Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пътници към оня свят.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пътници към оня свят.

    Този Опел е вече в пункта за отпадъци в Асеновград.Тези дни ще го мачкат.Двигателят му е оригинален и работи мното добре.Предната решетка не му е оригинална както и задните стопове.Ще се радвам ако на някого му бъде полезен.http://pavlov68.snimka.bg/automobile...-rekord.522114

  • #2
    От: Пътници към оня свят.

    ...жалка съдба му предстои,дано някой го види навреме.Заслужава си внимание.
    HUSGVARNA 630 SMR
    PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

    Коментар


    • #3
      От: Пътници към оня свят.

      Жалко, наистина.

      Коментар


      • #4
        От: Пътници към оня свят.

        Нека в тази тема всеки,който обича да ходи по пунктовете за желязо и забелязва ретро автомобили и мотоциклети да предоставя снимков материал и информация за тях.

        Коментар


        • #5
          От: Пътници към оня свят.

          Опелът беше в мобилето до преди няколко месеца, с номера (май СМ - смолянски бяха), и му искаха някаква цена. Така като го гледам, явно никой не го е купил и е свършил на пункта. Дано някой колега с такъв Рекорд да го вземе за части. Като ламарини определено не става, хром няма, може би двигателя, скоростите и нещо по салона да е що годе годно за употреба. Но като цяло - колата си е за отпадъци.

          Коментар


          • #6
            От: Пътници към оня свят.

            Пишеш глупости , къде видя ламарините че не стават..? Какво като няма хром .... така като гледам купето видимо от снимките не изглежда никък зле освен смачканата врата , броните също изглеждат сравнително запазени , едно ново покритие и са готови... била колата като цяло за отпадъци , ми то по твойтe разсъждения Варшавата на м20_маниак е трябвало не за отпадъци ми в музей за ръждата да я вкарат на показ....
            На тоя опел му трябва само някой мераклия и ще стане кукла за 1 2 години

            Коментар


            • #7
              От: Пътници към оня свят.

              А горе-долу какви пари ще струва спасението му от пресата ?

              Коментар


              • #8
                От: Пътници към оня свят.

                Първоначално публикуван от belov15 Преглед на мнение
                А горе-долу какви пари ще струва спасението му от пресата ?
                Със сигурност четири цифрена ще е сумата за възстановяване.

                Коментар


                • #9
                  От: Пътници към оня свят.

                  Първоначално публикуван от xpu100 Преглед на мнение
                  Със сигурност четири цифрена ще е сумата за възстановяване.
                  Може да се впишеш с около 3000....зависи какво се иска като краен резултат.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пътници към оня свят.

                    Имах такъв някога - само, че четириврат рекорд 1700 - разкошен автомобил...
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пътници към оня свят.

                      Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
                      Опелът беше в мобилето до преди няколко месеца, с номера (май СМ - смолянски бяха), и му искаха някаква цена. Така като го гледам, явно никой не го е купил и е свършил на пункта. Дано някой колега с такъв Рекорд да го вземе за части. Като ламарини определено не става, хром няма, може би двигателя, скоростите и нещо по салона да е що годе годно за употреба. Но като цяло - колата си е за отпадъци.
                      Има много автомобили в по - лошо състояние които са годни за реставрация. Да речем, че примерно има някоя друга дупчица по пода и провете. На купето му трябва една песъкоструйка, и да се сменят прагове и под примерно. За кривито - един хубав гумен чук и повече майсторлък. А за това колко ще струва, аз бих казал - Кеф цена няма. Моята Рила е в пъти по - зле. 1/4 от вратите и калниците беше... кит и подцинкована ламарина. Няма/ше/ прав панел но малко по малко ще заприлича на автомобил. Важното е мерак да имаш. Според мен това е истинска реставрация - да направиш всичко според заводските процеси в съотвения завод. Голо купе, боя, после окачване, ходова част, салон...
                      Рила 1400/Москвич 408 - 1969г. завод "Балкан" гр. Ловеч! :D

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пътници към оня свят.

                        Колеги имах предвид като цена за закупуване на автомобила от вторичните суровини.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пътници към оня свят.

                          Щом ще го мачкат, значи толкова, колкото струва метала? 300 - 400 лева? И отгоре от 5 бири до стотина лева, както стане пазарлъка
                          Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пътници към оня свят.

                            Колата си е напълно възстановима, дори най-малкото - за донор става. До преди 6-7 години този Опел даже се е мяркал по мероприятия. Надявам се някой да го спаси.

                            Ако всички търсим лекото на реставрацията ("една боя и айдеее"), по ретро парадите ще има точно 5 коли на кръст.
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пътници към оня свят.

                              Опасни сте! Пред клавиатурата всичко е лесно. По телевизията - също. Там едни юнаци за 5 дена правят кола. Със 100к в зелено и перфектно оборудван сервиз + екип професионални реставратори.
                              Който го е играл на живо обаче - знае и мисли преди да се хване с реставрация на автомобил.

                              Състояние на колата? Тази тук е труп. Заварявана, боядисвана кой я знае колко пъти, и естествено - изгнила тотално. След песъкоструйка ще стане ясно, че само покрива не е за смяна. Спирачки - за нови 100%. Двигател - като на 50-годишна карана кола - износен. Плюс камара неоригинални (Лада, Москвич, Шкода) части по него, защото оригинални за Опел в НРБ просто не е имало. Ходова част?!
                              И се оказва, че имаме комплект здрави и малко надраскани стъкла, малко механизми и другото е за ново. Залагам на поне 5к за да стане това на подобие на кола. Да ама за 5 бона ква кола ще земеме... Малий!

                              Документи? Няма регистрация. Технотест ще мине. Колко му е? Ма нямала мотор и спирачки и гуми и окачване. Ще ги направиме бе, нали сме фенове!
                              И кво? Даваш 400 кинта на пункта и си вече колекционер. Имаш Опел Рекорд П2 - като гледам е преди 63 година, щото няма светлини за заден ход. Адската машина - две врати. Като го разглобиш на парчета - ставаш и реставратор. Ех че е яко да се намажеш с масло... Много яко, ама оттам - нататък си на огромно разстояние до целта. 2-3 години и Х000 лева. И то ако си вършиш повечето неща сам.
                              Що ли баш-колекционерите по съборите само търсят добре запазени в оригинален вид машини, а не се занимават със скрапове?! Сигурно щот не знаят какво правят и не са фенове. Някой беше казал - "Не съм толкова богат, за да купувам евтино"...

                              Сега се бях сетил за това, което един мой приятел веднъж написа по темата за бързо БМВ Е30 за 3 бона. Същото е със старите коли, само че са по-евтини (одсобено ако правиш соц-барака) Ако на някой му се чете - да чете - струва си:

                              ...
                              Като гледам ти само мислиш някви проекти и само гледам че имаш желание да си правиш Е30-ката...дано да продължаваш така и ще разбереш след 2 години че си налял в едно купе една камара пари и се оказва че си до никъде

                              Според мен тука се намираме няколко достатъчно луди типове който ни е срам да си помислим, камоли да кажем кви пари сме набили в 30-ките си Аз до едно време събирах цифрите, след което като отворих тефтера и като видях какво съм написал и откъснах страницата и се зарекох че повече няма да направя тая грешка

                              Ако смяташ някви ей такива по прости неща за да ти стане колицата перфектна щи стане лошо!!

                              Амортисьорите Кони регулируеми (само амортисьори) излизат около 1600 лв, да не говориме че това са само амортисьори и ако искаш нещо яко, някъф кит за регулиране по височина и твърдост....отиваш нагоре!
                              Купуваш си шперче за 4-500 лв ама си маняк и решаваш да му смениш лагерите и семерингите и маслото (както всеки маняк би направил) и в него наковаваш още едни бързи 200 лв.
                              Взимаш си едно рекарце, здраво ама поокъсано...купуваш го там за няква ценичка ако го намериш тънка комплекта ама си маняк!!! Отиваш и го даваш да ти го тапицират (както правят маняците) и даваш там за едно хубаво тапициране, нещо фешън алкантара и плат, към 500 лв (което го слагам ей така, ама цифрата е нагоре)
                              Взимаш задължително нови дискове и накладки (хубави) и обслужваш апаратите за което хвърляш още 300 кинта
                              Ааа чакай сега.. мотор!!!
                              Купуваш някъф "перфектен" М42 за 1000 лв...е да ама той не си знае километрите...викаш си чакай да му направя главата - те клапаните кат се припаснат надолу всичко му е ток... разглабяш го и даваш главата...пфу колко му е припасване на 16 клапана, шлайфане и смяна на водачи и труд...я има 200 кинта я не!
                              Викаш си абе аз маняк ли съм или къф?!? Тоя мотор съм го разглобил чакай да му сменя сегментите да знам че ще лети! Купуваш сегменти да ги сменяш ама си викаш! Това ще се кара на бичкия яко обороти, трябва да има налягане на масълцето...ако лагерите са леко поушлайфани няма да държи...е купуваш и лагерчета! основни+биелни+сегменти=400 кита...ама купуваш ремонтни и шлайфаш и вала за да не го мислиш после кат сглобиш всичко!
                              почваш да събираш мотора...еее да ама трябват гарнитури, болтове за глава, колектори, картери, свещи, семеринги на колянови валове... (няма се излагаме-нов мотор със стари свещи) ремъци...решаваш да смениш и водачи нещо на верига (недай си боже да се окаже че веригата също си и е дошло време!) и даваш още едни бързи 300 лв
                              Еее събираш мотора най накрая ама си викаш - аджеба ще го слагам в тая кола и ще кара на уволнение...ами съединител?!? Е отиваш и взимаш съединител и притискател, лагер! Да ти е мирна главата - 200 лв
                              купуваш за още 300 кинта масла за скорости, двигател, филтри и антифриз и други гъдели!
                              Еее да ама чакай сега то скоростите текът леко отзад от към кардана еее викаш си то си трябва и за там двата семеринга - айде там още кинти!
                              Почваш да събираш всичко и гледаш...е каре м/у кардана и скоростите трябва...аре пак кинти, гледаш радиатора почернял изпоизмачкан отпред...ти си маняк...викаш си еба го аз толко пари дадох та един радиатор нема да взема... и опа още 300 кинта

                              Слагаш моторя в купето и палиш! О заветен миг! колата работи има окачване, седалки, перфектен мотор, силовото предаване е идеално... набил си към 4000 лв до тук като изключиме колко си дал за кола и прехвърляния....
                              Качваш се да караш и гледаш - а волана е кофти - търсиш един Мтехник, искаш си и голям борд (изпада ти от някъде съвсем по случайност и ти не можеш да го изтървеш) и даваш още 250 лв... е даааа ама волата трябва да се претапицира барбар със лоста... аре още 100 щото иначе се разваля идилията в купето!

                              Кефиш се и караш супер бърза стокова 136 коня кола и по светофарите те минават разни голфове
                              Ядосваш се и се почват - хедърси, пак сваляш глава и портваш и полираш и пак гарнитура, чипче, яка бензинова помпа..как и да се спазариш тея неща не ти мърдат и отиваш на още 1500 лв

                              Супер до тука си дал 5500 лв и всичко е супер... е дааа ама нощеска караш и гледаш нема никой опреде - свещи
                              Почваш да търсиш фарове щото се оказва че някой калъф е слагал 100 ватови крушки и е стопил всичко - купуваш фарове и си маняк!!! Взимаш и ксенон! уаууу супер!
                              КОлата е супер дупер мега яка....амааааа няма джантиии караш на 14-ки онея стандартните...другоп си е една 16-ка или 17-ка! намираш някви избушени джанти за 500 лв 16-ки със гуми - радостен си! Тръгваш да ги слагаш на колата ама се оказва че са криви...носиш ги да ги изправят и там даваш некви кинти ... еее да ама те са нажулени!!! Айде една песъкоструйка и прахово и за тея галимаций заедно със демонтаж монтаж на гуми и баланси - 200 лв...
                              Катериш всичко амааааааа колата няма вид!
                              Стоковица, само едно липче отзад! тук таме иам ръждичка, чукнато ожулено... а ти си МАНЯК!!! трябва всичко да е топ ъф дъ топ... аре една боя и се оказва че я калник трябва да се сменя я на вратата има кит колкото за един дубъл на филм със Анджелина Джоли и ти трябва и врата! аре и една престилка Мтех - 1.5 бона със труд матряли и всичко... е да амаааа искаш кат седнеш вътре и като спреш на светофара от ляво на някой френд да свалиш джама...е ти си с колан и трябва ад се пресягаш на майната си да въртиш ръчката... аре още 150 кинта за ел.стъкла!
                              Супер яко, лягаш си спиш спокойно и всяка сутрин ставаш палиш Е30-ката и я гледаш кат писано яйце... страхотна кола си имаш!
                              Е да ама идват студените дни и се оказва че предния собственик е рециклирал помпите на съеиднителя и протича долната - е не е скъпа 50 кинта! Караш караш и се оказва че ти тече малко радиаторчето на парното... разкостваш половината интериор да го смениш и пак некой лев... всичко супер ама като включиш на първите две скорости вентилатора и ти свири...мамка му разгабяш пак всичко и айде и вентилатор ремонтирай!
                              Тъкмо всичко е почти закърпено и се оказва че ти отказват чистачките и ти трябва и машинка щото механизма се е изял...

                              И в един миг се сещаш за сметката... оппааа след онея 5500 сме дали още 2500... е колата е страхотна, боядисана, джанти, стъкла, няма вече нещо което да се прецака и да даваш кинти .. ма си си дал 8 бона от всякъде

                              Караш си колата и й се кефиш...пазиш я като писано яйце! Ама по пътищата ИДИОТИ колкото щеш! Некой ти фърли камъче на джама, чукне ти бронята, ти при некой дрифт отнесеш леко бордюра...

                              Аааа през туй време забрайме да споменем че ти е трябвало да смениш и тампони на амортисьорите, тапони на задния мост, късите шарнири, и си дал рейката за рециклиране че леко е течала и малко клопчат накрайниците... е всичко и по ходовата част е стегнато срещу нови 400 лв

                              И най-накрая си викаш - ебаси колата си направих!!! няма друга таква... и следващият момент отиваш да се повозиш и пак те минава някой със некоя напудрена астричка! Мчи де си тръгнал с тея 150 коня след ъпгрейдите

                              И се почва новия филм....

                              А й междувременно от бясното каране по завой и по пътния възел бояна се оказва че ти е извил предна лява лагер главина щото завойте са само десни

                              МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК

                              И вече си станал на възраст на която Е30-ката не е най-важното за теб и не можеш да отделяш пари а нея колкото си отделял щото мислиш вече да живееш нормално, мое па да си заредил фурната и почват да ти минават мисли през главата за семейна кола и ти отваряш форума и гледаш тема на някъф сопол който търси пефектна Е30-ка за 3000 лв и ти въздишаш тежко и затваряш форума щото не ти се пише поредното мнение което е дълго 10 километра и е досадно за четене па на всичкото отгоре и за 2000 лв щял да напрай перфектна със шпер, мотор, рекаро и т.н.

                              И знаеш ли кое е най големия ташак?!? Че тоя същия утре идва да ти гледа колата да ти я купува и като му кажеш цена 5000 лв и той вика... ооо това са много пари , аз за 5000 лв.... От там следват тупаници, шутове и ПТП-та и си прибираш Е30-ката в гаража събираш си кинти купуваш си една семейна кола и си изкарваш 30-ката за кеф и тя си е вечно твоя щото е уникална и никой не оценява това което си вложил като средства... без изобщо да включвам труда и нервите който струват 2 пъти повече

                              И пак вечерта се прибираш и пак отваряш форума и пак четеш следващия "МАНЯК" как се оплаква че нямало читави Е30-ки... ами колеги читавите Е30-ки си седят в гаражите на хората защото за тях са безценни

                              извинявам се за дългия пост, но ме е обзела някаква носталгия по мойта Е30-ка

                              П.С. И после как няма да има ЮЗЪРИ който да реагират остро при прочитането на "мисля да си сложа фарове от лада...а дали с 4 дълги ще стане че ми се намират тука едни"

                              П.С.2 Моля не се обиждайте, всичко съм го написал със добро чувство...просто си пийнете Спрайт и може да разберете нещата такива, каквито са

                              П.С.3 И пак сте в играта...която няма край

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X