Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Дофин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рено Дофин

    Миналата година февруари месец купихме с брат ми още едно Дофин с полуавтоматична скоростна кутия Ферлек. При него няма педал за съединителя а скоростите се сменят пак със скоростния лост и е нужно динамото да изкара 30mpA за да отделя електромагнитния съединител. Колата я взехме с разглобен двигател и след като я прехвърлихме по норатиус зглобихме двигателя и мислиме да вземеме новите номера на сосбствен ход, обаче след около 20 часа работа на място двигателя здаде багажа и пак ще трябва да се разглобява. Мислиме, че проблема идва от лагери на коляновия вал но това са само догадки преди да се разглоби





    не се безпокойте двигателя на този не е гордини просто за момент е сложен този капак на клапаните от другия Дофин, който ще се окаже Гордини





  • #2
    До: Рено Дофин

    Аиде по бързо с двигатела,че пролет иде а с нея и ретро съборите
    Успех с реставрацията!!!

    Коментар


    • #3
      До: Рено Дофин

      Мерси но купето си иска сериозна връска с някой майстор мераклия тенекеджия, защото от 1961година до сега не се е занимавала с такива думи като кърпене а си има нужда от някой такъв. Затова се търсят оферти в момента за майстор

      Коментар


      • #4
        До: Рено Дофин

        Проблема с двигателя се оказа помлян лагер на коляновия вал. Решихме да свалиме двигателя заедно с задния мост зада ревизираме и моста с двигателя а на колата качихме друг мост от Дофин за да може да отива за тенекеджия. Много се чудихме при кой майстор да закараме колата та решихме да е човек, който да е близо до София. Тези дни ще ходя и при колата за да заснема нещата който се свършиха и по купето а ето снимките от двигателя и разглобения мост :






        След двигателя на Дофина почнахме да разглобяваме задния мост на 10ката зада оправиме разкрачената и задница.

        За тези ремонти ми помага един познат от старото поколение човек работил в екипа на Илия Чубриков и ги познава до болка старите Рена разбира се и алпините та може за всяко нещо да ми каже от къде ми идва проблема. Скоро ще кача и на 10ката зада видите как сме й Е.... айката в нейната тема.
        Последно редактирано от zhivko88; 29-04-10, 13:17.

        Коментар


        • #5
          До: Рено Дофин

          Първоначално публикуван от zhivko88 Преглед на мнение
          Миналата година февруари месец купихме с брат ми още едно Дофин с полуавтоматична скоростна кутия Ферлек. При него няма педал за съединителя а скоростите се сменят пак със скоростния лост и е нужно динамото да изкара 30mpA за да отделя електромагнитния съединител....
          Да обясните малко повече за полуавтоматична скоростна кутия Ферлек, че за първи път чувам за таова нещо макар, че 2ма мои познати имаха такива Рено Дофин по 2-3 броя.

          И за това динамо нещо специално ли изкарва, че уж съм учил физика в у-ще но явно за тези генератори може би не сме учили нищо. До колкото си спомням генератора тррябва да поддържа в ел. с-мата на автомобила напрежение м/у 12,8 и 14,5 V, като в зависимост от нуждите на с-ма преобразува механична в ел. мощност м/у 100 и 1 000 вата.
          Извинете ме за некомпетентността.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            До: Рено Дофин

            Дофините поприцип са си 6волтови вече последните бройки ги правят на 12 волта с оборудване Бош. Друг си е вече въпроса, че ги преправят на 12 волта зада няма голями проблеми с акумулаторите, защото 6волтовите имат малък пусков ток а като го преправиш на 12 волта оригиналния стартер така се развърта, че дори да си зацапал свещи ще ги изчисти направо

            Та за въпроса с ферлека както казах и на нас цялата система не е много ясна. Тъпърва ще го разучаваме добре, че съм си намерил сервизен каталог и моя познат приятел знае перфектно Френски, така че да се надяваме да разгадаеме тази мистерия със съединителя и да накараме колата да потегли на собствен ход. Съединителя е електромагнитен и са му нужни тези 30mpA между 6.4 и 6.8 волта за да отдели.

            Коментар


            • #7
              До: Рено Дофин

              Ето и снимките, които направих при тенекеджията като колата отиде при него на 14.04.10г а първите снимки са от 16.04 с телефона.



              Това пък са снимките от днес:














              Според мен доста работа е свършил майстора за около 2 седмици и добре я върши макар. Човека ми обясняваше, че иска първо да възтанови гредите заедно с торсионните греди макар, че незнам каква е точно разликата зада не се усучи самата кола като се почне по стабилно чоплене по нея. Макар на външен вид да беше запазена Дофинката си иска доста голяма работа по нея стискам палци от тези дупки да стане кола а майстора надъхано ни говори постоянно, че няма знаеме после къде е кърпена вярвам му донякъде на човека макар да не е професионален реставратор на такива тенекета е правил и друг път такива набори на Дофинката така, че би трябвало да се справи с следващите дупки :








              Ще гледам да ви държа в течение с всяка нова ламарина сложена по колата
              Последно редактирано от zhivko88; 01-05-10, 01:01.

              Коментар


              • #8
                До: Рено Дофин

                Браво, ако майстора направи профилите на пода на салона и багажника ще се получи отлично. Но ще видим Живко като публикува сниките от следващия етап.

                Коментар


                • #9
                  До: Рено Дофин

                  Аз също го чакам с нетърпение да стигне до там за да видя дали ще имам красив автомобил или някакви разпънати ламарини. Питал съм го попринцип ще ги прави ли или не получавам отговор спокойно измислил съм го! Ама ще видиме времето ще си покаже

                  Коментар


                  • #10
                    От: Рено Дофин

                    Слагам малко още малко снимки от кърпенето на Дофина и сглобяването на задния мост. Купето вече е готово трябва да си го пребира от майстора зада му направя още снимки











                    Да се надявам да ви е харесала свършената работа!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Рено Дофин

                      Поздрави за свършената работа до тук се се справили прекрасно.
                      Със сигорност ще стане прекрасно возило.
                      ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

                      Коментар


                      • #12
                        От: Рено Дофин

                        До тук си свършил,прекрасна работа по-колата.
                        Надявам се скоро да я видим,готова за ретро паради.Успех.
                        0осем9осем7шест0осем7едно
                        Миро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Рено Дофин

                          Много добре изглежда е свършена работата от майстора.
                          Живко, я кажи нещо повече за него - къде е, кой е, при какви условия се наема да работи, такива неща?
                          Ако няма проблем, разбира се.
                          Let there be Rock!
                          Opel Rekord C Coupe 1971
                          Opel Rekord D Coupe 1975

                          Коментар


                          • #14
                            От: Рено Дофин

                            И на мене много ми харесва как се получава. Браво на майстора и още по-голямо браво на Живко за ентусиазма да спасява "неспасяеми".

                            Коментар


                            • #15
                              От: Рено Дофин

                              Много Ви благодаря за добрите думи и ще предам поздрави на майстора от вас явно си ги заслужава Той се намира в покрайнините на Божурище мисля, че се води квартал Черна бара от магистралата за Белград след моста, който е след табелата на София още около 5км се завива в дясно по един черен път и след около 100 м първата пряка в ляво се намира и къщата му!
                              Когато му давахме Дофина трябва да бъде свалено всичко от купето като салон но врати и капаци си бяха по него както и окачването! За повече подробности се обърнете направо към човека!
                              Казва се Иван Станев, телефоните са му 0899 930 539 и 0888 012 384

                              П.П.
                              (Надявам се, че като ви давам така данните не му правя реклама и не нарушавам правилата)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X