Тази година ходих на море на св. Влас. Докато разтоварвах един тон багаж, забелязах скрит под една асма стар мотор с кош ... Викам си "Някой урал ще е сигурно ..." . Докато разтоваря, моторът беше изкаран на улицата. Оказа се BMW R12 от 1936 г. С регистрация:
На другия ден на същото място се появи следната табела:
А моторетката до нея е Zundapp DB 200.
Разрових в интернет, но не открих никаква информация за въпросния "Музей". Попитах в заведението със същото име и един младеж каза "Ами има мотори за разглеждане ..." Срещу 3 лв вход.
Извиках хлапето и влезнахме в съседната кооперация. Очаквах да видя някаква колекция от ИЖ-та, MZ, CZ, Jawa и други соц реликви, но истината беше малко по-различна.
Сякаш влезнах в пещерата на Аладин. В едно помещение от 50-тина кв. м. бяха струпани доста интересни за мен мотоциклети. Признавам си, че за някои чух за първи път, а други съм ги гледал само на снимка. Наоколо се носше странна миризма но смес от масло, бензин и нафта.
Успях да разменя няколко приказки със собственика. Той уточни, че не прави реставрации в пълния смисъл. А намира машини, окомплектова ги и ги оставя в автентичен вид. Някои от тях ги продава, за да може да финансира останалите.
Видях 3 бр. Indian от 20-те години ... Оказа се, че по това време в цяла Европа е имало две официални представителства на марката. Едното е било в Чехия, а другото в България. Тук има информация за историята на марката.
Балкан 250 М1 с тунинг багажник. Помня, че на село имаше няколко ИЖ-та с такъв самоделен багажник и пластмасова щайга отгоре. Багажникът се сваля на 4 болта, но е оставен нарочно:
Victoria:
Не ги знам каквиса, но са с ремъчно задвижване. На горната ремъкът е кожен:
Адресът на който ми излиза е: "св. Влас, кв. Русалка № 13". Пада се над "Диневи Ризорт", на горната улица, която е успоредна на главния път.
За всеки случай координати: 42.711506,27.766370
На другия ден на същото място се появи следната табела:
А моторетката до нея е Zundapp DB 200.
Разрових в интернет, но не открих никаква информация за въпросния "Музей". Попитах в заведението със същото име и един младеж каза "Ами има мотори за разглеждане ..." Срещу 3 лв вход.
Извиках хлапето и влезнахме в съседната кооперация. Очаквах да видя някаква колекция от ИЖ-та, MZ, CZ, Jawa и други соц реликви, но истината беше малко по-различна.
Сякаш влезнах в пещерата на Аладин. В едно помещение от 50-тина кв. м. бяха струпани доста интересни за мен мотоциклети. Признавам си, че за някои чух за първи път, а други съм ги гледал само на снимка. Наоколо се носше странна миризма но смес от масло, бензин и нафта.
Успях да разменя няколко приказки със собственика. Той уточни, че не прави реставрации в пълния смисъл. А намира машини, окомплектова ги и ги оставя в автентичен вид. Някои от тях ги продава, за да може да финансира останалите.
Видях 3 бр. Indian от 20-те години ... Оказа се, че по това време в цяла Европа е имало две официални представителства на марката. Едното е било в Чехия, а другото в България. Тук има информация за историята на марката.
Балкан 250 М1 с тунинг багажник. Помня, че на село имаше няколко ИЖ-та с такъв самоделен багажник и пластмасова щайга отгоре. Багажникът се сваля на 4 болта, но е оставен нарочно:
Victoria:
Не ги знам каквиса, но са с ремъчно задвижване. На горната ремъкът е кожен:
Адресът на който ми излиза е: "св. Влас, кв. Русалка № 13". Пада се над "Диневи Ризорт", на горната улица, която е успоредна на главния път.
За всеки случай координати: 42.711506,27.766370
Коментар