От мотофорума разбрах, че ще има ретро парад в Бургас.
Реших, че ако времето е хубаво, ще запаля Балкана и ще го заведа.
Синоптиците се надпреварваха да лъжат, но накрая не познаха - слънчево и топло.
Тръгнах рано, по хладнината на утрото. Пътят Варна-Каблешково взех учудващо бързо, за час и половина, Балкана върви все по-добре.
В Каблешково изчаках Калоян да дойде.
Започна да показва моторите си един по един, аз не спирах да им се радвам, разглеждам и снимам, като дете в сладкарница.
BSA 350 от 20-те
NSU 250 от 40-те
DKW NZ350
BMW R35
Извадихме "новият" му мотор BSA L27 350 SV от края на 20-те години.
След малко молби и ремонти запали и заработи стабилно.
Направих едно кръгче. Първоначалният шок от лявата спирачка е голям, добре че има предна.
След малко дойдоха двeте отчета с NSU OSL 501.
В този мотор се влюбих още щом го зърнах, а после като карах заедно с него...нямам думи да опиша чувствата.
После дойдоха още мотори
1940 Benelli VLM 40-500 на бат Жоро от св. Влас
BMW R12
В един почти ретро бус пристигна тази красива ръжда, 1915 Douglas 2 3/4 HP
И едно ДКВ, не знам кой модел е.
Поехме към Бургас, бавно но славно. Определено сме били голяма атракция по пътя.
Аз се движих последен, като най-нов мотор, да събирам отпадналите.
Калоян с най-старият мотор на самоход се движеше най-бавно.
И постоянно се оглеждаше каква димна завеса прави зад себе си
Малко преди Бургас се наложи да правим крайпътен ремонт.
ДКВ-то стопи бобината от скутер, с Балканската няма проблеми.
Сервизният мотоциклет носи всички необходими части и инструменти
На парада
NSU-то е и най-мощният и бърз мотоциклет на изложението - 22 к.с. и 130 км/ч, невероятни показатели за 30-те год.
ДКВ РТ 175 или 200?
Един кичозен Балкан М2
Най-лъскавите мотори не слязоха от ремаркето
М-72
Имаше много четириколесни, някои от тях ми спряха погледа
Английска красавица в най-английският цвят British racing green
И такива...
...и такива "мацки" се лепят по олдтаймерите :grin:
Москвича като спука гума, МЗ-то ще я занесе до вулканизатора
Товарищ генсек, лимузин ожидаеть вас
Шкода 130
С два двойни Вебера
Първият модел Пежо(403), първият лек автомобил със сериен дизелов двигател
Готови за старт
След още една порция ремонти и настройки, успешно се прибираме към Каблешково.
С дружна помощ успяхме да оставим димната завеса на БСА-то на лукойла
Отново в базата
Калоян е прибрал страхотен М1
И АВО
НСУ-то си заминава
Немски Триумф от колекцията на Калоян
След това отидохме на гости на бат Жоро във Влас
NSU модел OSL са се произвеждали с кубатури 200, 250, 350, 500 и 600
Със завършека на деня, завърши и моята разходка, изпълнена с положителни емоции и впечатления и нови приятелства. Благодаря ви, приятели.
Реших, че ако времето е хубаво, ще запаля Балкана и ще го заведа.
Синоптиците се надпреварваха да лъжат, но накрая не познаха - слънчево и топло.
Тръгнах рано, по хладнината на утрото. Пътят Варна-Каблешково взех учудващо бързо, за час и половина, Балкана върви все по-добре.
В Каблешково изчаках Калоян да дойде.
Започна да показва моторите си един по един, аз не спирах да им се радвам, разглеждам и снимам, като дете в сладкарница.
BSA 350 от 20-те
NSU 250 от 40-те
DKW NZ350
BMW R35
Извадихме "новият" му мотор BSA L27 350 SV от края на 20-те години.
След малко молби и ремонти запали и заработи стабилно.
Направих едно кръгче. Първоначалният шок от лявата спирачка е голям, добре че има предна.
След малко дойдоха двeте отчета с NSU OSL 501.
В този мотор се влюбих още щом го зърнах, а после като карах заедно с него...нямам думи да опиша чувствата.
После дойдоха още мотори
1940 Benelli VLM 40-500 на бат Жоро от св. Влас
BMW R12
В един почти ретро бус пристигна тази красива ръжда, 1915 Douglas 2 3/4 HP
И едно ДКВ, не знам кой модел е.
Поехме към Бургас, бавно но славно. Определено сме били голяма атракция по пътя.
Аз се движих последен, като най-нов мотор, да събирам отпадналите.
Калоян с най-старият мотор на самоход се движеше най-бавно.
И постоянно се оглеждаше каква димна завеса прави зад себе си
Малко преди Бургас се наложи да правим крайпътен ремонт.
ДКВ-то стопи бобината от скутер, с Балканската няма проблеми.
Сервизният мотоциклет носи всички необходими части и инструменти
На парада
NSU-то е и най-мощният и бърз мотоциклет на изложението - 22 к.с. и 130 км/ч, невероятни показатели за 30-те год.
ДКВ РТ 175 или 200?
Един кичозен Балкан М2
Най-лъскавите мотори не слязоха от ремаркето
М-72
Имаше много четириколесни, някои от тях ми спряха погледа
Английска красавица в най-английският цвят British racing green
И такива...
...и такива "мацки" се лепят по олдтаймерите :grin:
Москвича като спука гума, МЗ-то ще я занесе до вулканизатора
Товарищ генсек, лимузин ожидаеть вас
Шкода 130
С два двойни Вебера
Първият модел Пежо(403), първият лек автомобил със сериен дизелов двигател
Готови за старт
След още една порция ремонти и настройки, успешно се прибираме към Каблешково.
С дружна помощ успяхме да оставим димната завеса на БСА-то на лукойла
Отново в базата
Калоян е прибрал страхотен М1
И АВО
НСУ-то си заминава
Немски Триумф от колекцията на Калоян
След това отидохме на гости на бат Жоро във Влас
NSU модел OSL са се произвеждали с кубатури 200, 250, 350, 500 и 600
Със завършека на деня, завърши и моята разходка, изпълнена с положителни емоции и впечатления и нови приятелства. Благодаря ви, приятели.
Коментар