Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MZ ts 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MZ ts 250

    Здравейте колеги не знам как да започна.Ситуацията при мен е малко сложна и така..Преди години мой близък е служил в полицията и е бил моторджия..говорим за времето около 1995-2000г. и така.Той е карал въпросният MZ TS 250 http://classic-motorbikes.net/images.../mz_ts_250.jpg . И така със времето полицията бракува мотора и той го взима, и го подарява на баща ми защото нали сме в България и на някои места може да караме без документи.И така този мотор седи под стълбите на блока повече от 10 години и е отварян само веднъж поради проблем с 1-ва и 3-та скорост и доколкото знам проблема е отстранен.Та въпроса ми е ако имахте такъв мотор,какво бихте направили с него?Като малък имах огромен мерак да го си го стегна,но си взех мой собствен,но може би след години ще бъде нещо важно за мен..поне така мисля деИма ли мотора колекционерска стойност и горе-долу да дадете своите мнения какво бихте правили с него ако го имахте? Поздрави

  • #2
    От: MZ ts 250

    Прибери го в топъл и сух гараж,намери му документите и като станеш на 40 хем ще ти се занимава хем ще е станал не само стар,а и много атрактивен мотор!...не че и сега не е атрактивен!
    TLC 120 Prado
    Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

    Коментар


    • #3
      От: MZ ts 250

      Съхрани го добре,консервиран.След години ще си доволен,че си го запазил и тогава ще има стойност.Сега може да му вземеш пари,колкото да отидеш на дискотека.

      Коментар


      • #4
        От: MZ ts 250

        Съхрани го ,преди доста години дядо ми имаше JAP някъде към 80година го изхвърли на вторични суровини .Остана само двигателя и сега като видях каква цена има тоя модел си умирам от яд .

        Коментар


        • #5
          От: MZ ts 250

          Аз също бих си го запазил.От доста време търся точно този модел,но не ми излиза такъв в приличен вид и с документи.

          Коментар


          • #6
            От: MZ ts 250

            От къде мога да намеря майстор в България,който да оправи двигателя на МЗ-та и по точно скоростната кутия ?

            Коментар


            • #7
              От: MZ ts 250

              Първоначално публикуван от jamaikann Преглед на мнение
              От къде мога да намеря майстор в България,който да оправи двигателя на МЗ-та и по точно скоростната кутия ?
              Я се вземи в ръце!! Тоя майстор дет го търсиш да нее завършил Вилхем Пик че да е толкоз майстор?? Теб кой те гони? Взимай ключовете и отверките и полека полека следеики кое от къде как деиства сам ще разгадаеш какво муе на двигателя!! Ако не стане от първия път даваи от начало!! То данее корем че като отрежеш някой чарво и аиде сантрапо!! Аиди де кураш муй маиката!!
              Най-добре е да имаш богати приятели!!!
              Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

              Коментар


              • #8
                От: MZ ts 250

                Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
                Я се вземи в ръце!! Тоя майстор дет го търсиш да нее завършил Вилхем Пик че да е толкоз майстор?? Теб кой те гони? Взимай ключовете и отверките и полека полека следеики кое от къде как деиства сам ще разгадаеш какво муе на двигателя!! Ако не стане от първия път даваи от начало!! То данее корем че като отрежеш някой чарво и аиде сантрапо!! Аиди де кураш муй маиката!!
                Колега спечели уважението ми

                Коментар


                • #9
                  От: MZ ts 250

                  Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
                  Я се вземи в ръце!! Тоя майстор дет го търсиш да нее завършил Вилхем Пик че да е толкоз майстор?? Теб кой те гони? Взимай ключовете и отверките и полека полека следеики кое от къде как деиства сам ще разгадаеш какво муе на двигателя!! Ако не стане от първия път даваи от начало!! То данее корем че като отрежеш някой чарво и аиде сантрапо!! Аиди де кураш муй маиката!!
                  99% от капацитетите тук са /сме/ започнали по този начин. Внимателно и търпеливо. Пък ако нещо се закучи - форума е затова
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • #10
                    От: MZ ts 250

                    В нета има предостатъчно сервизна информация, схеми и най-интересното - филми за ремонта на тези двигатели.
                    Ако все пак не можеш да се справиш, мога да помогна.

                    Коментар


                    • #11
                      От: MZ ts 250

                      Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                      99% от капацитетите тук са /сме/ започнали по този начин. Внимателно и търпеливо. Пък ако нещо се закучи - форума е затова
                      A бе то ся не вар бе!! Едно време първата ми среща с двигател беше един Баланчен разглобен в една щайга! Събирам сабирам хартисаха две малки втулки като буренца и една по голяма .След дълги ъмувания и чесанеци там дет не ме сърби, голямата я открих от дей? На касетата на съединителя, а малките така и си артисаха ама моторетката си вървеше и без тях!! По късно разбрах че с тия буренца се фиксирали картерите за по точен монтаж!! Абе инжинери те ми разни, аиди де и без тях пращеше из село!!!
                      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: MZ ts 250

                        Чичката Фър много ме кефи.

                        Коментар


                        • #13
                          От: MZ ts 250

                          Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
                          A бе то ся не вар бе!! Едно време първата ми среща с двигател беше един Баланчен разглобен в една щайга! Събирам сабирам хартисаха две малки втулки като буренца и една по голяма .След дълги ъмувания и чесанеци там дет не ме сърби, голямата я открих от дей? На касетата на съединителя, а малките така и си артисаха ама моторетката си вървеше и без тях!! По късно разбрах че с тия буренца се фиксирали картерите за по точен монтаж!! Абе инжинери те ми разни, аиди де и без тях пращеше из село!!!
                          И аз съм започнал с Балканче преди около 40 години. Първо едно, после купих още едно заради "съчмените скорости", после Симсонка на старо, после МЗ 150, Симсонка нова, ИЖ /служебно/ и сега съм на Минск колкото да имам нещо за лятото, щото четириколесните са приоритетни. Ремонти, пригаждания, всичко си правехме сами. Нямаше Гугъл, Интернет, Форума ит.н. Но най-важното според мен е мерака. Имаш ли го, не може да не стане, нямаш ли - по-добре не се захващай.
                          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                          Коментар


                          • #14
                            От: MZ ts 250

                            Мерака го имам,изчел съм сумати книги и форуми за двигателите и пак ме притеснява нещо,за това не съм започнал ама ще видим за напред Според вас в днешно време колко мога да му взема на мотора като се има на изпредвид че всичките части са по него няма нищо липсващо само да се усвежи с нова боя да се сглоби скоростната кутия всичко друго е по него ?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X