Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трабант 601S

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трабант 601S

    Здравейте.От 2,3 години се запалих по марката Трабант.Отначало исках Трабант защото ме привлече че е евтнин и можех да си го позволя като първа кола.Шях да взема един 601 на 6 волта но тогава се отказах и така мина известно време.Докато в работата ми се появи нов колега с направен Трабант и отново се върна в главата ми идеята да притежавам Трабант.Започнах да търся и случайно попаднах на обява във вестник Tрета възраст и се обадих и отидох на оглед.Трабанта бе на 71000км с кожен салон нови гуми акумулатор и всичко платено цената която му искаха бе 600 лева.Взех го и от тогава започнах неговото възстановяване.Първо го боядисах син както си е по талон и го бодирах подкалници вътре пода и багажника.Боядисах джантите със сребърен феролит и почистих и намазах с феролит и гърнетата.Сложих радио и 2 колони и направих кора за колоните.Претапицирах таблото бомбетата на задните калници и задната кора.Сложих халогенни фарове отпред а отзад поставих фар за заден ход и за мъгла.Поставих и класкони за нисък и висок тон.Направих и казанчето за чистачки.Сложих допълнителна шумоизолачия на стената пред педалите и в самия кош на мотора и смених уплътненията на вратите.Сега ми предстои да намеря задни отваряеми стъкла и задно стъкло с реотан и гумени буферчета за броните.Има и някои други неща които да донаправя но в общи линии колата е добре откъм ходова част няма ръжда има надеждна спирачна система сменил съм всички накладки остана само да направя втулките на предните колела.От както я купих съм много доволен отначало я взех защото е евтина а в последтвие се оказа че вече съм пристрастен към марката.За една година съм изминал към 10000 км и няма никакъв проблем.Харчи малко проста е откъм подръжка и обслужване.Членувам в клуба на Трабант и Вартбург а също и в клуба на Трабант в град Лозница .В Лозница правим парад на Трабантите за 24 май и рали с Трабанти на празника на града 5 септември.Удоволствието да шофираш Трабант е голямо когато със собствен труд си възстоновил колата.Чуствам се много щастлив че карам една постепенно изчезваща кола.Радвам се когато видя нови фенове на марката защото колата е проста и позволява различни доработки в зависимост от предпочитанията на собственика.Тази година направих преход от София през Триградското ждрело Златоград Чепеларе и Поморие и изминах 1604 километра и съм много доволен от поведението на колата стои много добре на пътя моя е с ресьор отпред и отзад за тези километри колата даде среден разход 5.4литра което за смесения терен по който карах е много добре.Мисля че няма по хубаво нещо от това човек да полага грижи за автомобила си да е в изрядно техническо състояние и да го възтанови в оргинален вид.Части се намират и не са скъпи лошото е че годни за използване Трабанти не биват възстановени а отиват за скраб.Незнам колко е ретро Трабанта но той носи духа на една отминала епоха и тръпката да притежаваш такъв автомобил е голяма.Надявам се да го довърша следващата година и все така да ми носи само хубави емоции.Ето и линк със снимки от всички етапи на възстановяването до днес
    http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserI...AlbumId=119560

  • #2
    До: Трабант 601S

    Колега,поздравявам те за ентусиазма,за борбеният характер,защото знам какво е да се бориш буквално с една кочина ( не се обиждай,не става въпрос за прекрасното ти автомобилче,а за едно мое МПС-имам тема,може да погледнеш).По ирония на съдбата точно днес се събудих с мисълта да си купувам Трабант,не знам защо,просто със събуждането и бях с тази нагласа-но нали знаеш,ученик ,безпаричие-няма как Радвам се ,като гледам ,че има и други "луди по старите тенекии глави" освен мен
    И едно въпросче ако може,какво представляво този сребърен феролит,на спрей ли е ? и горе долу някакви особености на боядисване с него,някакви цени примерно ( ако не е проблем де ) ,че и аз имам един проект и само боядисване му предстои от не знам колко месеца вече
    И още веднъж Честито и много безаварийни 2Т километри,че ние бензино-маслените сме на един хаал

    Коментар


    • #3
      До: Трабант 601S

      ОФФ. Имам някакви разходомери, от последните модели. Така и не успях да ги подкарам. Искате ли ги?

      Коментар


      • #4
        До: Трабант 601S

        Супер е трабанчето много ми харесват този вид стопове които си му сложил

        Коментар


        • #5
          До: Трабант 601S

          Сребърен феролит се продава в кутии и е на оргахим има го в железриите или в практикер и големите магазини.Боядисва се с четка като размазваш добре и гледаш да стане равномерно защото е рядък и ако сложиш повече може да се стече.Или може да пробваш със спрей на тази фирма.
          http://www.troton.pl/bu/produkty/mat..._akrylowe.html

          Коментар


          • #6
            До: Трабант 601S

            Първоначално публикуван от trabantozavar Преглед на мнение
            колата даде среден разход 5.4литра което за смесения терен по който карах е много добре.

            Първо-добре дошъл в нашият форум. Дано да намериш съмишленици и приятели тук, както намерих и аз при включването си тук.
            Сега за разхода. Като цифра-добре, да изминеш 100 километра с 5 литра и нещо си е добре. Но аз с астрата(комби) това лято навъртях 1400 км по подобен на твоя маршрут. А именно: Шумен-Първомай-Пампорово-Смолян-пак Пампорово-Гоце Делчев-Сандански-Батак-Велинград-Пловдив-Шумен. И астрата ми даде разход 7,25л/100км. Газ. И имах в плюс в пъти по-комфортната возия, и в пъти по-голямо товарно пространство.
            Страстта ти по тази марка е похвална, но това е кола от една отминала епоха, разхода на бензин не е за хвалене в днешно време.
            Не се заяждам, просто споделям личното си мнение.
            (Преди 18-20 години и аз си мислех за един трабант)
            Поздрави!
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              До: Трабант 601S

              Браво колега, наистина много добре се е получило Траби-то! И не си мисли, че тая кола е отминала епоха. Незнам дали знаете, но скоро Трабант отново излезе на бял свят!!!!! Затова искрено се надявам да има такива хора като теб!
              http://vbox7.com/play:afee77a5

              Последно редактирано от milen borisov; 16-11-09, 22:09.

              Коментар


              • #8
                До: Трабант 601S

                Няма да е скоро, ако въобще. Просто една фирма направила прототип на базата на Mini,у кръстило го "Трабант" и търси кой да я финансира. Интересно, но нищо повече засега. А дано.

                Коментар


                • #9
                  До: Трабант 601S

                  Че трабанта е кола от една отминала епоха,това надали някой ще го оспори.Но той е и символ на тази епоха.В това е и чара му.Разбира се,че комфорта му не може да се сравнява с този на повечето съвременни коли.Но удоволствието от управлението на тази кола не идва от комфорта,а от нещо много по-важно-от любовта към нея.Първата ми кола беше Трабант преди доста години.Беше доста измъчен,с 6-волтов акумулатор,през зимата палеше трудно,но това е колата,на която най-много съм се радвал като си я купих.Може би,защото много я исках.
                  Радвам се ,че си се постарал във възстановяването на колата.Следя темата ти и във форума на Трабант.Правиш я много добре и ти пожелавам да ти носи много радост.Само две неща ме дразнят на пръв поглед.Това,че коша на двигателя и капака отдолу не са боядисани.Но ако на теб така ти харесва,все пак това си е твоята кола.
                  Иначе колата има много добра стойка.Много безаварийни и щастливи километри с тази кола.
                  Щом членуваш в клуб Трабант в Лозница,трябва да познаваш и Кольо от Добрич.Той има доколкото знам най-стария Трабант в движение в България 600.А в събота ще ходим със Съби на ретроконференция в Стара Загора.
                  Последно редактирано от ГАЗ69; 17-11-09, 12:00.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Трабант 601S

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    [/LEFT]

                    Първо-добре дошъл в нашият форум. Дано да намериш съмишленици и приятели тук, както намерих и аз при включването си тук.
                    Сега за разхода. Като цифра-добре, да изминеш 100 километра с 5 литра и нещо си е добре. Но аз с астрата(комби) това лято навъртях 1400 км по подобен на твоя маршрут. А именно: Шумен-Първомай-Пампорово-Смолян-пак Пампорово-Гоце Делчев-Сандански-Батак-Велинград-Пловдив-Шумен. И астрата ми даде разход 7,25л/100км. Газ. И имах в плюс в пъти по-комфортната возия, и в пъти по-голямо товарно пространство.
                    Страстта ти по тази марка е похвална, но това е кола от една отминала епоха, разхода на бензин не е за хвалене в днешно време.
                    Не се заяждам, просто споделям личното си мнение.
                    (Преди 18-20 години и аз си мислех за един трабант)
                    Поздрави!
                    Браво бе, ти пък намери с какво да сравняваш Трабанта - с Астра
                    Вярно, че и двете са немски, ама... М/у другото Трабанта има един основен плюс над Астрата, и той е, че в Германия един запазен Трабант в оригинален вид струва повече от Астра, и разликата ще се увеличава вбъдеще в полза на Трабанта
                    А авторът на темата искам да го поздравя за ентусиазма, и да му дам следният съвет - да се придържа доколкото е възможно по-близко до оригиналният вид на колата, и да избягва всякакви излишни "тунинги". Вярно, белите мигачи и стопове може да са "куул", но според мен някак не му отиват на един "уважаващ себе си" Трабант - все едно да видиш на улицата мъж на възраст с кецове, смъкнати панталони и лента на главата
                    Колкото до разхода - той е много добър за Трабант. Да не забравяме все пак, че двигателят на Трабито е 2т, и съответно като такъв никак не е икономичен

                    Коментар


                    • #11
                      До: Трабант 601S

                      Познавам и Кольо и Съби и двамата притежават прекрасни Трабанти 600.Много добре са ги реставрирали.Мероприятията в Лозница винаги са перфектно организирани и за мен е чест да присъствам на всяко такова събитие.Относно стоповете те вече са оригинални в скоро време ще добавя и нови снимки.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Трабант 601S

                        Сори за спама ама не се сдържах

                        http://autoblog.bg/Kak-se-e-proizvej...ant-id619.html
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          До: Трабант 601S

                          Добре свършена работа! Браво!
                          Нали знаете, че Варна е града на Патрулите?
                          Лозница е града на Трабантите

                          Коментар


                          • #14
                            До: Трабант 601S

                            Бива си го трабанта. Чудя се защо не го боядиса в оригиналното синьо, но и така е добре. Само че и според мен не се връзват белите стопове и мигачи.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Трабант 601S

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              [/LEFT]

                              Първо-добре дошъл в нашият форум. Дано да намериш съмишленици и приятели тук, както намерих и аз при включването си тук.
                              Сега за разхода. Като цифра-добре, да изминеш 100 километра с 5 литра и нещо си е добре. Но аз с астрата(комби) това лято навъртях 1400 км по подобен на твоя маршрут. А именно: Шумен-Първомай-Пампорово-Смолян-пак Пампорово-Гоце Делчев-Сандански-Батак-Велинград-Пловдив-Шумен. И астрата ми даде разход 7,25л/100км. Газ. И имах в плюс в пъти по-комфортната возия, и в пъти по-голямо товарно пространство.
                              Страстта ти по тази марка е похвална, но това е кола от една отминала епоха, разхода на бензин не е за хвалене в днешно време.
                              Не се заяждам, просто споделям личното си мнение.
                              (Преди 18-20 години и аз си мислех за един трабант)
                              Поздрави!

                              Кольо, добре че има хора които НЕ разсъждават като теб. Това което си казл е истина, но не е всичко. Съвсем различна е тръпката да караш нещо рядко срещано, нещо старо което със собствени сили си възстановил и си върнал от оня свят. Личи си че ти никога не си притежавал собствен Трабант.

                              До 2005 г. и баща ми притежаваше Трабант 601 комби, 1982 г. от последните 6 волтови. После преправен на 12в. На него се научих да карам. Абсолютно сам, без никой да ми помага, без да знам за какво служи съединителя, как се отпуска, че се пали на свободна, и т.н. Трябваха ми 2 дни за да го подкарам, ама успях. Такива емоции с никоя друга кола не съм преживявал. За съжаление нашият беше много изгнил, после кърпен и после пак изгнил. Нищо не ставаше и го бракувахме. Но спомените все още ме държат.

                              Наскоро един познат изрови Трабант на 40 000 км. Абсолютно запазен, без грам ръждица отдолу. За две години го разсипа и в момента е одърпан и изтърбушен отвсякъде. Тоя същия е блокирал стария си Трабант, щото му свършило маслото, а глупакът изкарал една бутилка олио и сипал вместо масло !!!
                              Последно редактирано от bullet_pk; 18-11-09, 07:34.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X