Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Стари автомобили на служба
Йелч-овете ги внесоха (и не повториха
) по случай строителството на НДК. Всъщност това бяха първите масови бетоновози в България. После и руснаците взеха да правят, та даже и ние (въпросните 3-кубикови "бетоновозчета" от Павликени"). Най-доброто (соц) си бяха и останаха Татрите. По същество, тези композиции - седлови влекач с полуремарке - са един неособено практичен компромис, наложен от товароносимостта на достъпната транспортна техника.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Йелч-овете се внасяха като композиция до към 84/85 год. мисля ,а след това започнаха да изпращат наши шофьори до Полша само за ремаркета. Така в края на 80-те в СМК Пловдив имаше около 20 Мадари и 2 Европи с полски ремаркета. В Заводски Строежи дори имаха Краз с такова ремарке.Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеЙелч-овете ги внесоха (и не повториха
) по случай строителството на НДК. Всъщност това бяха първите масови бетоновози в България. После и руснаците взеха да правят, та даже и ние (въпросните 3-кубикови "бетоновозчета" от Павликени"). Най-доброто (соц) си бяха и останаха Татрите. По същество, тези композиции - седлови влекач с полуремарке - са един неособено практичен компромис, наложен от товароносимостта на достъпната транспортна техника.
За българските ремаркета схемата беше първо в Шумен за влекач и после в Павликени. По разкази на баща ми като отива с Европата в Павликени ремаркето не е било готово и го е взел с небоядисано буре.Дават ти боя сам да си го цапнеш
По темата има много да се пише и много снимки .......
Коментар
-
От: Стари автомобили на служба
Причината е товароносимост. В Европа и в момента се ползват доста често такива композиции, с най-съвременни влекачи. Повечето влекачи са поне 4х4 до 6х6, и се ползват същите и за композиции със самосвални полуремаркета включително по изкопни работи.Първоначално публикуван от Малкия Румба Преглед на мнениеА с каква цел са започнали да ги отделят така на полуремаркета?
Гледам, че в нета се продават даже нови такива, при все, че никога не виждал подобна техника, даже сега научих, че съществува,, но и те са привидно по-големи.
Сметката е проста - пет-осна композиция бруто до 40 тона, четириосен самосвал 32 тона. Като разликата в теглото без товар е до 2-3 тона.
Влекача може да се ползва и с различни полуремаркета.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар