Здравейте!
След доста търсене попаднах на Балкан М1. Състоянието му не е прекрасно, по-скоро е "заготовка" или още по-точно
казано е "старт от скрапа". Балкана има доста дребни липси - липсват всички жила, цялата ел. инсталация и клаксон.
Ще се радвам, ако получа вашите съвети по възстановяването му. Надеждата ми е, че до пролетта ще бъде на ход.
Прилагам малко снимки от днес:





"Гайката" на кабуратора е доста интересна, нещо като "handmade" :-)
След доста търсене попаднах на Балкан М1. Състоянието му не е прекрасно, по-скоро е "заготовка" или още по-точно
казано е "старт от скрапа". Балкана има доста дребни липси - липсват всички жила, цялата ел. инсталация и клаксон.
Ще се радвам, ако получа вашите съвети по възстановяването му. Надеждата ми е, че до пролетта ще бъде на ход.
Прилагам малко снимки от днес:
"Гайката" на кабуратора е доста интересна, нещо като "handmade" :-)
Между другото двигателя си е точно за модела 1959 г. Двигателите от 1958 нямат алуминиево ребро под цилиндъра, от 1959-а имат двойно ребро, по-късно отново изчезва и се възстановява при М2 от 1963 (за '62 не съм сигурен, може и да имат някои). Други неоригинални части са ти стойката за повдигане на мотоциклета, фара (на М1 и първите М2 капачето което закрива ключа се върти, а по-късно излизат тези с плъзгача).
Коментар