Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Москвич 2335 пикап

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проект Москвич 2335 пикап

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moskvich-2335-pick-up.gif
Прегледи:1
Размер:9.3 КБ
ID:5976271

    Здравейте,
    притежавам един пикап, който приживе баща ми караше. По емоционални причини му направих един междинен ремонт преди 4 години, при който изкърпих купето, смених доста възли и стана доста прилична машинка. После отлежа близо година и половина в двора на едно бишве ТКЗС, като за това време състоянието му се влоши значително. Почти няма част от пода, която да не е корозирала. Тази година започнах да обмислям пълното му възстановяване, но не във вида в който е бил оригинален, а желая той да се превърне в истински пикап. Доста хора от форума ще разберат какво имам предвид. Отказах се от това да го правя 4х4, поради техническите му особености. Ще остане двойно предаване, с по-агресивни гуми и лебедка. Но както и да е това са подробности, за които е рано да се мисли. Основната ми цел е да елиминирам съществуващата система на купето. Заводски това е стандартен москвич, със "рога" които започват под кабината и на тях е поставен двигателя и окачването. Амортисьорите и ресорите започват от носачите и свършват в ботушите. По-лошото е това което се случва назад, а то е че има подсилена товарна част, от 4 основни греди и множество по-малки напречни. Това всичко е жертва на корозията. Върху външните греди са поставени кутиите на листовите ресори. Това което искам да направя е самостоятелно шаси, без да променям никакви разстояния. А купето да може да се поставя независимо върху него. Външният вид ще е запазен, с някои не особено големи корекции. Другото което искам е един доста по-солиден лифт, с около 10-12 см. На практика от москвича ще остане обвивката, но независима, за разлика от оригинала.
    Ще попитам хората с опит в тези неща, какви проблеми мога да имам със преработката, от гледна точка на закон, пък и в чисто технически аспект. Дали изобщо ще си струва да се положи толкова труд, за да остане експонат, защото няма да може да мине еди какви си изисквания и прочие. Съвсем предварителни проучвания правя, не съм включил още флекса, така че който може да помогне с идеи и съвети е добре дошъл.



    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moskvich-2335-pick-up.png
Прегледи:1
Размер:54.7 КБ
ID:5976272
    Последно редактирано от George Takev; 27-06-12, 13:46. Причина: добавяне на съдържание
    KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

  • #2
    От: Проект Москвич 2335 пикап

    Ако не мислиш след това да го вкарваш здраво в гората и по разни реки и дерета да го катериш, не виждам смисъл от шаси.... Така и така казваш, че ще сменяш греди и понеже ще се наложи само да си ги правиш, направи ги от по-дебела ламарина-3мм мисля, че е достатъчно. Отзад както е на ресьори, лифт от 10-12 см няма да ти е проблем.Само моста като прехвърлиш под ресьорите и вече си готов. За отпред ще трябва да се помисли малко... Първото ми нещо което ми хрумва е изработването на по-дълги носачи отпред(то е само една щанга, така че не е нищо сложно) и поставяне на фланец м/у макферсона и чашата. Нека да се изкажат по-запознати с лифтовете, аз съм по-скоро по ретрото Така става достатъчно атрактивен, проходим и дори законно( според мен ) Качиш ли го на шаси, тва директно те вкарва яко в джаза... и ако искаш да се получи нещо добро и стилно ще фърчат нерви и пари наляво и надясно кат стой та гледай

    Коментар


    • #3
      От: Проект Москвич 2335 пикап

      Здравей,колега!Поздравявам те за проекта,който си замислил,а за мен Москвич 21412 и алекото(разликата е,че алекото е с двигател от Лада) са едни машини,които са изпреварили времето си Но само имат един проблем(според мен де) Този двигател,който им е сложен,е малко муден за това купе,а купето е правено за двигател от рено Иначе ако не си съзтезател,си е една идеална кола Един мой приятел има Москвич 21412 на 4000 км. го е купил и после му навъртя 16000км Дай някоя снимка,на купето в каквото състояние е сега Иначе ето малко клипове на москвичите с рено двигател http://www.youtube.com/watch?v=0ySff3P9mhc (също са слагани и на Москвич Святогор) А ето и останките от завода в днешни дни:http://www.vbox7.com/play:161b9f1f (като гледам как са останали по конвейра още купетата нови,все едно са спряли за обедна почивка и след нея ще почнат да ги произвеждат,сълзи ми тръгват ) http://www.youtube.com/watch?v=pn0Vw...ailpage#t=180s ( и тука има останали чисто нови купета,даже и за пикапи)
      Последно редактирано от Driftacha; 27-06-12, 15:35.
      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

      Коментар


      • #4
        От: Проект Москвич 2335 пикап

        Ами това е че сегашната конструкция е много корозирала. Ако седна да се мъча да я ремонтирам, ще отнеме времето като за това да я направя трайно. Оттук насетне искам да разбера какви законови спънки ще имам, за да е ОК работата. А колкото до гората, - да ще поработи там определено, но не и в много тежки условия. Искам да стане здрав пикап в пълния смисъл на думата. Вкл. и товарната му част да има леген от рифел, така че да хвърляш и инструменти и предмети, - стр. материали, камъняци и прочие. Другата ми идея е да си има собствено 220 в, с генератор и отделен компресор, - всичко така да се каже "интегрирано" в машината. Един вид, - работен автомобил с който си носиш и тока и въздуха.
        KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

        Коментар


        • #5
          От: Проект Москвич 2335 пикап

          Здрасти!
          Едно време като пуснаха тези пикапи, бяха в ограничена серия от 1700 cc двигатели. Твърдя, че е един прекрасен мотор, до момента е на реални 100000 км и върви много добре с него. Ако се постави една турбина с не особено високо налягане мисля ще дръпне още доста. Ще снимам купето при първа възможност отдолу. Но пак повтарям, зле е. Може да се мине на песъкоструй и да се прави нещо, но за мен няма да е нито трайно, нито истинско. В предишния ремонт усилвах и заварявах кутиите на листовите ресори, - бяха се отпрали, не от претоварване а от корозия, - това преди 4 год, смятайте сега какво е.

          Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
          Здравей,колега!Поздравявам те за проекта,който си замислил,а за мен Москвич 21412 и алекото(разликата е,че алекото е с двигател от Лада) са едни машини,които са изпреварили времето си Но само имат един проблем(според мен де) Този двигател,който им е сложен,е малко муден за това купе,а купето е правено за двигател от рено Иначе ако не си съзтезател,си е една идеална кола Един мой приятел има Москвич 21412 на 4000 км. го е купил и после му навъртя 16000км Дай някоя снимка,на купето в каквото състояние е сега Иначе ето малко клипове на москвичите с рено двигател http://www.youtube.com/watch?v=0ySff3P9mhc (също са слагани и на Москвич Святогор) А ето и останките от завода в днешни дни:http://www.vbox7.com/play:161b9f1f (като гледам как са останали по конвейра още купетата нови,все едно са спряли за обедна почивка и след нея ще почнат да ги произвеждат,сълзи ми тръгват ) http://<a href="http://www.youtube.c...detailpage</a> ( и тука има останали чисто нови купета,даже и за пикапи)
          KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

          Коментар


          • #6
            От: Проект Москвич 2335 пикап

            Ето един такъв във 4х4 вариант.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:88cd48e577151989-large.jpg
Прегледи:1
Размер:175.6 КБ
ID:5386662
            KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

            Коментар


            • #7
              От: Проект Москвич 2335 пикап

              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=97750 От тук можеш да почерпиш доста идеи. Успех !
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                От: Проект Москвич 2335 пикап

                Има ли си от новите номера. Преоборудвай го в 4х4 ,скорости от ауди 4х4 и един заден мост от Москвич или Лада . Това е почти същото http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=20742 ,само изгради рамата по контурите на купето,може да използваш дебелистенни квадратни профили,има такива с стена 4 и 5мм.

                Коментар


                • #9
                  От: Проект Москвич 2335 пикап

                  Първоначално публикуван от ivan_ Преглед на мнение
                  Има ли си от новите номера. Преоборудвай го в 4х4 ,скорости от ауди 4х4 и един заден мост от Москвич или Лада . Това е почти същото http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=20742 ,само изгради рамата по контурите на купето,може да използваш дебелистенни квадратни профили,има такива с стена 4 и 5мм.
                  Много искам да е 4х4, но за момента поради липса на финикийски знаци няма да го правя. Засега ще опитам да поставя основата, която ще разширя впоследствие със заден диференциал и скорости. Тези профили които продават по складовете дали стават за целта? Едно е сигурно, с тях ще стане в пъти по-здраво от заводското изпълнение, но дали не трябва да търся определена якост на материала. Важно е и теглото, не бива да превишава много оригинално заложеното. И ако приемем, че въпреки трудностите конструкцията е изпълнена, дали може да се узакони. Проблема е че москвичите, както повечето коли се държат на купето си, вкл опорните точки на амортисьорите, носачите. Ако направя цяла рама, ще трябва да отделя най малко опорите на амортисьорите и пружините. При своеобразния лифт мотора и скоростите ще трябва да останат в приблизително заводската си височина, за да не кривим много полуоските и да не се нарушава много центъра на тежестта. За сефте ще се занимавам с такъв тип преработка и не съм наясно със някои положения. Даже и с 1.7 мотор, пикапа си е лека кола отвсякъде, и не мога да очаквам от нея да се превърне в камион лесно. Та това са чуденията. Колегите могат да помислят че съм откачил с този москвич да си губя времето, донякъде и с право, но пуста дивотия...

                  Общи габаритни размери:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.2.jpg
Прегледи:1
Размер:74.5 КБ
ID:5386736
                  Последно редактирано от George Takev; 27-06-12, 23:56.
                  KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проект Москвич 2335 пикап

                    Намерих и един интересен текст на руски, за 4х4 изпълнението на пикапа...

                    Плавность хода хороша! Москвич мягко, но без раскачки проходит пологие неровности, очень достойно справляется с крупными колдобинами. И лишь на мелких швах и стыках асфальта кузов вздрагивает чуть сильнее, чем хотелось бы.
                    А теперь внимание: съезжаем с дороги на заснеженное поле. Конечно, пикап с дорожным просветом до балки передней подвески всего в 160 мм — это даже не «паркетный» внедорожник. Но надо же проверить, что дает машине полный привод!

                    Сказать, что мы были удивлены, — не сказать ничего. Грузопассажирский Москвич не только лихо бороздил целину тридцатисантиметровой глубины, поднимая фонтаны снежной пыли. На машине можно было смело останавливаться посреди поля, разворачиваться, пробивать с ходу внушительные сугробы. Мы опасались только за сохранность низко висящих передних «противотуманок»! А теперь — «смертельный номер». Загоняем пикап наискось через глубокую ледяную колею и останавливаемся в безнадежной ситуации: правое переднее и левое заднее колеса разгружены, да к тому же под ними лед. Но Москвич спокойно тронулся с места и выехал из колеи. Даже без намека на пробуксовку!

                    Секрет такого удивительного поведения скрыт внутри корпусов всех трех дифференциалов полноприводной трансмиссии. И межосевой, и оба межколесных дифференциала не простые «свободные», а самоблокирующиеся типа Quаfe — механические устройства повышенного трения. Эту трансмиссию на заводе разрабатывали давно, еще в советские времена. Причем в процессе доводки управляемости полноприводных Москвичей принимали участие и эксперты Авторевю — в бытность инженерами-исследователями завода АЗЛК. Была проделана огромная работа. Консультации со специалистами легендарной английской фирмы FFD, подбор коэффициентов блокировок дифференциалов, доработка подвесок... Потом завод стал угасать, и о полном приводе забыли. Было обидно: сколько труда пошло в корзину!
                    KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проект Москвич 2335 пикап

                      Това е оригиналната тема http://www.niva4x4.ru/viewtopic.php?...=asc&start=495 http://www.niva4x4.ru/viewtopic.php?...=asc&start=420 . Не съм много сигурен но ''твьрдите''рамите ги правят от Ст 20 ,''подвижните'' от Ст 40,''интегрираните ''в купетата на автомобилитае може и по слаби да са,не знам.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проект Москвич 2335 пикап

                        Първоначално публикуван от ivan_ Преглед на мнение
                        Това е оригиналната тема http://www.niva4x4.ru/viewtopic.php?...=asc&start=495 http://www.niva4x4.ru/viewtopic.php?...=asc&start=420 . Не съм много сигурен но ''твьрдите''рамите ги правят от Ст 20 ,''подвижните'' от Ст 40,''интегрираните ''в купетата на автомобилитае може и по слаби да са,не знам.
                        10x за инфото,
                        о
                        Под товарната част на пикапчето има 4 основни греди - около 2 мм дебелина. На външните се крепят ресорите за задния мост, вътрешните са "общи". А между тях множество укрепващи елементи - тънки около 1 мм, за 10 год това се превръща в железен окис и пикапа пропада. При цялостна дебела рама това няма как да се получи.
                        KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проект Москвич 2335 пикап

                          Мнението ми е да се направят нови греди, а старите да се изхвърлят. Работата е доста, но ще стане в пъти по-компактно и по-леко. Ако не изхвърлиш старите греди, при товарене, на изгнилите места ще пропадне пода докато не упре в здравата рама. Гарантирам ти че като тегло с допълнителна рама ще качиш минимум 200кг. Имам платформа правена за кошери с размери 2,5х1,6м, от кутии 40х40х3 и тежи 300кг. съвира 15 кошера по около 70-80кг всеки. За да го товариш пикапчето ти трябва здрава рама.

                          П.П. Аз търся от доста време стара кола регистрирана като пикап. имам подобни идеи, но да си го направя както аз си знам. Като съма ще ми стъпи като запазен пикап (може и повече), но ще си го направя за моята цел да ми е удобно. Ако решиш да го продаваш се обади. Ако се спазарим ще го взема.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проект Москвич 2335 пикап

                            Вярно е че с шаси ще вдигне теглото, но не и с много. Реално от платформата за товар и мрежата от гредички под нея ще останат само лявата и дясната декоративна страна, което до голяма степен ще компенсира, може би ще вдигне ~ със 150 кг сегашната конструкция. По документи се води товарен, което носи пасивите си, - ГТП на 6 м. по-скъпи застраховки. Идеята на проекта е да се махне всичко излишно и да се поставят нещата на здрава основа, с ресурс. Като цяло може да се поизкърпи, с подмени на това онова, но ще се получи същото до следващите 3-4 години. Ако междувременно проекта спре, и не си намерил нещо подходящо ще говорим, - няма проблем. Аз лично предпочитам машината да се направи и служи, от не колкото да корозира безперспективно. По спецификации теглото на товара е 600 кг. Реално никога не е возил толкова, пък и в състоянието и не бих и рискувал.
                            KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проект Москвич 2335 пикап

                              Да предположим, че го качиш на шаси... Какво правиш с предното окачване ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X