До: Трабант 601S
Ей. Като те кефи Астрата, жив и здрав бъди.
По същата логика, мога да ти кажа, че със Opel Senator съм минавал същото разстояние по многобройни различни маршрути. В пъти по-комфортен, динамичен, удобен и по-по-най от Астрата. Сенатора е роден в края на 70-те, но е в пъти по-кола от Астрата. Която винаги е била отминала епоха. В прочем, 30-годишният Сенатор 3,0 i (на повече от 400 000 км.), който имах удоволствието да експлоатирам цяла 1 година, за тези години никъде не беше изгнил. А, Астри от 93-95 съм рязал и кърпил - всяка втора, задължително. Най-вече задни ботуши. И същия тоя параход, който лежа в двора 2 години, отново не можа да изгние, така както гние Астра, Омега и Вектра. Така го и продадохме.
Мисълта ми е, че не му е тук мястото да изтъкваш предимствата на автомобили, които изобщо нямат място при дъртите коптори, а само при вторични суровини. Още по-малко, които никога няма да доживеят званието ,,Ретро". Ежедневки, евридейки-ръждавейки има достатъчно, не са интересни.
Ей. Като те кефи Астрата, жив и здрав бъди.
По същата логика, мога да ти кажа, че със Opel Senator съм минавал същото разстояние по многобройни различни маршрути. В пъти по-комфортен, динамичен, удобен и по-по-най от Астрата. Сенатора е роден в края на 70-те, но е в пъти по-кола от Астрата. Която винаги е била отминала епоха. В прочем, 30-годишният Сенатор 3,0 i (на повече от 400 000 км.), който имах удоволствието да експлоатирам цяла 1 година, за тези години никъде не беше изгнил. А, Астри от 93-95 съм рязал и кърпил - всяка втора, задължително. Най-вече задни ботуши. И същия тоя параход, който лежа в двора 2 години, отново не можа да изгние, така както гние Астра, Омега и Вектра. Така го и продадохме.
Мисълта ми е, че не му е тук мястото да изтъкваш предимствата на автомобили, които изобщо нямат място при дъртите коптори, а само при вторични суровини. Още по-малко, които никога няма да доживеят званието ,,Ретро". Ежедневки, евридейки-ръждавейки има достатъчно, не са интересни.
Коментар