22-то изложение за класически автомобили се проведе в периода 7- 11 април 2010 г. В 20 зали и на 4 открити площи - общо 110 000 кв.м. - 1000 производителя от 28 държави предлагат всичко това, което кара феновете на класически автомобили да потръпнат. Към това добавяме 250 търговеца със значителна оферта от инструменти, моделчета, литература, проспекти и 250 автоклубове с техните оригинални презентации на автомобили. Една група фенове от Варна прпътуваха 2500 км до град Есен и присъстваха на претендиращо за номер 1 изложение за класически автомобили.
През тази година Алфа Ромео празнува 100 години съществуване и докара 7 автомобила от Museo Storico Alfa Romeo от Arese. Към тях принадлежи P3, наречен още Typo B, от който през 1932 г. са произведени само 15 броя. С двигател, развиващ 215 к.с., с компресор и работен обем 2,7 литра и 8 цилиндра в ред, болидът е доминирал в многобройни гран при-та.
G.P. Tipo 159 "Alfetta" от 1951г.
G.P. Tipo 159 "Alfetta" от 1951г.
P2 Gran Premio от 1925г.
Двигателят на TIpo B3
155 V6 Ti DTM от 1993 г.
През тази година Алфа Ромео празнува 100 години съществуване и докара 7 автомобила от Museo Storico Alfa Romeo от Arese. Към тях принадлежи P3, наречен още Typo B, от който през 1932 г. са произведени само 15 броя. С двигател, развиващ 215 к.с., с компресор и работен обем 2,7 литра и 8 цилиндра в ред, болидът е доминирал в многобройни гран при-та.
G.P. Tipo 159 "Alfetta" от 1951г.
G.P. Tipo 159 "Alfetta" от 1951г.
P2 Gran Premio от 1925г.
Двигателят на TIpo B3
155 V6 Ti DTM от 1993 г.
Коментар