лека полека ще започна проекта,най-важното нещо го имам донора е това скорпио,двигателя е 2,9 12 клапана 145 коня всичко това се прехвърля на сиера купе и ще бъде с cosworth пакет ,остава дда дойде пролета да събера пари за купето и да почвам трансплантацийте
Въпросът ми към теб е - да не би случайно да си объркал раздела? Сиерата нито е ретро, нито е уникална машина. Поясни каква ти е точно идеята, за да можем да сложим темата на правилното й място.
И за финал - като пишеш, ползвай главни букви и препинателни знаци. Тук държим на правописа и за неграмотни драсканици следват санкции.
Поздрави!
Последно редактирано от м20_маниак; 21-03-10, 22:02.
Някой е сбъркал форума. За някакъв суап е май идеята, ама....
И Аз не видях в кой раздел може да се вмести.Но може и да греша.Все пак пожелавам успех на колегата и по-малко ядове с проекта.Радвам се когато има повече ентусиасти да правят нещо нестандартно.И един въпрос:Колега пишеш че мотора е 2.9 145к.с на времето един комшея имаше такова Скорпио 2.9 ама беше 185 или 195к.с нямам спомен та може и повече да е но не беше по-малко.Това да не е 2.5.
Ммм тук има доста хора която вярват във великата реплика - "Форд и циганин зимно време не работят" , но аз харесвам марката , и според мен човека си е уцелил раздела , че не е уникална машината не е но е доста по интересна от някой други теми според мен , уникалното и е двигателя според автора .
Но явно тук не се харесва , такъв двигател бих си качил на Форда с удоволствие ...
[B]Mercedes Benz w123 [/B]
[B]Ford Escort xr3 [/B]
[B]Aro 10 [/B]
Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.
0896042536
Смея да твърдя, че според мен тоя мотор не става и за чеп за зеле.
...Карах служебно Скорпио-Джиа с 2.9i V6 мотор,но беше по-мощен-174к.с.(не го бъркате с 2.8 щото има и такъв,нали?).Бил е кола на Phoe(мир на праха му),на 20 000км. беше,като го купихме.За 2-3 години му навъртяхме 200 000км. и никакви грижи с мотора-само дето сменихме автоматика с нов(7000USD 1998год.).Лично съм вдигал 220км./ч на магистрала,като съм бил сам,и с нови гуми.Можеше и повече,но ме достраша...
Та с мотора НИКАКВИ проблеми-инак автомат-а, окачването(особенно предното)се оказаха слаби агрегати и възли...
...Карах служебно Скорпио-Джиа с 2.9i V6 мотор,но беше по-мощен-174к.с.(не го бъркате с 2.8 щото има и такъв,нали?).Бил е кола на Phoe(мир на праха му),на 20 000км. беше,като го купихме.За 2-3 години му навъртяхме 200 000км. и никакви грижи с мотора-само дето сменихме автоматика с нов(7000USD 1998год.).Лично съм вдигал 220км./ч на магистрала,като съм бил сам,и с нови гуми.Можеше и повече,но ме достраша...
Та с мотора НИКАКВИ проблеми-инак автомат-а, окачването(особенно предното)се оказаха слаби агрегати и възли...
Това Скорпио което карах явно автомата беше сменен защото беше с 5-степенна ръчна кутия и 194к.с.С нея кефа е неописуем до скоро пазех акта от КАТ от 95г -238км/ч по полицейски радар на пътя Враца-Монтана а 240км/ч по показание на километража.Бях на 27г млад и луд а и законите не бяха така строги (не законите на физиката).
ами не вярвам да съм объркал раздела и идеята е сиера 3 врати косуорт пакет след като е 83 година и не се срещат почти по улиците може да се каже че са на изчезване се влиза към някоя глава на ретрото.скорпиото е донор и мога да кажа че мотора върви много здраво,не гледайте конете а въртящия момент ако искате трийте
2,9 мотора носи много на турбиниране както е с оригиналните карантий самия мотор е разреден 9:00 спокойно издържа на 0,4-0,5 налягане.има 2,9 24 клапана косуорт 195 коня и 207 коня разликата е в изпускателния колектор при двата
Коментар