Здравейте имам и аз една кочина та реших да я покажа за какво става на въпрос.Колата е Форд Таунус ГТ с V6 мотор води се двуврато купе.Съвсем случайно попадна в гаража баща ми я купил за негов приятел,но позакъснял с парите и ме пита дали ми се занимава.Аз без да знам за какво става въпрос се съгласих.И полека лека началото на 2011-та февруари месец я вкарахме в гаража и едно по едно започнах да свалям като мисълта беше да се разглоби колата цялостно и да отиде на пясъкоструйка.Лятото нямаше време за нея и си седи както е останала от разглобяването.С махането на калниците се оказа,че десния е бил 50 на 50 едната поливана е от колата другата е присаждана от нещо и това е най-големия проблем за сега.С времето реших,че разглобя ли я цялата няма да я вкарам в правия път много скоро и за това се поинтересувах малко за "препаратите" премахващи боя до метал.И така тия дни се каня да купя и да пробвам дали ще стане цялата работа,понеже следващата фаза от разглобяването е сваляне на мотор,скорости,заден преден мост,а гаража е малко тесничък на пролет ще се продължава и гледам да търся части поне като има място за работа за това да не се чака.Та ако някой знае нещо за някаква такава кола,която става за части и може да се вземе нещо от нея ще съм много благодарен,ако сподели информацията.Ето и малко снимки
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ford Taunus GT 1972 V6
Свий
X
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Поздравления за колата!
Колега моя съвет е ако искаш да си е правиш наистина както трябва
сега да е сглобиш да е закараш да минеш КАТ да е уредиш документално и чак тогава да се захващаш с процедурите които си намислил мисля че няма да имаш проблем защото изглежда доста комплектна
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Честито за колата и успешен проект! Не ти препоръчвам изоползването на смивки и подобни препарати, защото са прекалено силни и има опастност да породят корозия. Препоръчвам ти механично сваляне на покритията...VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Аз свалям в момента кльопаниците от пода с "ремовал" и нямам никакви проблеми. Имам места които вече 1 месец стоят със смъкната боя и без никакво покритие - ръжда не се е появила още. Колата естествено стои в гараж. Проблема на този препарат е , че не взаимодейства с кита, а май и шпицкита... там вече трябва механично. Аз също съм на мнение, че първо трябва да оправиш нещата документално за да си спокоен и да нямаш неприятни изненади след време.
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
За документалните работи знае се кой е собственика демек на кой се води в момента обаче трябва да беше човек,който пътува или нещо подобно.А и в момента няма на кой да се пише колата и най-вероятно ще се оправят документите лятото като навърша 18.Не съм запознат дали може да се води на мое име,но не е проблем да се оправят документитеОбяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Аз като един човек който съм на това дереже знам че нещата в КАТ не минават никак гладко имам една регистрирана кола вече от 66 г
искаха ми неща дето и производитвля не ги е сложил а имам и друга от 59 г която се оказа със сменен двигател и още не мога да е регистрирам защото не съм намерил такъв
Така, че по добре докато не си е разкачил от всякъде вземи си провери номерата по талон на двигателя и на купето
събери е поизмии е по сериозно почисти е провери и спирачките ако треа ги отвори и марш на КАТ и след това си прави каквото душа ти сака по нея но вече когато си е твоя
все пак мисля че искаш да си е караш а не да стои някъде като музеен експонат нали
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Първоначално публикуван от joromainata Преглед на мнениеАз като един човек който съм на това дереже знам че нещата в КАТ не минават никак гладко имам една регистрирана кола вече от 66 г
искаха ми неща дето и производитвля не ги е сложил а имам и друга от 59 г която се оказа със сменен двигател и още не мога да е регистрирам защото не съм намерил такъв
Така, че по добре докато не си е разкачил от всякъде вземи си провери номерата по талон на двигателя и на купето
събери е поизмии е по сериозно почисти е провери и спирачките ако треа ги отвори и марш на КАТ и след това си прави каквото душа ти сака по нея но вече когато си е твоя
все пак мисля че искаш да си е караш а не да стои някъде като музеен експонат налиОбяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Ето ти един Taunus от 75г. проблема е че е комби:
Хубавото е , че е в движение ....
http://www.ebay.at/itm/FORD-TAUNUS-K...item43aba1526f
Следи ebay , явно се продават и като гледам цените не са кой знае колко скъпиToyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Аз имам много неприятен опит с тези препарати!Ако си решил да махнеш всички слоеве по добре бластирай купето!Преди години реставрирах един мотор и за да махна боята от рамата използвах такъв препарат-груба грешка!По заоблени места по ръбчета и кюшенца е просто абсурд да махна препарата и след това като започнаха едни взаимодействия със новата боя...!Накрая пясъкоструя оправи всичко!TLC 120 Prado
Yamaha Wolverine 450 4x4 SE
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Зависи с какво си мазал... този мисля, че е на водна основа или поне се мие с вода, стигнал ли си до метал няма проблем, трябва много да се внимава да не остане стара боя пропита с него, че тогава ще имаш сериозни проблеми.Аз махам дебелото с шпакла, не много остър секач или някоя ламаринка след което с дрелката с телената четка(една по-мека)- лъсва като ново, но задължително с предпазни очила, че като се разхвърчи тая боя...
Коментар
-
От: Ford Taunus GT 1972 V6
Първоначално публикуван от Caxo Преглед на мнениеКолко време го чакаш да взаимодейства, гледам че остават още слоеве отдолу ? По мои наблюдения сега в студеното му трябват около 12 часа за да проникне в дълбочина. Лятото 2-3 часа са му достатъчни.
jouzzin каво е бластиране?Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар