Здравейте! Имам Mercedes W124 200E 1992г. ; автоматик 118 к.с ; бензин-газ.
Преди 3 години поради неправилно сложен акумулатор и недостик на ток, колата "гръмна" в движение. В следствие на това се беше изкривила дроселовата клапа и имаше малко бели по въздушния филтър. Щетите се оправиха, но се появи един проблем, който и до ден днешен майсторите не могат да го открият. Когато карам колата на бензин след около 2-3 минути тя гасне в движение. Когато се опитам да запаля, колата запалва, но гасне веднага. След много ходене по мъките ми беше казано, че бензиновата помпа ми е изкривена, но са я оправили ( оказа се, че не е от нея ) . През това време колата върви чудесно на газ. Смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, акумулатор ( за газта съм сменил изпарител и еднин газ клапан ).Проблемът остава. След още малко ходене по мъките ми запойха наново всички релета по колата. Проблемът се оправи, но след 1 месец каране само на бензин, проблемът се появи отното- трудно палене на бензин, нестабилни обороти, докато не загрее колата и гаснене в движение. На газ , след смяна на изпарител и клапа , колата да кажем, че върви. Днес оставих колата на диагностика, за да ми проверят отново бензиновата помпа и бобината, но ми беше съобщено, че проблемът не е при тях, а в ключето, което прехвърля газта и бензина. Било е изгоряло и "меша" двете горива и колата се дави и не работи както трябва. В сряда се разбрах да ми сменят това ключе, но се съмнявам да е от него.
Въпросът ми е, дали някъде в град София или околията има майстор, който може да погледне колата и да се разбере от къде е този проблем? Колата я имам от 6 години и искам да я запазя възможно най-дълго.
Поздрави!
Преди 3 години поради неправилно сложен акумулатор и недостик на ток, колата "гръмна" в движение. В следствие на това се беше изкривила дроселовата клапа и имаше малко бели по въздушния филтър. Щетите се оправиха, но се появи един проблем, който и до ден днешен майсторите не могат да го открият. Когато карам колата на бензин след около 2-3 минути тя гасне в движение. Когато се опитам да запаля, колата запалва, но гасне веднага. След много ходене по мъките ми беше казано, че бензиновата помпа ми е изкривена, но са я оправили ( оказа се, че не е от нея ) . През това време колата върви чудесно на газ. Смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, акумулатор ( за газта съм сменил изпарител и еднин газ клапан ).Проблемът остава. След още малко ходене по мъките ми запойха наново всички релета по колата. Проблемът се оправи, но след 1 месец каране само на бензин, проблемът се появи отното- трудно палене на бензин, нестабилни обороти, докато не загрее колата и гаснене в движение. На газ , след смяна на изпарител и клапа , колата да кажем, че върви. Днес оставих колата на диагностика, за да ми проверят отново бензиновата помпа и бобината, но ми беше съобщено, че проблемът не е при тях, а в ключето, което прехвърля газта и бензина. Било е изгоряло и "меша" двете горива и колата се дави и не работи както трябва. В сряда се разбрах да ми сменят това ключе, но се съмнявам да е от него.
Въпросът ми е, дали някъде в град София или околията има майстор, който може да погледне колата и да се разбере от къде е този проблем? Колата я имам от 6 години и искам да я запазя възможно най-дълго.
Поздрави!
Коментар