Преди много време бях започнал да реставрирам един вартбург с година на производство 1963г. Опитвам се да го рестврирам без никакви промени,т.е. както си е бил. Е вижте до къде стигнах и какво направих
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вартбург 1000 delux
Свий
X
-
До: Вартбург 1000 delux
Първоначално публикуван от belov15 Преглед на мнениеМитко,това е червен силикон за да улпътни местата където има дупки ,разминавания или застъпване на ламарините.
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Това червеното е минимум разтворен с безир и са намазани ланарините където се припокриват.По същия начин е намазано и купето около и под двигателя.А всичко останало черното е антикор (body 930).Цялата кола беше разглобена шасито разделих от купето и всичко е изкърпено,боядисано направено и което се наложи възстановено поради липса на ново.
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Браво колега, желая ти успех в реставрацията. Ако имаш нужда от нещо, питай - ще помагаме.
Само имам една забележка:
Първоначално публикуван от jpmitko Преглед на мнениеТова червеното е минимум
...С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Поздарвления за проекта, дано приключи - както си го намислил. И аз имам мераци за такъв Вартбург, че съм длъжник на един 353, но пък не ми е ретро още... Местата където се препокриват ламарините се намазват с полиоретанов уплътнител пак така грубо и дебело както си мазал с миниума или минимума с безира, а преди да припокрия, ако не мога да го избегна разбира се - слагам цинк... И тая палавата марка, моля ви не я използвайте за реставрация...VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеАко имаш нужда от нещо, питай - ще помагаме.
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Ето до къде стигнах лека полека напредвам и най-накрая събрах както се казва предницата.Доста зор видях докато сложа долната маска (черната) защото при свалянето на купето от рамата и последваща сняма на гредите се получи голямо усукване.Това го разбрах едва когато отново го качих върху рамата но и с това се справих макар и трудно. И продължавам напред с пълна сила въпреки трудностите които срещам
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Първоначално публикуван от jpmitko Преглед на мнениеЕто до къде стигнах лека полека напредвам и най-накрая събрах както се казва предницата.Доста зор видях докато сложа долната маска (черната) защото при свалянето на купето от рамата и последваща сняма на гредите се получи голямо усукване.Това го разбрах едва когато отново го качих върху рамата но и с това се справих макар и трудно. И продължавам напред с пълна сила въпреки трудностите които срещам
Красива кола е този Вартбург.Едни заоблени форми и и интересен, като форма волан.
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
Няма да мога да го възстановя както реставраторите на ретро автомобили да стане като нов,но поне се опитвам до колкото мога.
Но много се чудя дали да го оставя на 6 волта или да го преправя на 12 ако можете да ми дадете съвет ще ви бъда благодарен.И при двата случая си има както предимства така и недостатъци
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
В преработване от 6 на 12 V има само ползи. Вреда от 6-те волта има, двойна. Физика, ама още от гимназията....
Като захраниш 50W консуматор в 6V ел.система, през кабела минават 8,3 А.
Като захраниш 50W консуматор в 12V ел.система, през кабела минават 4,2 А. Извода си го направи сам.
В разни големи машини, натоварени с множество кансуматори - юнашки стартери (по няколко киловата), осветление, разни електрически глезотийки в кабините....работят на 24V. При това положение, като включиш 50W консуматор, през проводника ще минат само 2,1 А. Не е, като 8А и кусур, нали.
В миналото, действително съществуват автомобили/камиони на 6V. Поради горните причини, отдавна са минали на 12V/24V. Дори консервативните Соц.производители на мотоциклети/мотопеди се отказват от 6V инсталации. Е, в Ловеч Балканите ги правеха до последно такива. То, за това няма Балкан 250, който да не е имал проблеми с тоци, изгоряли кабели, стопени клеми, краткотрайни регулатори на напрежение и прочие работи.
Да я оставиш на 6V си струва, само ако гониш абсолютна автентичност. Явно няма да правиш музеен експонат. Там, може и изобщо без инсталация. Лампи на 6 V се намират. Въпроса е, дали ще намериш същия модел цокъл, като съответните твои.
Коментар
-
До: Вартбург 1000 delux
...VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар