Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава 223

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Варшава 223

    Ами, отиват й. Варшавата, конкретно тази има множество метални лъскави линийки по купето, рамките на прозорците, праговете и прочие, които чудесно си пасват с още допълнителни елементи, били те и кръгли. Ама, съдейки по масивното й телосложение, най- ще и отиват широки кантове. От онези, `дето са широки, колкото целия профил на гумата. Ама, щом ти харесват - и с тези е добре.

    ПС Ти за селата недей така, че някои болни - на бензин си ги карат в градовете, ежедневно при това. Да живее чугуника.

    Коментар


    • До: Варшава 223

      Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
      Ново включване:.... При средно 9/100 газ и 78 ст. на литър...
      Може и да съм пропуснал, ама "Вършачката" не е ли на газ
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • До: Варшава 223

        Дядо Владо, той Момчил, малко като мен....май няма да сложи газ точно на тази, никога. А и не е имала. И по-добре.

        Коментар


        • До: Варшава 223

          Дано да не е спам,но газта не съсипва двигателя!!!
          Много хора си мислят, точно обратното.С безоловния бензин е същото,даже газта е по високооктанова и не се получават детонации.На моята Ниса 522 й сложихме газова уредба,и за сега да чукна на дърво няма никакви ядове.Вярно,че един ретро автомобил трябва да е така,както е излязъл от завода-оригинална.Но не вярвам колегата,Момчил да газифицира тази кукла.
          Поздрави,гумите я отварят много!!!
          Последно редактирано от м20_маниак; 08-06-09, 12:32.

          Коментар


          • До: Варшава 223

            Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
            Дано да не е спам,но газта не съсипва двигателя!!!
            Много хора си мислят, точно обратното.С безоловния бензин е същото,даже газта е по високооктанова и не се получават детонации.На моята Ниса 522 й сложихме газова уредба,и за сега да чукна на дърво няма никакви ядове.Вярно,че един ретро автомобил трябва да е така,както е излязъл от завода-оригинална.Но не вярвам колегата,Момчил да газифицира тази кукла.
            Поздрави,гумите я отварят много!!!
            Не се получават детонации, ама пък високооктановото гориво изгаря по-бавно при тези условия (заради сравнително ниската степен на сгъстяване на този ДВГ). Освен в работния такт, сместа продължава да гори и през такта на очистване, като нагрява прекомерно изпускателните клапани. Особенно ако колата едно време е карана на държавен бензин, обезцветен с тебеширен прах, в резервоара и цялата горивна система се натрупва т.нар. "бентонит", който при процесите в цилиндъра се наслагва като фин прах по изпускателния клапан, което влошава контактното охлаждане на главата му.
            Към днешна дата, бентонита, натрупал се през годините в хранителната уредба на автомобила, се размива непрекъснато при каране и продължава да влиза в двигателя.
            За това е хубаво да се положат усилия да премахването на тази гад от резервоара, горипроводите, горивната помпа и карбуратора.
            Последно редактирано от м20_маниак; 09-06-09, 21:46.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар


            • До: Варшава 223

              Виж сега колега,много си прав.Бентонит и баща ми е карал на стария Москвич на дядо ми,но москвича си върви даста прилично за годините си и е на 280 000км.Правен е ремонт на двигателя от невниманието на дядо ми,защото го е прегрял.По седлата на клапаните остава,не бентонит ,а оловен прах,слепил се с "гняста" от процеса на горене.Има сега добавки за допълнително смазване на водачите на клапаните,които са доста ефективни.Нисата,вече я карам около 5000км,и да не чуе дявол,нямам никакви ядове с нея.Даже не ми пипа и маслото,на 1000 км,200мл и то от М10Д.Много съм доволен от този двигател,но не трябва да се кара зверската и да се правят експерименти с него.
              Поздрави!

              Коментар


              • До: Варшава 223

                Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
                ...
                Даже не ми пипа и маслото,на 1000 км,200мл и то от М10Д.Много съм доволен от този двигател,но не трябва да се кара зверската и да се правят експерименти с него.
                Поздрави!
                Малее, не трябвало да се правят експерименти с него... А ти като го караш с М10Д, това не е експеримент, нали? Разкарай тая гадост от него и му налей нормално масло. Тази Диона не е като Соц Дионата.
                Двигателя е наистина глупакоустойчив. Държи на зверско каране - много добър мой приятел е карал 15 години "гърбава" Варшава, със s-21 двигател. НЕма толкова голфаджийски стил - на всеки светофар със свирене на гуми. Накрая колата заминала на вторични с работещ двигател.
                Просто така е устроен - масивен и здрав. Само за пример ще посоча мазилната система. Смазването на разпределителния механизъм е много добро и практиката показва, че износването на оста на кобилиците и на самите кобилици е минимално. Приблизително същото положение е и при основните и мотовилковите лагери.
                При мен има един Нисов мотор на около 300 000 км, който е с номинални бутала, неразглобявана глава и т.н. И това при онези масла и с онези грижи от шофьорите...

                п.п. Нисовия мотор, за който споменах, е s-21 с висящи клапани. Иначе имам и м20 от стария модел Ниса, който ми осигури Ники - колегата Nik.
                Последно редактирано от м20_маниак; 09-06-09, 22:37.
                С "Фармахим" - непобедим
                Дизел - само дънки!

                Коментар


                • До: Варшава 223

                  А, здрави били. Здрави са, защото нямат толкова сила, за да се счупят. Просто въртящия си момент го постигат долу, а мощността в изобщо не страшни честоти. Нито имат оборот, та да се строши нещо из вътре-нито пък работят достатъчно добре във високите, за да ги постигат рязко и поддържат продължително на ход. Просто така е устроен - тъп и упорит.

                  Коментар


                  • До: Варшава 223

                    Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                    Тази Диона не е като Соц Дионата.
                    Здравейте!
                    Ми честно да ти кажа,маслото е от стария държавен резерв.
                    Дядо ми имаше шест литра и аз ги сипах.Много хубаво масло!
                    Сравнение със старата пратка,новото масло е блудкаво и няма този визкозитет.
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • До: Варшава 223

                      Днешният ден беше изключително интересен за мен. Следобедът с един приятел се качихме на Варшавата и решихме да се разходим из София и околността. В резултат се получи това:
                      http://www.jiguli.snimka.bg/album.ph...=388947&view=2

                      Не съм очаквал да видя толкова интересни автомобили за толкова кратко време:
                      Варшава 201:

                      Можете да се насладите на този уникален самоделен апарат. Особено ме покъртиха ресните на плафона в купето...

                      ДКВ Ф7:


                      БМВ Изета:


                      ФИАТ Тополино от 50-те:


                      ФИАТ Тополино от 30-те:




                      И една невероятна колекция от разнебитени Мерцедеси и Опели... И горното Тополино е от нея.
                      Между впрочем, всички те се продават на цена по 1500 лева бройката според хората от автокъщата. Някои имат документи, други - не... Беше уникално преживяване да видиш и да пипнеш всичките тези 50 годишни машини.



                      Снимал съм ги и в детайли - дано някой се наеме да спаси това, което е още годно за спасяване... Трудна, но не невъзможна задача.

                      Ето един от трите Капитена например:


                      А ето я и главната героиня на цялото пътешествие - да не каже някой, че съм я забравил...

                      Коментар


                      • До: Варшава 223

                        Тополиното от 30-те няма двигател и скорости ако не бъркам
                        "Поради големият интерес" собственикът му иска 2000 само на него!
                        Другите вярно се продават по 1500лв

                        Коментар


                        • До: Варшава 223

                          Да, така е - Тополиното е без двигател. То е ясно - тези коли в автокъщата са практически невъзстановими с малки изключения. Но от друга страна - ако някой има такава кола и я прави сериозно, 1500-те лева за един донор няма да му натежат.
                          Все едно - винаги съм обичал да разглеждам, и ми беше много интересно сред тези ръждясали ветерани. Като си търсех стара кола, ги разгледах, но сега наистина можах да го направя обстойно. Тогава прецених, че няма да се справя с реставрацията на която и да било от тях. Сега, когато няколко от по-здравите вече са продадени, това продължава да важи с пълна сила.

                          Днес пък си гресирах Варшавата и успях да покарам възстановеното Рено 10 на колегата Живко. Много ми хареса тази маневрена градска кола от 60-те. Лека, пъргава, моментално реагира на всяка команда - наистина приятна за каране машина.

                          Коментар


                          • До: Варшава 223

                            Днес, докато кротко си решавах листовки у нас (поради опасно наближаващия край на годината в училище, особенно по предмета БДП), Момчил се обади, че ще дойде по някое с Варшавата, за да се видим.
                            След няколко часа получавам обаждане. "Долу съм" - икънтя из слушалката бодър глас.
                            С елегантно клатушкане, 40-годишният Соц. автомобил ни пренася до близката пицария, където възнамерявахме да заситим глада си.

                            Момчил реши да се отбием до Младост, където имало Варшава "комби". Речено - сторено. Варшавата с рев излиза от ж.к. "Гео Милев" и полита по "Цариградко шосе".
                            Влизаме в Младост и без особени усилия забелязваме стърчащото сиво нещо, наречено в дебелите книги "Варшава - универсал". Не се минаха и 2 минути от както я загледахме, когато слухът ми беше подразнен от не толкова културен, но добре познат сигнал - фииииииииииуууууу. Поглеждам нагоре и от един балкон на 7-мия етаж на близката жилищна сграда, подал се до кръста, весело махаше възрастен човек. Разтълкувах жестикулациите му като: "чакайте ме, идвам".
                            Не след дълго слезе въпросният старец (който в последствие се оказа не чак толкова стар), ухилен до уши при вида на още една Варшава, паркирана в близост до неговата. Развитието на следващия час - час и половина е ясно - разни коли, разни истории, на дълго и на широко...

                            Сбогувахме се с ветерана - Варшаваджия и поехме към Сашо с Москвчите и Живко.
                            Повозихме се на Живковото Рено 10, което показа завидни ходови качества.
                            После пък Сашо ни поразвъртя в околността с Момчиловата Варшава. Интересно явление из софийските улици - 5 шебека, натоварени в голям, стар и сив автомобил, се носят с грейнали лица.
                            По едно време, ненадейно се оказа, че аз държа големия волан и тъпча ръбестите педали на Варшавата, в едно заградено място...
                            УжОсТ - като натисна педала за газта, задницата потъва, а предницата, барабар с заостреното торпедо на предния капак, се повдига. Ужас ли?! - я пак. Дааа - инерционните сили, породени от 100-те кила въртящи се части в двигателя, си казват думата. Отлична тяга...
                            Хиляди благодарности на Момчил за днешните емоции!
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • До: Варшава 223

                              В петък идвах до София и видях Варшавата 201 на околовръсното! Тъкмо щях да ви пиша за нея и вие ме изпреварихте Браво момчета! После във Враца гледах друга Варшава 201 която се продава за 1950лв. но е в лошо състояние прикърпена тук-там и боядисана върху ръждата.
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар


                              • До: Варшава 223

                                Здравейте колеги! Искам да споделя с вас един снимков материал. Общо взето с тези снимки се описва мечтата ми по-добре от колкото бих могъл да ви я опиша с думи... Надявам се да ви харесат. Лично мен ме накараха да мечтая...
                                http://www.snimka.bg/album.php?album_id=402234
                                https://www.facebook.com/FsoWarszawa203

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X