Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неразрешим проблем при Мерцедес W124

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Неразрешим проблем при Мерцедес W124

    Здравейте! Имам Mercedes W124 200E 1992г. ; автоматик 118 к.с ; бензин-газ.
    Преди 3 години поради неправилно сложен акумулатор и недостик на ток, колата "гръмна" в движение. В следствие на това се беше изкривила дроселовата клапа и имаше малко бели по въздушния филтър. Щетите се оправиха, но се появи един проблем, който и до ден днешен майсторите не могат да го открият. Когато карам колата на бензин след около 2-3 минути тя гасне в движение. Когато се опитам да запаля, колата запалва, но гасне веднага. След много ходене по мъките ми беше казано, че бензиновата помпа ми е изкривена, но са я оправили ( оказа се, че не е от нея ) . През това време колата върви чудесно на газ. Смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, акумулатор ( за газта съм сменил изпарител и еднин газ клапан ).Проблемът остава. След още малко ходене по мъките ми запойха наново всички релета по колата. Проблемът се оправи, но след 1 месец каране само на бензин, проблемът се появи отното- трудно палене на бензин, нестабилни обороти, докато не загрее колата и гаснене в движение. На газ , след смяна на изпарител и клапа , колата да кажем, че върви. Днес оставих колата на диагностика, за да ми проверят отново бензиновата помпа и бобината, но ми беше съобщено, че проблемът не е при тях, а в ключето, което прехвърля газта и бензина. Било е изгоряло и "меша" двете горива и колата се дави и не работи както трябва. В сряда се разбрах да ми сменят това ключе, но се съмнявам да е от него.
    Въпросът ми е, дали някъде в град София или околията има майстор, който може да погледне колата и да се разбере от къде е този проблем? Колата я имам от 6 години и искам да я запазя възможно най-дълго.
    Поздрави!

  • #2
    Стъпково моторче?
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      Нямам идея честно казано. В сряда ще отида при един майстор в Илиянци пък ще видим.

      Коментар


      • #4
        Проверете клапана на рейката на дюзите, с мембрана е и като пробие вкарва бензин в смукателния колектор. Това за сега. Утре ако се сетя повече. Белите ми косми са от 124-ка.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          Благодаря! Какво ли не смених и не правих. За 3-4 седмици се оправя проблема, но след това се появява отново

          Коментар


          • #6
            А как разбраха, че на бензиновата помпа нищо и няма. Тя може да работи, но да прави по-ниско налягане. Абе като чета ти трябва хубава дисгностика. За съжаление за по-стари коли е все по-трудно да се намери кой да се занимава. Има разни корифеи по старите мерцедеси в София, търси координати из интернет.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #7
              Я се разходи доСливница, малко след Опълченска! Навремето беше "плод/зеленчук". Сега е кафеникава двуетажна къща с два гаража под нея. Заро се казва. Правеше само Мерцедеси. Отдавна не съм го чувал, ама не пречи да питаш.
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                А как разбраха, че на бензиновата помпа нищо и няма. Тя може да работи, но да прави по-ниско налягане. Абе като чета ти трябва хубава дисгностика. За съжаление за по-стари коли е все по-трудно да се намери кой да се занимава. Има разни корифеи по старите мерцедеси в София, търси координати из интернет.
                Беше ми измерена и всичко по нея си работи. Със сигурност ми трябва хубава диагностика. Проблемът 100% е нещо малко, което бъзика токовете. Лошото е, че вече 3-ма майстори ме връщат.

                Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от Nikola Ivanov Преглед на мнение

                Беше ми измерена и всичко по нея си работи. Със сигурност ми трябва хубава диагностика. Проблемът 100% е нещо малко, което бъзика токовете. Лошото е, че вече 3-ма майстори ме връщат.
                При мен малкото нещо беше ЕКУ-то, веднъж го ремонтирах, след 2-3 години взе пак да прави номера. Накрая го смених с друг втора употреба и така го продадох. Но по принцип проблемни са компютрите на по-новите мотори, твоя е 122 от старите, 136 са проблемни. Но не е гаранция. Другото, което се сещам на тия коли им се разпада ел.инсталацията в коша, изолацията на кабелите се пука и направо се троши. Сцепи някой сноп да видиш как е. Окъсява някъде и стават дискотеки.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                  При мен малкото нещо беше ЕКУ-то, веднъж го ремонтирах, след 2-3 години взе пак да прави номера. Накрая го смених с друг втора употреба и така го продадох. Но по принцип проблемни са компютрите на по-новите мотори, твоя е 122 от старите, 136 са проблемни. Но не е гаранция. Другото, което се сещам на тия коли им се разпада ел.инсталацията в коша, изолацията на кабелите се пука и направо се троши. Сцепи някой сноп да видиш как е. Окъсява някъде и стават дискотеки.
                  Сигурен съм, че е нещо свързано с ел. разпределението. Пичовете при, които ходих 6 години ( откакто имам колата ) все правеха нещо и закрепваха положението за 1 месец и след това проблемът си оставаше. Буквално колата преди 2-3 седмици беше пушка, а днес едвам се кара. Това ЕКУ къде го ремонтира ? И има ли в София човек, който може да препоръчаш за да хвърли едно око?

                  Коментар


                  • #11
                    Правих го във Варна. Тогава намерих и сервиз в София, но аз съм по средата, така че избрах Варна. Вземи си един от морга за проба, вече са по 30-40 лв. сигурно. Само гледай да е същото - марка и номер. При мен изключваше една, понакога и втора бобина и оставах на 4/2 цилиндъра, колата 2,8 6 цилиндъра. Стоян ти е писал горе за сервиз, аз съм далеч, не че при нас има де
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #12
                      Потърси Иван Гюрин из фейсбук, това момче ги разбира и е от София, гледал съм го из разни канали в тубата.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • #13
                        Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                        Потърси Иван Гюрин из фейсбук, това момче ги разбира и е от София, гледал съм го из разни канали в тубата.
                        Ще погледна. Благодаря!

                        Коментар


                        • #14
                          https://www.facebook.com/groups/744417118914012/
                          Ford Maverick II 2.3 XLT
                          Ford Mondeo MK5

                          Коментар


                          • #15
                            Нямам фейсбук, но в линка излиза Ivan Gioring
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X