Здравейте,
притежавам един пикап, който приживе баща ми караше. По емоционални причини му направих един междинен ремонт преди 4 години, при който изкърпих купето, смених доста възли и стана доста прилична машинка. После отлежа близо година и половина в двора на едно бишве ТКЗС, като за това време състоянието му се влоши значително. Почти няма част от пода, която да не е корозирала. Тази година започнах да обмислям пълното му възстановяване, но не във вида в който е бил оригинален, а желая той да се превърне в истински пикап. Доста хора от форума ще разберат какво имам предвид. Отказах се от това да го правя 4х4, поради техническите му особености. Ще остане двойно предаване, с по-агресивни гуми и лебедка. Но както и да е това са подробности, за които е рано да се мисли. Основната ми цел е да елиминирам съществуващата система на купето. Заводски това е стандартен москвич, със "рога" които започват под кабината и на тях е поставен двигателя и окачването. Амортисьорите и ресорите започват от носачите и свършват в ботушите. По-лошото е това което се случва назад, а то е че има подсилена товарна част, от 4 основни греди и множество по-малки напречни. Това всичко е жертва на корозията. Върху външните греди са поставени кутиите на листовите ресори. Това което искам да направя е самостоятелно шаси, без да променям никакви разстояния. А купето да може да се поставя независимо върху него. Външният вид ще е запазен, с някои не особено големи корекции. Другото което искам е един доста по-солиден лифт, с около 10-12 см. На практика от москвича ще остане обвивката, но независима, за разлика от оригинала.
Ще попитам хората с опит в тези неща, какви проблеми мога да имам със преработката, от гледна точка на закон, пък и в чисто технически аспект. Дали изобщо ще си струва да се положи толкова труд, за да остане експонат, защото няма да може да мине еди какви си изисквания и прочие. Съвсем предварителни проучвания правя, не съм включил още флекса, така че който може да помогне с идеи и съвети е добре дошъл.
Коментар