Първата разработка е в Дания през 1987 г., следват няколко изпълнения през 1991 г. от компанията Citycom (през 2009 г. става Smiles AG). Екоавтомобила City-EL тежи само около 250кг. Разполага с три тесни гуми с въздушно налягане от 4 бара. Стандартната версия е с напрежение 36V/48V и достига 132 PMG с ефективност от 90% във върхова мощност от 4,5 кВт. Ускорението е като на малък автомобил и е с ограничение до 85 km/h.
В зависимост от различните видове батерии, (олово киселина, кадмий, никел, като стандарт от 2009 г. насам: Li-Ion), управление и разстоянието, средният разход е около 4,5 кВтч на 100 км и са възможни да се достигне пробег до 200 km.
В зависимост от използваните батерии и зарядни устройства едно пълно зареждане отнема между 1-4 часа.
Малък и пъргав, City-EL, разполага и с изобилие свободно място. В задната част зад шофьора има достатъчно място за дете, домашен любимец или за покупки.
Поради това, че има олекотена конструкция с активна и пасивна безопасност модификациите - Basic е със затворена качулка и Open Fun модел с твърд, подвижен покрив. Благодарение на ниското тегло, форма, и не на последно място сигурно поведение на пътя автоматично изключва всякакви инциденти, и сериозни наранявания.
Към този момент модел City-EL няма известни инциденти.
The Flat Earth Society has members all around the globe.
Един ден на Орион минаха 5-6 такива. Явно някакъв гараж за това има там.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Връщаме се в бедните следвоенни години,когато хит са били мото-купетата като БМВ-Изета,Месершмит и др.Време е да се появат из София и китайски рикши,волски каруци.Ако тия политици изкарат още един мандат,със сигурност транспорта в страната ще е екологично чист.
Връщаме се в бедните следвоенни години,когато хит са били мото-купетата като БМВ-Изета,Месершмит и др.Време е да се появат из София и китайски рикши,волски каруци.Ако тия политици изкарат още един мандат,със сигурност транспорта в страната ще е екологично чист.
Да бе, я питай колко му струва контролера с акумулаторите, пък тогава.....
Да,скъпи са,вярно е.Но предвид това,че няма гориво,масла,бутала и т.н.,крайният резултат е:много евтино,икономично,практично и добро за бързо обедняващия българин.
Да,скъпи са,вярно е.Но предвид това,че няма гориво,масла,бутала и т.н.,крайният резултат е:много евтино,икономично,практично и добро за бързо обедняващия българин.
Ндааа, само дето преди да дойде до обедняващият българин се подвизава при доста по-богати европейци азиатци и разни други. То и Смарта е за бедняци я го виж къв е дребен.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар