Преди повече от година се захванах да реставрирам Волга ГАЗ - 24. Знам, че модела 21 е по-класически, но читави екземпляри не намерих и се ориентирах към 24-ката.
Купих я чак от Свищов. На собствен ход я докарах в Бургас почти на един дъх. И се почна:
Оказа се, че автомобила е бил милиционерски, син с жълти елементи, по точно ползвал го е бивш началник на КАТ Благоевград от преди десети ноември. Колата е боядисана черна и продадена на търг през 1989г. от Мототехника. От там и синия цвят. Черната боя падна при почистването на коша с пароструйка.

Двигателя е почистен с пароструйка и препарати.

Предния мост също.

Предния мост е боядисан и готов за монтаж.

Коша на двигателя е боядисан.

Цялата предна част е боядисана и предния мост е монтиран.

Двигателя е монтиран.

Задния мост е свален.

Почистен, боядисан и качен.

Колата е подготвена за основа.

Иии основаааа. На Боди. Как мирише не е истина.

Основата е върху цялата кола и е матирана. Доста красиво изглеждаше. Даже по едно време ми минаваше през ума да я оставя на основа /сега нали така е модерно/, но реших да се придържам към оригиналния вид.

Касите на вратите са боядисани.

Вратите отвътре също.

Колата е при бояджия. Ще се боядисва в камера.

Вече боядисана и с монтиран преден прозорец.

Предните орнаменти са монтирани.

Джантите са песъкоструени, грундирани с епоксиден грунд и още докато не е изсъхнал грунда и боядисани. По съвет на бояджия го направих това и изобщо не съжалявам. Стана много бързо, красиво и здраво. При монтажа на гумите не успях да одраскам нито една джанта.

Вратите са монтирани по местата им и напаснати.

Това е засега, ако се интересувате от подробности ето линк към целия албум:http://dyankog.snimka.bg/automobiles/gaz-24.544902
Купих я чак от Свищов. На собствен ход я докарах в Бургас почти на един дъх. И се почна:
Оказа се, че автомобила е бил милиционерски, син с жълти елементи, по точно ползвал го е бивш началник на КАТ Благоевград от преди десети ноември. Колата е боядисана черна и продадена на търг през 1989г. от Мототехника. От там и синия цвят. Черната боя падна при почистването на коша с пароструйка.

Двигателя е почистен с пароструйка и препарати.

Предния мост също.

Предния мост е боядисан и готов за монтаж.

Коша на двигателя е боядисан.

Цялата предна част е боядисана и предния мост е монтиран.

Двигателя е монтиран.

Задния мост е свален.

Почистен, боядисан и качен.

Колата е подготвена за основа.

Иии основаааа. На Боди. Как мирише не е истина.

Основата е върху цялата кола и е матирана. Доста красиво изглеждаше. Даже по едно време ми минаваше през ума да я оставя на основа /сега нали така е модерно/, но реших да се придържам към оригиналния вид.

Касите на вратите са боядисани.

Вратите отвътре също.

Колата е при бояджия. Ще се боядисва в камера.

Вече боядисана и с монтиран преден прозорец.

Предните орнаменти са монтирани.

Джантите са песъкоструени, грундирани с епоксиден грунд и още докато не е изсъхнал грунда и боядисани. По съвет на бояджия го направих това и изобщо не съжалявам. Стана много бързо, красиво и здраво. При монтажа на гумите не успях да одраскам нито една джанта.

Вратите са монтирани по местата им и напаснати.

Това е засега, ако се интересувате от подробности ето линк към целия албум:http://dyankog.snimka.bg/automobiles/gaz-24.544902
Коментар