Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект К 750 ............
Свий
X
-
От: Проект К 750 ............
Искаш да кажеш че си сложил клингеритна гарнитура между капачката и лагерната кутия...
Това е грешка. Функцията на капачката освен да подава масло към ангренажа, е да не позволява аксиално преместване на основния лагер. Затова като се запресова лагера в тялото се мери със шублер дълбочината и след това се мери височината на ръба на капачката. Ако е по ниска и не осигурява натег, лагера може да превърти . Превърти ли, ще се появи ненужен аксиален луфт на коляновия вал. Задния основен лагер е "плаващ".Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Коментар
-
От: Проект К 750 ............
Явно съм се заблудил, че под въпросната капачка съм сложил гарнитура, но по въпроса за получаване на аксиално преместване на предния основен лагер според мен означава, че той трябва да се изхлузи от шийката на коляновия вал, което мисля, че може да стане при похабени валове когато се получи по-голяма хлабина при сглобката между двете повърхности,тази на вала и тази на лагера, но в случая този вал е доста добър и се надявам това да не се случи. Иначе задния лагер и маслоотражателната шайба са си в леглото без гарнитури и силикони за да може да се маже. Все пак не забравяйте, че това ми е първата среща с подобен мотоциклет и двигател ..... и се надявам да не ми е последния, разбира се не да го ремонтирам.......
Последно редактирано от spongi; 22-07-13, 14:53.
Коментар
-
От: Проект К 750 ............
Разбирам те, но малко по-горе на снимките които съм направил на 12.04.2013 г. и някои от 01.05.2013 г. се вижда кой детайл как съм го монтирал. След като сега ги прегледах отново мога да кажа, че в предната част на двигателя където се зацепват агренажните зъбчатки не съм слагал гарнитури, тъй като предния основен лагер лежи в отделна черупка която се вижда и на снимката, а лагера на разпределителния вал се захлупва с подобна капачка която го държи за да не тръгне и той на някъде. Все пак благодаря за напътствията които отправяте, защото винаги можеш да научиш нещо повече.
Коментар
-
От: Проект К 750 ............
С тях купих мотора. Приличат на стара картечница с шест цеви и като работи двигателя се въртят. Иначе по повод забележката на колегата gnomerhone
искам да кажа, че като върнах лентата на зад, не успях да си спомня дали на блока под левия цилиндър е имало маслен канал и за това вчера го свалих. В действителност под гарнитурата забелязах, че има някаква запушена дупчица. Разчоплих това което я запушваше и установих, че в нея е нахакан силикон. Изчистих целия канал който се оказа дълъг около 10-12 сантиметра, след това го продухах и отново затворих цилиндъра като преди това пробих на това място и гарнитурата.
Коментар
-
От: Проект К 750 ............
Заден калник за "Днепр", или такъв който е с чупещата панта ? Ако е с панта и мислиш да го продаваш кажи някаква цена, но за "Днепр" на който се слага гумена престилка, не, такъв си имам ! Открих украински сайт за части, като в момента съм в преговори с тях, за чупещ заднен калник какъвто съм показал на снимката която е няколко поста по-назад, като цената за калника в суров вид след почистване от боя до ламарина е 60 долара в които влизат и пътните разходи от Украйна до Пловдив. Ако решиш нещо до утре вечер и калника си заслужава казвай. Ако можеш да ми изпратиш снимки ще е по-добре.
Коментар
-
Коментар
-
От: Проект К 750 ............
Ей...браво!Че и леко запали!Аз имам много интересни спомени с отток в глезена от такъв мотор!И много тихо работи!Навремето имах такъв двигател,куплиран с реверсивна муфа,свален от мотодрезина!Как тоя двигател изкара сила да мъкне дрезината че и с товар не ми е ясно!Браво за труда!Давайте напред!TLC 120 Prado
Yamaha Wolverine 450 4x4 SE
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар