Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари самолетни двигатели - цивилно приложение
Свий
X
-
От: Ретро машини - снимки
Този "сушуар" с двигател от миг-17, топи сняг по пътища и релси в Сибир.Първоначално публикуван от prepodobni Преглед на мнениетова може би е за снега по пътищата.
Още, с двигател Климов VK1 от миг-15:
Тук топи сняг по писти и самолети:
-
От: Ретро машини - снимки
Карах такъв зил с двигател отзад от миг15 ползваше се за разпръскване на масови безредици.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Не съм го виждал в действие,резервоара беше един тон,разправяха че на 100 метра не може да стои прав човекGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
преувеличили са доста за 100-те метра......... в Н.Пазар издухваха шумата по плаца с него, но не беше много успешно и го довършвахме с метлите. Иначе на занятията не го палеха, само дето шофьорчето се мъчеше да кара на заден срещу тълпатаПървоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеНе съм го виждал в действие,резервоара беше един тон,разправяха че на 100 метра не може да стои прав човек________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
То едва ли ще запали лесно,горивото успешно минаваше през резервоара на другите зилове с малко чернилка през ауспуха на 131 и от там си попълвахме липсите.Та в даден момент и с вода е бил пъленGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Хм, пак ме върна 29 години назад... По стечение на обстоятелствата присъствах на първото палене на плаца. От бойците никой не се престраши да застане в посоката на струята, иначе бяхме сложили 2 тухли четворки една върху друга на няколко метра зад камиона. Събори ги още на средни обороти, после наду още, не знам дали беше на макс, но хвърляше бая огън назад. Шумът обаче беше убийствен. 87ма правехме и едно нощно занятие по разпръскване на масови безредици, май на някакво СС летище ни бяха закарали. Два БТРа, пожарната от Преслав и въпросния ЗиЛ. Нашата рота за първи път излизахме с новите противогази /тип Дарт Вейдър/, вие май го играехте тълпата, кучета вече не помня дали имаше тогава? Пожарната наду, Зила също и шоуто стана пълно като взехме да хвърляме гранатите. Противогазите не бяха прогонени и тръгнаха сълзи сополи и так дале. Възможните последствия бяха отработени и изпитани, хаха. Още тогава се оказа че пожарната е много по-ефективна и по-нататък сигур са го палили само да изпишат керосина.Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениепреувеличили са доста за 100-те метра......... в Н.Пазар издухваха шумата по плаца с него, но не беше много успешно и го довършвахме с метлите. Иначе на занятията не го палеха, само дето шофьорчето се мъчеше да кара на заден срещу тълпата
П.п. Да си допиша, че още нещо се сетих. На първото палене май го изкара един старшина, иначе беше пълно с фуражки, как си му е ред
. Като вдигна оборотите и камиона почна да приплъзва напред и спря да го надува. Явно му трябваше още баласт, а вероятно и цистерната не е била на фул. На нашия мисля че беше два тона или два и половина, забравил съм ТТ данните вече.
Последно редактирано от jordanov sv; 26-11-15, 11:23.
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Този в случая подгрява десния двигател на Ту-134. При -30 някъде в Сибир паленето си е било приключениеПървоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеТук топи сняг по писти и самолети:
[ATTACH=CONFIG]840473[/ATTACH]
Коментар
-
Последно редактирано от slowtraveler; 26-11-15, 12:09.Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Стари самолетни двигатели - цивилно приложение
В казармата служих в Инженерно авиационен батальон Горна Оряховица и работихме по всички летища в северна България. С такива духалки подсушаваха пистите след дъжд или сняг като снегът първо се чистеше с ротори подредени на ветрило. Никък не е евтино защото издухва доста керосин но един не успешно приземил се боен самолет струва повече.Първоначално публикуван от prepodobni Преглед на мнениеТова чудо за какво ли се е ползвало в откритите рудници преди имаше такива двигатели поставени на един вагон и чистеха снега от релсите,а това може би е за снега по пътищата.[ATTACH=CONFIG]840449[/ATTACH]
ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
0896 846 246
Коментар
-
От: Ретро машини - снимки
Мдам, напрао ти късаше шортите, но никога не са работили на повече от 60% мощност. "Джуганчето" трудно ги удържаше. Всъщност се използуваше и за разпръсквач на сълзотворната струя от съседната пожарна кола. Правеше сълзотворна мъгла, която ти се набиваше директно в кожата, през дрехите. Добре, че след третия месец бяхме вече имунизирани против почти всички подобни препарати. Само с нервно-паралитичен не ни бяха къпали.Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеНе съм го виждал в действие,резервоара беше един тон,разправяха че на 100 метра не може да стои прав човекПрави каквото щеш, ама да стане както трябва.
Коментар
-
От: Стари самолетни двигатели - цивилно приложение
мда, ето тука една демонстрация на възможностите. Макар че ний със кирките сигур по-бързо щяхме да се оправим. Нашта машина беше подобна, ЗиЛ 130 с по-малка цистерна и без жп ход, разбира се.
https://www.youtube.com/watch?v=7eWFBETPOew
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Днес.
Коментар