От: Лада 1600
На 2105 и 2107 са фабрично саморегулиращи се.Накладките нямат никаква система.Една от причините да преправя системата така е, че и сега и за вбъдеще най лесно ще се намират задни накладки за тези модели.Най общо казано, буталцето 9 е закрепено в друго буталце, което чрез една корава, законтряща се в стените на цилиндърчето, шайба 4 се придвижва в цилиндъра под силата на налягането.Реактивните пружини не са достатъчно силни за да го върнат обратно.Когато се премести напреде, вече работи само малкото бутало 9.

Но както и да е, при мен все пак се оказаха саморегулиращи се.Помогнах им малко да излезнат, това намали хода на педала малко, но все още, има разлика при дръпната и пусната ръчна.
За кормилната уредба, фиксирането на кормилната уредба с подложни шайби, го направихме-там това се прави защото кормилния прът е без карданчета и ако не е точно фиксирана кутията, пръта задира горе в бинокъла, което утежнява волана.При мен проблема е че не съм центровал точно положението на волана.За рейка не е фатално, но за кормилна кутия е, тъй като именно в средата се регулира луфта на волана-при отместване от центъра той се увеличава
.
Ето така е сега положението при мен.

А ето така трябва да го направя, преди да наглася сходимоста с канапа.В сайта от който взех картинките, са показали центроване с едно просто и хитро приспособление:

Аз го нямам и се чудя дали да си го правя или мога да измисля начин да мина и без него.Това приспособление се ползва по сервизите и е за улеснение и бързина... а аз имам да регулирам само една кола.
					На 2105 и 2107 са фабрично саморегулиращи се.Накладките нямат никаква система.Една от причините да преправя системата така е, че и сега и за вбъдеще най лесно ще се намират задни накладки за тези модели.Най общо казано, буталцето 9 е закрепено в друго буталце, което чрез една корава, законтряща се в стените на цилиндърчето, шайба 4 се придвижва в цилиндъра под силата на налягането.Реактивните пружини не са достатъчно силни за да го върнат обратно.Когато се премести напреде, вече работи само малкото бутало 9.
Но както и да е, при мен все пак се оказаха саморегулиращи се.Помогнах им малко да излезнат, това намали хода на педала малко, но все още, има разлика при дръпната и пусната ръчна.
За кормилната уредба, фиксирането на кормилната уредба с подложни шайби, го направихме-там това се прави защото кормилния прът е без карданчета и ако не е точно фиксирана кутията, пръта задира горе в бинокъла, което утежнява волана.При мен проблема е че не съм центровал точно положението на волана.За рейка не е фатално, но за кормилна кутия е, тъй като именно в средата се регулира луфта на волана-при отместване от центъра той се увеличава
.
Ето така е сега положението при мен.
А ето така трябва да го направя, преди да наглася сходимоста с канапа.В сайта от който взех картинките, са показали центроване с едно просто и хитро приспособление:
Аз го нямам и се чудя дали да си го правя или мога да измисля начин да мина и без него.Това приспособление се ползва по сервизите и е за улеснение и бързина... а аз имам да регулирам само една кола.



 Това всъщност е второто и пътуване.Първото реших да не го отбелязвам,  тъй като беше пробно, исках да установя кое се нуждае от донастройка.В  общи линии зле беше диференциала-виеше.Свалих го и го регулирах.Сега  вече не вие.Останалите неща още не съм ги оправил, а именно-кардана има  осезаема вибрация.Тъй като съм му сменял каретата имам идея кое трябва  да се промени.И второто е, че не иска да пали след кратък престой  загряла.Тук вече ще трябва да помисля какво да пипна, преди да хвана да  пипам.
  Това всъщност е второто и пътуване.Първото реших да не го отбелязвам,  тъй като беше пробно, исках да установя кое се нуждае от донастройка.В  общи линии зле беше диференциала-виеше.Свалих го и го регулирах.Сега  вече не вие.Останалите неща още не съм ги оправил, а именно-кардана има  осезаема вибрация.Тъй като съм му сменял каретата имам идея кое трябва  да се промени.И второто е, че не иска да пали след кратък престой  загряла.Тук вече ще трябва да помисля какво да пипна, преди да хвана да  пипам.
 , гордея се със себе си че съм карал такава руска машина
, гордея се със себе си че съм карал такава руска машина 
							
						


Коментар