя си.
яз. Йовковци
Следобед пристигнах при моите приятели в мотокампа в Идилево и опънах палатката.
Там Балкана се видя с наборите си.
М1 на Дъг
Татран 125
Moto Guzzi Nuovo Falcone, което все обещава да запали да му чуя гласа и все забравя.
Сутринта тръгнах към Ловеч.
Пред вратите на завода, в който е бил произведен преди 46 години. И двамата бяхме развълнувани и щастливи.
В музея на завода
Повече за историята на завода можете на прочетете в интернет, има доста материали по темата.
На портала вече се бяха скупчили хора и цъкаха с език по красивата машина.
Един от тях ми предложи обиколка из завода в тази уникална кола - прототип.
Шкода Бета, двигател и трансмисия Хюндай, купе стъклопласт, сглобени 10бр в завод Балкан. Тази се ползва за служебна и е на почти 300х км без сериозни ремонти.
Някъде между цеховете.
След това ме пуснаха с Балкана да мина по главната улица на завода, много вълнуващо преживяване.
Следва....
Коментар