Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

    Здравейте на всички! Първо ще се извиня ако темата не е за този раздел. Миналата година преди Коледа реших да си направя подарък. В голямо търсене на подходящия ретро автомобил се спрях на Porsche 924. След прочитане на доста статии и теми случайно попаднах на модела 924S. Ето малко инфо от "AutoBild"

    Употребявани автомобили Porsche 924 S

    „Пуристите“ сред феновете на Porsche му се подиграваха: двигател на Audi отпред, голям капак отзад – това не може да бъде истинско Porsche. И въпреки това е точно такова! Поне след 1986 година, когато в 924 S започна да се монтира 2,5-литровият четирицилиндров двигател на 944. Той е еластичен и може да се шофира с рядко превключване на предавките, освен това е икономичен. Дори и при бързо шофиране по магистрали се задоволява с около 10 л/100 км. Качеството на каросерията също е безупречно – благодарение на цялостното поцинковане ръждата изобщо не е проблем. Перфектният спортист за всекидневието! Това междувременно явно е станало ясно за мнозина, защото цените на екземплярите в оригинално състояние са се повишили значително.

    Извод

    Това е много препоръчителен автомобил и съветът ни е категоричен: купувайте! 924 S е чистокръвно Porsche, напълно подходящо за всеки ден и (все още) евтино.

    Технически данни

    Работен обем 2494 куб. см
    Мощност 110 kW/150 к.с.
    Въртящ момент 190Нм/3000/мин
    Максимална скорост 215 км/ч
    Тестов разход на гориво 10,5 л/100км
    СО2 емисии 249 г/км
    Собственото тегло 1080 кг

    Когато отидох до Пловдив за да разгледам колата още от първия миг е харесах. В момента съм решил да реставрирам целият автомобил. Ето малко снимки и информация до момента.

    Това са снимки преди да купя автомобила.





    Специалната вечер покупката на Поршето.


    Моята фотосесия






















    Ето процеса и до момента разглобен е интериора, инсталацията и газовия инжекцион. Мисля че до края на зимата ще съм подменил всичките кабели на инсталацията за това имам схеми.






    Ето задната седалка с обърнатия плат. Аз съм обръщал плата и има още малко да се стяга за да стане както трябва.


    А тук вече е свалена газовата уредба и мокета е изпран. След като съм свалил инсталацията върнах всичко на мястото си.





    Полиране на емблемата използва водна шкурка 1000 и 2000 след което машинно полиране. Пастите са си обичайните на 3M - 1,2,3


    Ето я инсталацията има още един сноп малък... Купих клещи за кабели и обувки. За тези които се интересуват клещи струват 16.00лв и са много удобни. В магазина изпробвахме още един вид клещи цената им беше 40.00лв но захвата не беше достатъчно силен. Остава да купя поялник за по сигурно между обувките и кабелите също така 60% от кабелите в същия цвят като оригиналните.












    Малко история

    Моделът 924 2.0 е показан официално за първи път през ноември 1975 на автомобилната преса на пристанището La Grande Motte в област Camargue, Северна Франция. В периода 1977-1988 година са продадени над 150 000 бройки, което го прави адски успешен модел, освен това спасява Порше от фалит и помага на компанията да набави необходимите приходи за продължаване на изграждането и развитието на 911. През 1983 в САЩ моделът е заменен от 944, а на останалите пазари продължава да бъде предлаган до 1985 година. От 1986 до 1988 моделът е снабден с мотор от 944 и се предлага с името 924S. През 1984 Volkswagen решава да спре производството на цилиндровите блокове, използвани при 924, поставяйки Порше в затруднение. 924 е доста по-евтин от 944 и ако спре производството на базовия модел, Порше остава без достъпен модел на пазара. Решението е 924 да бъде снабден с дефорсирана версия на 2.5-литровия 4-цилиндров мотор с мощност 163 к.с. Окачването е подобрено, но е запазен интериора от 924. Така през 1985 година се появява 924S със 150 к.с. Порше решава да започне отново да предлага 924 на американския пазар с начална цена под $20,000. През 1988 мощността нараства на 160 к.с., благодарение на различни бутала, които увеличават компресията от 9.7:1 на 10.2:1. Това обаче предизвиква употребата на гориво с по-голямо октаново число – от 91 на 95. Интересен факт е, че тези последни версии на 924S са малко по-бързи от базовите 944 поради по-ниското си тегло и по-аеродинамичното купе.









    Реших да измия двигателя да е подготвен за разглобяване.




    Предницата е разглобих тъй като трябваше да извадя кабели които минават зад нея. Бронята и мигачите са трагични за това ще бъдат подменени.



    В същото време обмислям вариант за пребоядисване на целият автомобил или да облепя с фолио 3M 1080-G120 Gloss White Aluminium.





    Към интериора съм решил да направя промяна тъй като черния интериор е много депресиращ. Това е варианта който ми допада за интериор само корите на вратите ще търся оригинални с надпис Порше.







    Таблото е нацепено на места въпросът ми е следният, как и с какво да запълня дупките и фугите.







    Таблото ще е облечено с кожено фолио 3M LEATHER - LE-1171



    Bзех таблото вкъщи и купих полиуретанов уплътнител черен "ETALON 1K PU 7200" и водна шкурка на 3М. Да спомена че полиуретанов уплътнител е бързосъхнещ. Утре ще добавя още снимки от процеса на работа и повече информация.













  • #2
    От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

    Чудесен автомобил и чудесни снимки! Точно за тук си е темата, и машината си е интересна, като цяло, навремето това си беше машина която можеше да се види само по списанията, и всичко за нея беше изписано на немски...
    На първите снимки разпознавам куленската църква "Свети Йоан Предтеча" в Казанлък.
    А защо ще разглобяваш двигателя има ли някакъв проблем или за регулярна профилактика?

    Коментар


    • #3
      От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

      Мноого мераклийски подход към нещата.

      Моите поздравления за ентусиазма, желанието и мерака! ( то е малко тафтология, ама си звучи и разбира различно - щом е с пловдивска жилка историята, е допустимо това)

      Колега, продължавай да споделяш труда си по това бижу. Красиво е....

      Много ми е интересен завършека на работата по таблото - то е ясно, че е станало добре, ама давай по-подробно.

      И ако, случайно след финализирането на проекта, имаш път към Филибето, много ми се ще да си изпрося едно сядане в тая мечта...
      Така и не порастнах достатъчно, за да си я реализирам.

      Коментар


      • #4
        От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

        Правиш сериозни ремонти, а маджунираш таблото. Търси ново! И разкарай газовата уредба.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

          Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
          Чудесен автомобил и чудесни снимки! Точно за тук си е темата, и машината си е интересна, като цяло, навремето това си беше машина която можеше да се види само по списанията, и всичко за нея беше изписано на немски...
          На първите снимки разпознавам куленската църква "Свети Йоан Предтеча" в Казанлък.
          А защо ще разглобяваш двигателя има ли някакъв проблем или за регулярна профилактика?
          Не се представих казвам се Тодор и съм от Видин но 4 години живея и работя в Казанлък. Двигателя ще се отваря поради следната причина бях на майстор за смяна на свещи, филтри, ремонт на динамо и стартер. От сервиза си тръгнах със скъсано жило на километража и не беше поставена буксата за вентилатора на радиатора. За буксата разбрах чак когато ми прегря мотора малко след това и налягането на маслото падна на 0.

          Коментар


          • #6
            От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

            Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
            Правиш сериозни ремонти, а маджунираш таблото. Търси ново! И разкарай газовата уредба.

            Табло от 924-944 трудно се намира да няма никъде нацепенодори в ebay.com. А относно газовата както бях споменал и показал по горе със снимки съм е махнал и продадена.

            Коментар


            • #7
              От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

              Всичко много ми хареса-и колата,и това че се прави изцяло.Но имам един въпрос към колегата-да не си представител на 3М,или просто си им голям фен?

              Коментар


              • #8
                От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                Ако не се познаваме ще поправим грешката...
                п.п. знам друго такова Порше в Казанлък, така че ако се налага някакво инфо ..... само свиркай.

                Коментар


                • #9
                  От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                  Първоначално публикуван от dashev_ec Преглед на мнение
                  Всичко много ми хареса-и колата,и това че се прави изцяло.Но имам един въпрос към колегата-да не си представител на 3М,или просто си им голям фен?
                  Работя в автомивка - пране, пастиране и гумаджия, през другото време се занимавам с поставяне на фолио - автомобили, техника и мобилни телефони, ремонти на телефони компютри, дизайн на външна реклама и фотография.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                    Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
                    Ако не се познаваме ще поправим грешката...
                    п.п. знам друго такова Порше в Казанлък, така че ако се налага някакво инфо ..... само свиркай.
                    В Казанлък знам за едно 944 S2 Cabrio черно , две червени 944 едната от тях е Американка и се продава.
                    Последно редактирано от Porsche924S; 06-02-14, 21:38.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                      С доста работи се занимаваш,и все такива които ще помогнат в начинанието! Остава да ти пожелая успех!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                        Виж тези:


                        http://www.oldclassiccar.co.uk/freeads/porsche_924.htm

                        http://www.porscheshop.co.uk/acatalo...944_parts.html

                        http://www.partstrain.com/ShopByVehicle/PORSCHE

                        http://www.porsche.com/uk/accessorie...artscatalogue/

                        http://www.porschepartsonline.co.uk/944parts.html

                        Има още много и се ще откриеш нещо.
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #13
                          От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                          Може ли повече инфо за това "кожено фолио" ? Не мога да си го представя,какво представлява залепено?Изглежда ли таблото като обшито или? И в нета нищо не намирам правено с такова. Иначе поздравления за проекта.Колата е хубава,чакам с нетърпение прогреса..

                          Коментар


                          • #14
                            От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце

                            Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
                            Може ли повече инфо за това "кожено фолио" ? Не мога да си го представя,какво представлява залепено?Изглежда ли таблото като обшито или? И в нета нищо не намирам правено с такова. Иначе поздравления за проекта.Колата е хубава,чакам с нетърпение прогреса..

                            Това е един от телефоните ми на Porsche Design залепил съм кожено фолио което не е толкова релефно колкото това което ще поставям на таблото. Релефът на фолиото за таблото е същото като на Mercede S-Class 2008-2010




                            Коментар


                            • #15
                              От: Porsche 924 S 2.5 1987 Старец, но с мощно сърце



                              Повечето от сайтовете ги знам имам и пълните схеми за разглобяването на автомобила и инсталацията. Табла има в тези сайтове няма само кожени калъфи и то на половината табло.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X