През 60-те години за известно време държавата беше разрешила частници да имат собствени камиони, с които извършваха транспортни услуги.
Като отмениха разрешителното (както Ленин отмени НЭП-а) един помориец не могъл да прежали своя "Чепел" и го зазидал в един сайвант и измазал стената.
След промените благополучно си го извадил от заточението и след 20!! години го подкарал. Случаят беше описан в първите демократични вестници.
Като отмениха разрешителното (както Ленин отмени НЭП-а) един помориец не могъл да прежали своя "Чепел" и го зазидал в един сайвант и измазал стената.
След промените благополучно си го извадил от заточението и след 20!! години го подкарал. Случаят беше описан в първите демократични вестници.
?
На един мой съученик баща му беше соатаджия.Първо имаха Ланчия 5тонна.Имаше едно лостче за да тръгне назад като включиш задна трябва да го преместиш иначе не ще да мръдне.Помня че счупиха диференциала и го смени от Ифа Хорх и си караше.Помня че беше бензинова но имаше стойка за нафтова помпа и можеше при нужда да се преправи на дизелова
.После я продаде и купи Шкода RO таман я стегна и разтуриха СОАТ
за една седмица му изпадаха зъбите на човека и след някоя и друга година на самоход я закара на вторичните
Та не бяха само црепове имаше и по нови модели.А как бачкаха в тези златни времена .С частен камион а около тебе всичко държавно
Коментар