Е я и една от другите ми ретро наличности. Съвсем по невнимание се сдобих с нея и в момента всъщност е единствената ми движима ретро собственост. 1985 Кадилак Девил лимо. 4.1 осмак, 132 коня, автоматик, климатроник за отпред и за отзад, видео, телевизор, бар, непрозрачна преграда за салона. Въпреки че не е къса, паяка успя! Наздраве на всички от мен!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Едно друго ретро...
Свий
X
-
До: Едно друго ретро...
Благодаря! Ами то и това е вярно, ама на 24 години вече е станала - не е първа младост. То не че средностатистическия автопарк в България е много по-млад де ... А и тепърва я очакват разни реставрационни дейности. В този ред на мисли - търся тапицер за салона и за виниловия таван. Ако някой има инфо, ще съм много благодарен.
Коментар
-
До: Едно друго ретро...
Този Кадилак съм го виждал по мероприятията. Снимка 12 от Спасовден 2008 ли е?
Още една година и лимузината става "ретро" - влиза в графа "янгтаймер". Това е по устав на нашите ретро-клубове, които пък са в унисон с Международната федерация за старинни автомобили - FIVA. От 25 до 35 години - янгтаймер. След 35 - олдтаймер.
Какви реставрационни операции си предвидил? Освен тапицерската дейност, де.
Иначе автомобила е много интересен. Имаш ли представа колко такива Девил-а съществуват към момента тук?С "Фармахим" - непобедим

Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Едно друго ретро...
Като бивш "паяк" ще им тегля една майка на колегите (вдигал съм всичко без "Хамър" и "Ферари") мотора трябва да е напред върху платформата, ама карай....За тапицерията, чукни в "Гугъл" "автотапицерия" или в "мобиле.бг" има много, за София...имаше под моста за Аерогарата на 4-ти километър в "италианския сервиз". Задна кожена седалка за "Ягуара" по спомени беше към 700лвПървоначално публикуван от musuibie Преглед на мнениеВ този ред на мисли - търся тапицер за салона и за виниловия таван. Ако някой има инфо, ще съм много благодарен.
(ама преди 5 години) при това работят не лошо.
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Едно друго ретро...
Колата си е не ретро, а истинска класика. Във всеки американски екшън има поне една такава от този модел и са ми правили огромно впечатление тези лимузини, и много съм си мечтал да се повозя на такова животно
Колата и аз съм я виждал по мероприятията доста често, но така и не съм се запознавал със собственика. Прави ми впечатление, че двигателя е много скромен от към коне - сигурен ли си колега, че е само 132 да не е 321 коня?
Коментар
-
До: Едно друго ретро...
колега ти не я ли продаваше тази кола миналата година?Първоначално публикуван от musuibie Преглед на мнениеБлагодаря! Ами то и това е вярно, ама на 24 години вече е станала - не е първа младост. То не че средностатистическия автопарк в България е много по-млад де ... А и тепърва я очакват разни реставрационни дейности. В този ред на мисли - търся тапицер за салона и за виниловия таван. Ако някой има инфо, ще съм много благодарен.
Коментар
-
До: Едно друго ретро...
Ами май е от 2007 ама и аз не помня вече точно.Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеТози Кадилак съм го виждал по мероприятията. Снимка 12 от Спасовден 2008 ли е?
Боица трябва да и се понаправи и смяна на задни аморесьори. Колата е с тази модерна система наречена нивомат и е малко клекнала в момента. Хубавото на цялата работа е че ги имам. И малко емблеми ще и понаслагам.Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеОще една година и лимузината става "ретро" - влиза в графа "янгтаймер". Това е по устав на нашите ретро-клубове, които пък са в унисон с Международната федерация за старинни автомобили - FIVA. От 25 до 35 години - янгтаймер. След 35 - олдтаймер.
Какви реставрационни операции си предвидил? Освен тапицерската дейност, де.
При мен още един - ще постна снимки, един с бургаска регистрация - зелен мисля че е, един във Видин и два в една фирма за коли под наем бяха преди на автокъща Онтарио.Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеИначе автомобила е много интересен. Имаш ли представа колко такива Девил-а съществуват към момента тук?
Е го - пие бира на последната снимка...Първоначално публикуван от zhivko88 Преглед на мнениеКолата си е не ретро, а истинска класика. Във всеки американски екшън има поне една такава от този модел и са ми правили огромно впечатление тези лимузини, и много съм си мечтал да се повозя на такова животно
Колата и аз съм я виждал по мероприятията доста често, но така и не съм се запознавал със собственика.
132 си е. Най-маломощния GM осмак. На този модел се монтират два двигателя - 4.1 и 5.7. Единия е икономичен, а другия - мощен.Първоначално публикуван от zhivko88 Преглед на мнениеПрави ми впечатление, че двигателя е много скромен от към коне - сигурен ли си колега, че е само 132 да не е 321 коня?
Ами пуснах ги двете за да видим зрителския интерес.Първоначално публикуван от bodevb Преглед на мнениеколега ти не я ли продаваше тази кола миналата година?
Коментар
-
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар