Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAZ-64В брониран

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • GAZ-64В брониран

    Леко бронирания автомобил се е произвеждал от 1942 до 1946г.Ползвал се е от военните до 1960г,като поддържащ и разузнавателен автомобил.BA64 е базиран на шаси-GAZ64 произведени са около-9000бройки.Модела BA64B е представен през 1943г.той е бил базиран на шаси-GAZ67.Този подобрен модел има по дълга база и монтирана кула за лека картечница.Има няколко вариации на BA64:
    БА64-базов модел със шаси ГАЗ64
    BA64B-основния модел с кула за лека картечница(7,62мм)шаси ГАЗ67
    BA64DSHK-модел с Тежка картечница( ДШК-12,7мм)
    BA64D-предвиден за превоз на военния състав-6 местен(прототип)
    BA64SKH-лекотоварен със СКИ отпред,предвиден за движение по снежни терени(прототип)
    Дължина-3,66м
    Ширина-1,69м
    Височина-1,90м
    Клиренс-235мм
    Тегло-2360кг
    Двигател ГАЗ-ММ
    4цилиндров редови с обем 3285см/3
    37kw-50к.с. при 2800об/мин.
    Макс. скорост 80км/ч по утъпкан и равен терен.
    Резервоар-90л.
    Пробег 300-600км.
    http://www.youtube.com/watch?v=3OoD4...layer_embedded
    Прикачени файлове
    Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

  • #2
    До: GAZ-64В брониран

    Първоначално публикуван от 4x2 Преглед на мнение
    Леко бронирания автомобил се е произвеждал от 1942 до 1946г.Ползвал се е от военните до 1960г,като поддържащ и разузнавателен автомобил.BA64 е базиран на шаси-GAZ64 произведени са около-9000бройки.Модела BA64B е представен през 1943г.той е бил базиран на шаси-GAZ67.Този подобрен модел има по дълга база и монтирана кула за лека картечница.Има няколко вариации на BA64:
    БА64-базов модел със шаси ГАЗ64
    BA64B-основния модел с кула за лека картечница(7,62мм)шаси ГАЗ67
    BA64DSHK-модел с Тежка картечница( ДШК-12,7мм)
    BA64D-предвиден за превоз на военния състав-6 местен(прототип)
    BA64SKH-лекотоварен със СКИ отпред,предвиден за движение по снежни терени(прототип)
    Дължина-3,66м
    Ширина-1,69м
    Височина-1,90м
    Клиренс-235мм
    Тегло-2360кг
    Двигател ГАЗ-ММ
    4цилиндров редови с обем 3285см/3
    37kw-50к.с. при 2800об/мин.
    Макс. скорост 80км/ч по утъпкан и равен терен.
    Резервоар-90л.
    Пробег 300-600км.
    http://www.youtube.com/watch?v=3OoD4...layer_embedded
    Допълване на информацията:
    Газоразпределение-8 клапана.
    Степен на згъстяване-4,6:1
    Въртящ момент-173Нм при 1400 об/мин.
    Скоростна кутия 4 степенна
    I-6,40
    II-3,09
    III-1,69
    IV-1,00
    З.ход-7,82
    Главно предаване-4,44:1
    Задвижване 4х4 с включващо се предно предаване.
    Едностепенна разпределителна кутия-1,00:1
    Спирачки-барабанни на четирите колела,с механично задвижване.
    Преодоляване на наклони в градуси:
    Максимален наклон изкачване-30
    Максимален наклон спускане-30
    Страничен наклон-18
    Дълбочина на брод-0,9м

    При желание от страна на Модератор-двата поста може да се съберат в един.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от 4x2; 03-02-10, 19:23.
    Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

    Коментар


    • #3
      До: GAZ-64В брониран

      Испълнение в типично руски следвоенен стил без грам мисъл за хората които ще управяват машината . Двигател без никъква преграда в бойното отделение всичкият шум прах и газове отиват на там може би за да топлят ами лятото в голямите горещини всичките тия "екстри" надути от вентилаторната перка минават през водача които диша горивовъздушна смес много близка до тази която гори в двигателя Руска работа може пък тая машина да се кара само с противогаз
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #4
        До: GAZ-64В брониран

        Педали има ли?

        Коментар


        • #5
          До: GAZ-64В брониран

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Испълнение в типично руски следвоенен стил без грам мисъл за хората които ще управяват машината . Двигател без никъква преграда в бойното отделение всичкият шум прах и газове отиват на там може би за да топлят ами лятото в голямите горещини всичките тия "екстри" надути от вентилаторната перка минават през водача които диша горивовъздушна смес много близка до тази която гори в двигателя Руска работа може пък тая машина да се кара само с противогаз
          Абе много си е добре така, по-умни от наз са го измислили, това не е кола за дълги пътувания, влиза в боя за 5-10 км. и толкова.

          То и Т34 не е мислен за удобство и екстри на екипажа но наделява над пантерите и тигрите, понякога количеството е по-важно от качеството.

          Да не забравяме, че това са машини от зората на МИНАЛИЯ ВЕК.

          Виж ми подписа, има голяма истина в него.
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #6
            До: GAZ-64В брониран

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Испълнение в типично руски следвоенен стил без грам мисъл за хората които ще управяват машината . Двигател без никъква преграда в бойното отделение всичкият шум прах и газове отиват на там може би за да топлят ами лятото в голямите горещини всичките тия "екстри" надути от вентилаторната перка минават през водача които диша горивовъздушна смес много близка до тази която гори в двигателя Руска работа може пък тая машина да се кара само с противогаз
            +1
            Лятоска карах почти месец Нивата по този начин, докато правих шумоизолацията. Много гот.
            А иначе руската концепция за бронезащита е много яка. Не се притеснявайте за арълъците. Те се самоуплътняват с кереч от тайгата.
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

            Коментар


            • #7
              До: GAZ-64В брониран

              Ако съдя по другата руска техника , това че няма никакви прегради и капаци си е напълно логично. То докъто го запалиш и вече трябва да ремонтираш нещо .

              Коментар


              • #8
                До: GAZ-64В брониран

                Аз си харесах седалката,сигурно е много удобна.

                Коментар


                • #9
                  До: GAZ-64В брониран

                  Първоначално публикуван от maladec Преглед на мнение
                  То докъто го запалиш и вече трябва да ремонтираш нещо .
                  аз съм чувал за случай при които ПРЕДИ да запалиш трябва да ремонтираш...щото някой преди тебе пропуснал да си завие и затегне гайките
                  Never ride faster than your angel can fly !

                  Коментар


                  • #10
                    До: GAZ-64В брониран

                    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                    Абе много си е добре така, по-умни от наз са го измислили, това не е кола за дълги пътувания, влиза в боя за 5-10 км. и толкова.

                    .
                    Така де аз първо всяко техническо решение го гледам като машинен инженер професионална деформация ми е . При едно пряко попадение от сравнително малък калибър парчетата от двигателя и горещите работни течности със сигурност ще убият поне водача . То за това се правят повече прегради по бронираните машини да има къкво да задържа осколките. Но през ония години кой да ти мисли за хората по ефтини са от лист ламарина.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      До: GAZ-64В брониран

                      Тука стигаме до смешката "проектиране на бронетехника". И до жизненоважното изискване за минимален брониран обем.
                      Туряме в сметката че това е разузнавателна машина, и се разсмиваме от горепосочените проблеми.

                      Коментар


                      • #12
                        До: GAZ-64В брониран

                        Още малко от автора на статията (Максим КАДАКОВ).
                        Тялото е направено от заварени бронелистове с дебелина 6-15мм.Броня,разбира се немасивна.Но благодарение на големите ъгли на наклоните тя спасява от куршуми,гранати и дори от осколочни снаряди.
                        Корпуса отвътре е доста тесен-в него могат да се поместят само двама бойци,механик-водач и командир-стрелец.В тясното пространство заедно с бойците е трябвало да бъде поместено и оборудване за военновременни ситуации-стелаж за 20 картечни пълнителя,пожарогасител,ръчна помпа,акумулатор,аптечка и два метални джоба за веши на всяка една от страничните врати.
                        Ергономия?Удобно място?Вентилационна система?Това са думи от съвременния живот.Тук водача стои в следната картина:сяда почти на пода,гърбът се опира в малка сгъваема облегалка,краката се изпъват на пред и се отдалечават в ширина почти на метър.Между краката-силовия агрегат,грохота на който многократно засилва ехото в металическия корем на бронираната кола.Педалите са невероятно твърди,за да ги раздвижиш е необходимо да се напрегнеш.Кормилния механизъм е разположен в ляво от двигателя,кормилото също е разположено в ляво спрямо седалката и е монтирано накриво.Скоростите се превключват с помоща на силни думи,двойно натискане на съединителя и леко форсиране.Вентилацията-това са тесни отвори в бронята.Ако няма престрелка,може да се отвори кръглия капак на бойницата-дишането става малко по-лесно.В ролята на печка се ползва двигателя,той отлично грее лятото,но едва топли зимата.В студено време бойците ги предпазват,само дебелите шинели и ботуши.В сравнение с тази техника,днешния УАЗ Хънтер може да се счита за шедьовър на автомобилната индустрия.

                        Ето какво е написал автора,след 10 минутен преход в бронирания автомобил:
                        Ръцете боляха,гърбът също,краката се бяха уморили от постоянното напрежение в необичайната поза.Как може да се кара такава машина?!А нашите предци не само,че са карали тези машини-те са и воювали с тях!Ревът на двигателя се слива с картечния огън,със звука на падащите в кожения мех изстреляни гилзи и с грохота на отскачащите в бронята вражески куршуми.Дим,прах,сажди...Това не са хора-това са били живи пирони,закалени за четири години до твърдостта на бронята.

                        Снимка №1
                        Военните не са одобрили всички предложени варианти на машината.Единодушно военноприемната комисия е отхвърлила верижно задвижвания модел БА-64-3.Въпреки завидната си проходимост,той е имал огромен разход от 1,5л/1км и е бил твърде бавен.Военните заключили,че такава мудна и неикономична бронирана машина на армията не е нужна.
                        Снимка №2.
                        За командирът-стрелец е монтирана седалка от мотор,на снимката се вижда разположението на резервоара и стелажа за пълнителите.
                        Снимка №3
                        Машината се е оборудвала само с един фар,разположен на левия калник.
                        Прикачени файлове
                        Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X