Здравейте.Все по-често чета този форум и се учудвам колко всеобхватен е.Намерих доста полезна информация по какви ли не въпроси. Реших и тук да пусна колата си,която се превърна в хоби
Историята и започва ,когато я вкарва японския посланник за България като личен автомобил около 1990 година.Предполагам е поддържан подобаващо през този период.Бяха ни на гости една вечер семейни приятели и стана дума,че едно мицубиши ще пътува към вторични скоро време - било тяхно и го продали на един комшия на 500 метра от нас.Започнаха да разправят каква машина е била на времето и че арматурното табло приличало на самолет Но последния и собственик я дал на шофьора си като личен автомобил.Казаха че имало проблем с мотора и така си стояла от няколко години.Още на другия ден отидохме с баща ми и я видяхме забита в купчина чакъл с разбит прозорец и една резервна и 3 спукани гуми.Беше тъмно и не успяхме да я огледаме ,но си личеше че е била машина от класа,приличаше на кадилак огромна ! До последно не вярвах че е нещо японско Изтеглихме я до един комшия с гараж и отвориха мотора с баща ми.Оказа се че са я карали до последно без масло в двигателя и коляновия вал е надран.Решихме да я правим,въпреки че нямахме средства и сменихме само най-належащото + шлайф на вала.Измихме я и я подкарахме.Страхотна возия за 25 годишна кола! Проблема беше че гореше като Зил - 25-30 /100 бензин Гореше си и масло.Карахме я така 6-7 месеца ,докато не решихме че няма на къде и трябва да се прави основно.Останахме без кола ,но нямаше как да се кара повече така.И това от 2008_ма до ден днешен.Егаси ремонта Колата остана за мен (баща ми си взе Мареа,все пак трябва една нормална кола ,на която да разчиташ).
Ето малко инфо за колата:
Mitsubishi Galant Σ 1985
N:е15а-0606722
model:e-e15a trhg
Мотор: Sirius G63B 4 цилиндъра,2000 кубика карбуратор Mikuni Electro Jet.
Автоматична 4 степенна кутия с over drive.Климатроник, 4 ел.стъкла, ел.огледала,4 дискови спирачки,плюшен салон,врати без рамки на прозорците.
Ето няколко снимки как изглеждаше като я довлачихме до нас
Историята и започва ,когато я вкарва японския посланник за България като личен автомобил около 1990 година.Предполагам е поддържан подобаващо през този период.Бяха ни на гости една вечер семейни приятели и стана дума,че едно мицубиши ще пътува към вторични скоро време - било тяхно и го продали на един комшия на 500 метра от нас.Започнаха да разправят каква машина е била на времето и че арматурното табло приличало на самолет Но последния и собственик я дал на шофьора си като личен автомобил.Казаха че имало проблем с мотора и така си стояла от няколко години.Още на другия ден отидохме с баща ми и я видяхме забита в купчина чакъл с разбит прозорец и една резервна и 3 спукани гуми.Беше тъмно и не успяхме да я огледаме ,но си личеше че е била машина от класа,приличаше на кадилак огромна ! До последно не вярвах че е нещо японско Изтеглихме я до един комшия с гараж и отвориха мотора с баща ми.Оказа се че са я карали до последно без масло в двигателя и коляновия вал е надран.Решихме да я правим,въпреки че нямахме средства и сменихме само най-належащото + шлайф на вала.Измихме я и я подкарахме.Страхотна возия за 25 годишна кола! Проблема беше че гореше като Зил - 25-30 /100 бензин Гореше си и масло.Карахме я така 6-7 месеца ,докато не решихме че няма на къде и трябва да се прави основно.Останахме без кола ,но нямаше как да се кара повече така.И това от 2008_ма до ден днешен.Егаси ремонта Колата остана за мен (баща ми си взе Мареа,все пак трябва една нормална кола ,на която да разчиташ).
Ето малко инфо за колата:
Mitsubishi Galant Σ 1985
N:е15а-0606722
model:e-e15a trhg
Мотор: Sirius G63B 4 цилиндъра,2000 кубика карбуратор Mikuni Electro Jet.
Автоматична 4 степенна кутия с over drive.Климатроник, 4 ел.стъкла, ел.огледала,4 дискови спирачки,плюшен салон,врати без рамки на прозорците.
Ето няколко снимки как изглеждаше като я довлачихме до нас
Коментар