Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Добре де, явно имаш нещо предвид, за да си така упорит. Защо не са Чавдари? Какво е Чавдар?
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Е па нали беше некаф партизан.
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Па поне да бяхте прочели колко бройки са произведени... На мен детството ми е минало във возене в такива хафтобуси.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          ПП

          Това:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:изтеглен файл.jpg
Прегледи:1
Размер:14.0 КБ
ID:5733202
          "Чавдар" ли е?
          Да, 50% от възлите и агрегатите са от външни (външни не за предприятието - за държавата) доставчици, 90% от изходните компоненти също, 100% "ноу хау"-то е Кесбьорер.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Ммммдаммм...

            Последно има ли начин да разберем чавдари ли са или нечавдари без да се караме ?
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Овалната решетка е леко трапецовидна. В Шкодата дългата основа на трапеца е отгоре, в Чавдар е обратното. И броните са различни. На спорното фото със сигурност са Чавдари.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Овалната решетка е леко трапецовидна. В Шкодата дългата основа на трапеца е отгоре, в Чавдар е обратното. И броните са различни.
                Тези неща Гагич ги е отчел, не се съмнявай. Има си той някакво дълбоко дълбокомислено (поне в собствените му очи) становище.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Мен ме човърка нещо в заглавието на темата:
                  "Стари" автомобили на служба.
                  Че са автомобили на служба, такива са ама в момента от снимката не са "стари".
                  Не е ли по коректно при такова заглавие да се постват само снимки от модерни времена показващи автомобили над 30 години примерно?

                  А за любимите тук снимки на Чавдаро/Шкоди на служба през 60-те да има тема " усмивки от старите ленти ".
                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    ПП

                    Това:
                    [ATTACH=CONFIG]889655[/ATTACH]
                    "Чавдар" ли е?
                    Да, 50% от възлите и агрегатите са от външни (външни не за предприятието - за държавата) доставчици, 90% от изходните компоненти също, 100% "ноу хау"-то е Кесбьорер.
                    Чак пък 50% . Двигателя е Раба МАН имаше една серия с мадарови мотори а някъде към 1988 година качваха и камазов мотор . Сетра до ден днешен работи с двигатели Мерцедес и всякакви трансмисии а навремето бяха с МАН или Хеншел . Много малко са автомобилните производители които при камионите и автобусите използват 100% техни комплектуващи .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                      Мен ме човърка нещо в заглавието на темата:
                      "Стари" автомобили на служба.
                      Че са автомобили на служба, такива са ама в момента от снимката не са "стари".
                      Не е ли по коректно при такова заглавие да се постват само снимки от модерни времена показващи автомобили над 30 години примерно?

                      А за любимите тук снимки на Чавдаро/Шкоди на служба през 60-те да има тема " усмивки от старите ленти ".
                      Темата беше дефинирана няколко страници по-нагоре и подобен, но зададен от мен въпрос беше освиркан. Заглавието нямало нищо общо, така казаха. Темата е за прехлас-захлас по отминалото (съсипано знаем от кого) величие на социалистическата индустрия ("а какви автобуси правехме, а какви камиони имахме"). Затова е големият зор тия автобуси да се изкарат "Чавдари", от които са произведени 30 (тридесет) броя на базата на въпросната "Шкода". Сигурно точно от тия 30 бр. са на снимките.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Нещо Унимог

                        А-а-а, то имало още няколко страници, унимога сте го разкостили. Опитали сте и чесъна да го оправите.
                        Последно редактирано от Самодържец; 05-11-16, 07:28.
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          прехлас-захлас по отминалото (съсипано знаем от кого) величие на социалистическата индустрия ("а какви автобуси правехме, а какви камиони имахме").
                          захлас-прехлас...ми да, имахме. За онези години, ама най-вече за онези конкретни условия.
                          Та по-убаво без примък-отмък по темите и вътре постоянно хън-мън
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Автобус Чавдар 70те години.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13934769_1597719070525795_9088396691967077464_n.jpg
Прегледи:1
Размер:95.8 КБ
ID:5733208
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Чак пък 50% . Двигателя е Раба МАН имаше една серия с мадарови мотори а някъде към 1988 година качваха и камазов мотор . Сетра до ден днешен работи с двигатели Мерцедес и всякакви трансмисии а навремето бяха с МАН или Хеншел . Много малко са автомобилните производители които при камионите и автобусите използват 100% техни комплектуващи .
                              Двигател, трансмисия, окачване, кормилна уредба и сума още. Гуми даже - не Вида, а в целия соц. не удурдисаха, слагаха Пирели.
                              Аз не твърдя, че с това положение, тези автобуси са уникални.

                              Гагич, прав си за бройките, 50-те и 60-те са едно "изпуснато" време за този завод (като не бройките са основния проблем). Тогава той изостава тотално от набраните обороти, като никога повече не постига нивото си и това е причината за загубването на всякаква перспектива. Процес, завършил с окончателния му фалит.
                              Това обаче, не значи, че автобусите не са Чавдар.
                              Последно редактирано от davc; 05-11-16, 09:23.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                                Двигател, трансмисия, окачване, кормилна уредба и сума още. Гуми даже - не Вида, а в целия соц. не удурдисаха, слагаха Пирели.
                                Аз не твърдя, че с това положение, тези автобуси са уникални.

                                .
                                Мостовете предни и задни дори днес произвеждаме и изнасяме . Тежката серия гуми на Вида за времето си не бяха хич лоши карал съм с тях и на Чавдар 11 М 4 и на камионите .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X