От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Колега Димо,благодаря за инфото за километражите.Никой ли тук в БГ не може да я свърши тази работа?Мислех да питам в някое часовникарско ателие дали не могат да свършат нещо...Извинявам се че се намесих в темата ти Станчо,но мисля че ще е от полза на всеки тръгнал да реставрира стара машина-поздрави
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Свий
X
-
От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
И от мен поздравления към Станчо за МЗ-то!
Какво ви интересува точно за километражите. Не се поправят кой знае колко трудно. Проблемите обикновено са гривни, като в случая на Димо, стъкла, стрелки и пружинките.Циферблата отделно. Обикновено броячите са в читаво състояние, но обикновено... Не е лошо да се смени смазката на червяка. Може да се нулират при желание, още повече ако не са от съответния мотоциклет. Ако липсват части , обикновено от два километража се събира един.
По важно е преди да се събере изцяло да се регулира скоростомера посредством пружинката. И тъй като едва ли някой ще седне да си прави стенд за един километраж, познайте как става
. За какъв километраж става въпрос??
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Коментар
-
От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Машината е страхотна! Любимият ми мотор. Намери си обаче, ръкавите за веригата и неговия си ауспух. Връщаш ме към едни по-истински времена
Ако проблемите по километража са само козметични, проблемът се решава със ситопечат на скалата. Гривната според зависи
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Ти уби коча с мистрията...
Поредния неграмотник - от ника до правописа и техническата грамотност. Съединителят работи в маслена вана. За да боксува, или дисковете са износени, или е зле регулиран (натегнат).Последно редактирано от Scrapheap; 24-02-14, 13:49."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Първи и вероятно последен пост...Първоначално публикуван от ofrolld maniaka Преглед на мнениепоздравления много ми харесва един въпрос: съединителят ми буксува и неще да варви а в него има масло след като му махна маслото не боксува а ми казаха че трябва да има масло помощ дайте някакво решение
Коментар
-
От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Е, как няма да е първия и последния, като още при първото питане му отрязаха езика. Мисля, че е по-добре когато някой не е запознат с нещо, то да му се обясни, ако е тъп и ограничен със сигурност няма да разбере колко да му се обяснява, ама още от първия тъп въпрос да му отрежеш квитанциите, според мен не биваше, никой не се е родил научен, още повече, че според въпроса както и никнейма, това ще е момче на не повече от 15 години....., иначе по темата на Реставратора - Станчо, заради това си заслужаваш твоят никнейм в другия форум, поздрави от Пловдив !Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнениеПърви и вероятно последен пост...
Коментар
-
От: MZ ES 150 - Първи Стъпки !!!
Виждам, че отдавна не е писано в темата, но не мога да не кажа, че това е един велик мотор. Такива машини вече за съжаление отдавна не правят. Изумително изглежда двуцветният резервоар и изобщо цялата му външност. Някога и мотоциклетите и автомобилите не бяха просто средства за придвижване, а произведения на изкуството. Та, ти Станчо, си вдъхнал живот на едно произведение на изкуството на две колела, с невероятно старание, необходимата почит към инженерния гений на хората, които са го създали.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар