Леко бронирания автомобил се е произвеждал от 1942 до 1946г.Ползвал се е от военните до 1960г,като поддържащ и разузнавателен автомобил.BA64 е базиран на шаси-GAZ64 произведени са около-9000бройки.Модела BA64B е представен през 1943г.той е бил базиран на шаси-GAZ67.Този подобрен модел има по дълга база и монтирана кула за лека картечница.Има няколко вариации на BA64:
БА64-базов модел със шаси ГАЗ64
BA64B-основния модел с кула за лека картечница(7,62мм)шаси ГАЗ67
BA64DSHK-модел с Тежка картечница( ДШК-12,7мм)
BA64D-предвиден за превоз на военния състав-6 местен(прототип)
BA64SKH-лекотоварен със СКИ отпред,предвиден за движение по снежни терени(прототип)
Дължина-3,66м
Ширина-1,69м
Височина-1,90м
Клиренс-235мм
Тегло-2360кг
Двигател ГАЗ-ММ
4цилиндров редови с обем 3285см/3
37kw-50к.с. при 2800об/мин.
Макс. скорост 80км/ч по утъпкан и равен терен.
Резервоар-90л.
Пробег 300-600км.
http://www.youtube.com/watch?v=3OoD4...layer_embedded
БА64-базов модел със шаси ГАЗ64
BA64B-основния модел с кула за лека картечница(7,62мм)шаси ГАЗ67
BA64DSHK-модел с Тежка картечница( ДШК-12,7мм)
BA64D-предвиден за превоз на военния състав-6 местен(прототип)
BA64SKH-лекотоварен със СКИ отпред,предвиден за движение по снежни терени(прототип)
Дължина-3,66м
Ширина-1,69м
Височина-1,90м
Клиренс-235мм
Тегло-2360кг
Двигател ГАЗ-ММ
4цилиндров редови с обем 3285см/3
37kw-50к.с. при 2800об/мин.
Макс. скорост 80км/ч по утъпкан и равен терен.
Резервоар-90л.
Пробег 300-600км.
http://www.youtube.com/watch?v=3OoD4...layer_embedded
Коментар