От: Моят Москвич 407 Турбо
Ами изпарителя ми е волтран. Отрпед на капака на голямата мембрана има два отвора за атм налягане. Тях ги запуших и навих един щуцер, през който подавам налягане от турбината. Това за мембраната за ниското налягане. За високото(тя се намира зад задния капак) същтата процедура-запушвам атм. и навивам щуцер. Ето две снимки:
отзад:
отрпед:
В поста за контролера на едната снимка се вижда от къде вземам налягане-за гоямата мембрана от хоризонталната тръба към карбуратора, а за малката от вертикалната, която излиза от турбото. На различни места са, защото при първия тест бях подал налягане само на голямата мембрана.Вървеше до 0.3 някъде след това започваше едно яко сецане. След малко заигравка с дрелката тръгна
Първоначално публикуван от kikimora
Преглед на мнение
отзад:
отрпед:
В поста за контролера на едната снимка се вижда от къде вземам налягане-за гоямата мембрана от хоризонталната тръба към карбуратора, а за малката от вертикалната, която излиза от турбото. На различни места са, защото при първия тест бях подал налягане само на голямата мембрана.Вървеше до 0.3 някъде след това започваше едно яко сецане. След малко заигравка с дрелката тръгна
Коментар