До: Варшава 223
Искам специално да благодаря на Драго за тези страхотни дни, прекарани в Бяла Слатина. Видяхме няколко изключително интересни автомобила - ЗиС 110, Ниса 501, ГАЗ 21, Симка, най-перфектно изглеждащия Москвич 408, който съм виждал, Трабант 600 и какво ли още не.
Разглобихме за части една Варшава 223.
За съжаление вчера малко позакъсах с Варшавата на прибиране - перката застърга в радиатора - оказа се счупен щифта, осигуряващ колелото за ремъчната шайба към вала на водната помпа. И в село Скравена на пътя свалях радиатор, перки, шайби, правих, струвах и се прибрах до нас успешно. После докато разтоваря клекналата от товар Варшава и бях капнал от умора. Сега пак ще се заема с водната помпа, защото има какво да й се бае още ...
Дълго и подробно ще разправям за всичко и снимките ще кача.
Искам специално да благодаря на Драго за тези страхотни дни, прекарани в Бяла Слатина. Видяхме няколко изключително интересни автомобила - ЗиС 110, Ниса 501, ГАЗ 21, Симка, най-перфектно изглеждащия Москвич 408, който съм виждал, Трабант 600 и какво ли още не.
Разглобихме за части една Варшава 223.
За съжаление вчера малко позакъсах с Варшавата на прибиране - перката застърга в радиатора - оказа се счупен щифта, осигуряващ колелото за ремъчната шайба към вала на водната помпа. И в село Скравена на пътя свалях радиатор, перки, шайби, правих, струвах и се прибрах до нас успешно. После докато разтоваря клекналата от товар Варшава и бях капнал от умора. Сега пак ще се заема с водната помпа, защото има какво да й се бае още ...
Дълго и подробно ще разправям за всичко и снимките ще кача.
Коментар