Ето историята на моята баба.
Купих колата през април 2009-та. За приличната за такъв автомобил цена-900 лв. Беше си в напълно заводски вид, купе без ръжда, чисто нови стопове и мигачи, а човека, който я купихме я даде с пълен багажник едновремешни чешки части. Tака изглеждаше тогава:
Последва пълно разглобяване на моторът, измиване и боядисване, както и основен ремонт с нови ризи, бутала и сегменти, нови основни и биелни лагери, нов съединител комплект, пълно рециклиране на стартер и генератор, нова ангр. верига, а от миналото лято съм с глава с нови клапани, тапи и гумички на клапаните( заводски не се монтират). Ето и снимки:
След това махнах целия интериор от колата , за да премахна ръждите по пода. Да обаче ръжди нямаше.
И се започна разглобяването на купето за боя. Купих си само нова предна маска, всички други ламарини са си заводските.
Ето я и след боядисването. Една седмица не можех да си намеря място от радост тогава.
Почнах малко по малко да я оборудвам, налепих шумоизолация във вратите и под задните седалки. Има още какво да се иска, обче ефекта е осезаем- вратите се затварят като на по- висок клас автомобил, не дрънчат на ламарина като чукнеш по тях, а в движение като я осободя от скорост мотора не се чува. Музиката е нисък клас- приемник Pioneer DEH 3000 MP, предна линия Hertz DCX 165, задна линия Hertz DCX 690. Обаче звукът в колата е на ниво, което го отдавам отново на шумоизолацията.
Ноември 2009-та претърпях малък инцидент и сгънах предната маска. Поръчах си нова, обаче не уцелиха цвета. Тогава смених и решетката и фаровете.
Броните ми бяха много избеляли от слънцето и ги боядисах. Първо суха шкура 150, после 300 пак сухо, после 500 водно и 4 ръце структурна боя през 30 мин.
Преди:
След:
Смених си таблото с такова от Шкода 130/ Рапид, естествено първо го разглобих, изчистих, каквото трябваше боядисах. Сложих си и наставки на вратите от Шкода 136, както и рапидов волан. Сложих оригинални инерционни колани.
Миналата есен направихме ремонт на предния мост с нови селенови втулки, нови тампони на стаб. щанга, напълно рециклирана рейка, нови пружини и амортесьори, рециклирани спир. апарати и нови накладки.
Тази година преди Класик Дей си сложих ново фолио на задния капак
Направих си карбуратор с мех. втора клапа и една малка доработка наречена The Gadgetman Groove, от която поведението на колата се промени много.
Смених си плафоните в купето и вместо крушките с нажежаема жичка сложих SMD диоди на Луксима.
И най- скорошният ъпдейт- седалки от Шкода Рапид.
Купих колата през април 2009-та. За приличната за такъв автомобил цена-900 лв. Беше си в напълно заводски вид, купе без ръжда, чисто нови стопове и мигачи, а човека, който я купихме я даде с пълен багажник едновремешни чешки части. Tака изглеждаше тогава:
Последва пълно разглобяване на моторът, измиване и боядисване, както и основен ремонт с нови ризи, бутала и сегменти, нови основни и биелни лагери, нов съединител комплект, пълно рециклиране на стартер и генератор, нова ангр. верига, а от миналото лято съм с глава с нови клапани, тапи и гумички на клапаните( заводски не се монтират). Ето и снимки:
След това махнах целия интериор от колата , за да премахна ръждите по пода. Да обаче ръжди нямаше.
И се започна разглобяването на купето за боя. Купих си само нова предна маска, всички други ламарини са си заводските.
Ето я и след боядисването. Една седмица не можех да си намеря място от радост тогава.
Почнах малко по малко да я оборудвам, налепих шумоизолация във вратите и под задните седалки. Има още какво да се иска, обче ефекта е осезаем- вратите се затварят като на по- висок клас автомобил, не дрънчат на ламарина като чукнеш по тях, а в движение като я осободя от скорост мотора не се чува. Музиката е нисък клас- приемник Pioneer DEH 3000 MP, предна линия Hertz DCX 165, задна линия Hertz DCX 690. Обаче звукът в колата е на ниво, което го отдавам отново на шумоизолацията.
Ноември 2009-та претърпях малък инцидент и сгънах предната маска. Поръчах си нова, обаче не уцелиха цвета. Тогава смених и решетката и фаровете.
Броните ми бяха много избеляли от слънцето и ги боядисах. Първо суха шкура 150, после 300 пак сухо, после 500 водно и 4 ръце структурна боя през 30 мин.
Преди:
След:
Смених си таблото с такова от Шкода 130/ Рапид, естествено първо го разглобих, изчистих, каквото трябваше боядисах. Сложих си и наставки на вратите от Шкода 136, както и рапидов волан. Сложих оригинални инерционни колани.
Миналата есен направихме ремонт на предния мост с нови селенови втулки, нови тампони на стаб. щанга, напълно рециклирана рейка, нови пружини и амортесьори, рециклирани спир. апарати и нови накладки.
Тази година преди Класик Дей си сложих ново фолио на задния капак
Направих си карбуратор с мех. втора клапа и една малка доработка наречена The Gadgetman Groove, от която поведението на колата се промени много.
Смених си плафоните в купето и вместо крушките с нажежаема жичка сложих SMD диоди на Луксима.
И най- скорошният ъпдейт- седалки от Шкода Рапид.
Коментар