Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Резачки Дружба Урал Тайга

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Резачки Дружба Урал Тайга

    Колега да ти кажа аз съм луд фен на тези резачки. Вчера си поръчах и Уралка защото нямам такава. Изкупил съм повечето части в продавалника. За Уралка има нов колянов вал карбуратор съединител и сега ще си я реставрирам. Предлагам ремонт на Дружби. Не всеки може да ги прави,не че се хваля ама като е направена както трябва, работи безотказно. Направих на няколко мои приятели Дружбите и хората останаха доволни. Много хора си мислят че могат да ги правят. Имам седем Дружби резачки две водни помпи пак Дружба една Тайга 214 и сега си вземам Уралка.

    Коментар


    • #62
      От: Резачки Дружба Урал Тайга

      Като малък имах уплах от тези машинки.. От вторични суровини наскоро ми дадоха 4 Дружби и 2 Уралки, всичките бракувани. Имам малко повечко свободно време и започнах да ги събирам да видя какво ще излезе от тях. От шестте машини и излязоха 3 комплектни, но от тях само една даде признаци на живот.


      Имам недостиг за резервни части, иначе може още един дружбенски двигател да се направи. Брат ми ходи веднъж на две години до Русия и взима каквото намери, но дори и там по магазините е трудна работа набавянето на части. Дърводобива в Русия също е дал много назад и нуждата от тези зверчета се свела единствено за домашна употреба. Капаците и стартерите на новите Урал-ки са от пластмаса, редукторите са опростени максимално.. Производството не им върви и не знам дали се произвеждат изобщо вече или само части, колкото да се поддържат вече направените резачки. Цената на частите е смехотворна, 3.20лв за ново уралково бутало. Тук втора ръка са по 15-20 лева :Д

      Коментар


      • #63
        От: Резачки Дружба Урал Тайга

        Така като ги гледам всичките мога да ги направя идеални. Почти няма какво да им се счупи на тези машинки освен ако не попаднат в ръцете на някой гороломник.

        Коментар


        • #64
          От: Резачки Дружба Урал Тайга

          @borislavdragiev Няма да успееш, картерите на едната Уралка са прокапали напълно, от другата заедно с още един развален двигател съм събрал една Уралка и по-надолу съм написал проблемите с нея какви са. Иначе да, за работното състояние на която и да е машина зависи от вниманието, което й се обръща.
          Сивата Дружба има липси и повреди:
          -нов турбинен капак, наличният е прокапал.
          -дефлектор
          -стартер
          -няма смазване на веригата (фабрично)
          -шина с верига
          -ново електронно запалване
          -магнитен маховик
          -нов резервоар, че махането на ръждата на този ще е голяма мъка (освен това има оси в него и други видове жители).
          -нови ръкохватки, наличните са изпечени от слънцето
          -дреболии от сорта на цедки, кранче за бензина, маркуче, кабел с лула и свещ, капачка за резервоара, храповик и въздушен филтър за карбуратора.
          -разработка на двигателя, запекъл е


          Машинките реално са пет, тази на най-преден план представлява сглобени картери на двигателя и редуктора хванати с рама създавайки илюзия за цяла резачка. Сглобил съм я така, за да не ми пречи.

          Уралката от последната снимка вече пали, но работи крайно незадоволително (няма никакви обороти при подаване на газ, почти загасва, въртях винтчетата на карбуратора, но ефект почти не нямаше). От някъде хвърля масло по цилиндъра, трябва да го разуча проблема къде е. Иначе не пали от 34 път, а доволно от няколко дърпания. Можете да видите "работата" на Уралката - качил съм клипче в докс и съм сложил линк накрая на поста.


          Не знам предназначението на тази пластинка и защо я има. Запушва каналче водещо от цилиндъра към кутията в която е карбуратора и минавайки по странен ъгъл влиза под самия карбуратор и вероятно засмуква въздух, но за каква цел ще е този въздух? (ако я няма тази пластина в карбураторната кутия става един ужас от вряло масло изкарано директно от цилиндъра)



          Трасето на въпросният канал:








          Маслото с неясен източник:



          и последвалото разглобяване, за да се установи причината, но безуспешно:



          Клипче с работата на Урал-а.
          http://dox.bg/files/dw?a=c740544bbc

          Ще съм много благодарен, ако ми дадете съвет или идея от какво може да са тези проблеми.

          Коментар


          • #65
            От: Резачки Дружба Урал Тайга

            Първоначално публикуван от denismarkov Преглед на мнение
            Дърводобива в Русия също е дал много назад и нуждата от тези зверчета се свела единствено за домашна употреба.
            Дърводобива там никога не е спирал само че и те минаха на Хускварна и Щил .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #66
              От: Резачки Дружба Урал Тайга

              Ами ще минат то това е страхотен туч. За да режеш трябва някой да ти държи. Вчера започнах да си режа дървата с нея,реже страхотно ама баща ми слаб и не може да ми държи и се отказах и взех Тайгата. Тя пък как реже не е истина. Бях извикал и комшията със щила да ми помага смятай Тайгата реже наравно със щила който е 44-ка.

              Коментар


              • #67
                От: Резачки Дружба Урал Тайга

                Смятай конструкцията на Урала е за дърводобив , а не за разкройка.Докато се наведеш с Щила и съм накарал дървото да тръгне да пада.Но там се работи с крака , на ръка се пренася между дърветата.Това там , дето гората е безкрайни километри във всички посоки и теренът равен почти , като тепсия.
                Ползвам Щил 36-ца , защото ...Това пък как реже пред Тайгата - бедна ти е фантазията.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #68
                  От: Резачки Дружба Урал Тайга

                  Да те тези резачки наистина са за събаряне и разкрояване на метър както е паднало дървото иначе на пънчета е зор.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Резачки Дружба Урал Тайга

                    Имам на село Урал на времето сестра ми като студентка в Ленинград го докара с контейнер като се прибираха . Аз някъде 1992 от един боклучарник в Германия докарах една професионална алпина 90 кубика с един метър дъска за 20 марки . Понеже съм достатъчно як и двете машини не ме затрудняваха но дядо ми (лека му пръст) тогава беше подминал 70 и не можеше да работи с нито една от двете . Тогава най вече заради него купих Хускварна 45 специал тъкмо бяха излезли като модел с черните капаци за 1150 дойче марки . Тая машина е прекарала една магистрала напряко на врачанския балкан . За всичките години работа съм сменил една свещ ; една маслена помпа и много вериги . Никога дори и за секунда не съм съжалил за дадените пари . Дърпам най много два пъти въжето машината пали и почвам да режа . Сега цените на хубавите машини среден клас паднаха до толкова че не са проблем почни на никой . При цена под 500 лева за читава машина да се мъчиш да режеш с тия кютуци няма много смисъл .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #70
                      От: Резачки Дружба Урал Тайга

                      Денис , този отвор е предназначен да пропуска изгорели газове , осъществяващи подгрев на карбуратора.Остави си я на мястото и.
                      За да ти се оправи Уралката от клипа е нужно да се сменят семерингите.И двете.Много да внимаваш да не падне някоя пружинка!И след това настройките на карба ще започнат да слушат.Успех.
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Резачки Дружба Урал Тайга

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        При цена под 500 лева за читава машина да се мъчиш да режеш с тия кютуци няма много смисъл .
                        Честно казано и аз не бих се придвижвал до работа и обратно яздейки Ford T4
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Резачки Дружба Урал Тайга

                          Да бе естествено че няма смисъл да се мъча с нея. Правя го за кеф нали ще срежа пет шест метровки иначе викам комшията с щила и ми ги напрасква за един ден и това е. На мене ми е кеф просто да си ги реставрирам и да си ги слушам как бръмкат. Вчера си взех и уралка че нямах такава в идеално състояние като я отвирих нямаше следи даже от нагар никъде само леко опушено челото на буталото. Много е зор с платната за тези карбуратори но аз пролетеска купих една камара нови части за уралка и даже имаше и нов карбуратор.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Резачки Дружба Урал Тайга

                            Стари са вече, Дружбата е преустановена от производство през 2008-ма, първите са от 54-55 година.. Урал не са лоши, не знам дали ги правят още, но дори и да се произвеждат няма да е нещо особено. Аз например като имам да режа, режа предимно с по-нова техника, защото е по-удобна, икономична и т.н., ама все става така, че да се налага припалването на някоя от старите. Не са за редовна експлоатация по ред причини, но е хубаво да ги има, новото си е ново, но и то отказва. Руските резачки и като качество, цена и коефициент свършена работа, не са зле. Всеки който не ги харесва ги сравнява с най-добрите машини и то логично да не могат да се сравняват, последните разработки на Дружба и Урал са от 77/8-ма година. Не знам Щил или Хуск от ония години дали ще могат да се мерят с новите им наследници :Д Едно просто несъобразено сравнение: Нов Урал - 450 лева - 110 см3 5к.с. и ~>500 моточаса живот. Сходни параметри при Щил отиваме веднага над 1400 лева (не може да откаже факта, че двигателя има 1200 моточаса живот). Само че, буталото на Щил е над сто лева, а на Урал няма и 5.. Щил и Хуск определено са по-добри, но Урал (Дружбата е два пъти по слаба от Урал) не е много по-назад. На един нов Урал недостатъка му е високият разход. Поне така виждам нещата, ако си набавям дебели дърва за зимата за домашни потребности. Вече в професионален план, да мъкнеш 12 кила метал из чукарите не е приятно.
                            ПС:
                            Тези платна един вид са мембраните приличащи на гарнитури в карбуратора?

                            Коментар


                            • #74
                              От: Резачки Дружба Урал Тайга

                              Пратих ти ЛС , но явно не си го прочел защото нямам отговор на питането.
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар


                              • #75
                                От: Резачки Дружба Урал Тайга

                                Още една съживена.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0840.jpg
Прегледи:1
Размер:124.7 КБ
ID:5677019Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0841.jpg
Прегледи:1
Размер:104.1 КБ
ID:5677020Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0842.jpg
Прегледи:1
Размер:88.4 КБ
ID:5677021Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0843.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5677022Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0844.jpg
Прегледи:1
Размер:72.1 КБ
ID:5677023

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X