То добре че има и такива хора, че сега да се радваме на такива коли Аз се чудя как за толкова малко км е успял да направи толкова "подобрения" по Ладата.... То не са стопчета, лампички по таблото...
Ние имаме гараж в същия блок, където беше бялата Лада - два, или три гаража по-надясно.
Помня и Ладата, и собственика й и ми стана тъжно, като разбрах, че е починал и така Ладата е продадена. Беше обикновен човек, може би десетина години по-млад от баща ми. Слаб, с очила и винаги ходеше в гаража с типичното за соца облекло - дочени панталони и синя престилка. Ладата винаги си е стояла в гаража. Помня как веднъж, преди сигурно 20 години, я беше изкарал да я измие. Явно толкова много си е обичал колата, че не е искал да я кара. Винаги я завиваше с черги, да не се праши... За мене това не е нормална работа, но има и такива хора.
Като се сетя примерно как идвахме от някъде с червената 1600, а той отворил гаража и нещо човърка. Пълен контраст... Нашата Лада 2106 я продадохме 1996-та на 570000 км - буквално сцепена от каране. И никога не е виждала пазене. Само газ и не се слизаше от нея. А ето я тази , бялата - стояла като паметник... Хм, все си мисля, че колите са за да се карат.
Страхотна находка.Поздравления! Но наистина има ли ги тези липсващите части? И също така резервоарчетата за спирачна течност не седят така оригинално! Има си стоика за тях.
Доколкото знам всички части са налични. Човекът разглобил и зазидал колата да не му я откраднат, а частите прибрал в апартамента... Седалките, ел инсталацията и резервоара.
Не мога да ги разбера такива хора - чакал 10-15 години да я купи и я затворил в гараж. Но пък иначе сега нямаше да има накакво да се радваме.
Аз не я и дочаках . Като съм се родил 1970 година нашите са ми направили вноска тогава за ВАЗ 2101 добре ама ги спират от производство по някое време без да ни е дошъл реда и я прехвърлят за Лада 1500 и с нея така после за 1500 S и накрая за 2107 . Като се уволних от казармата 1990 година получих писмо от Мототехника да отида да си вземем депозита от 1500 лева които тогава стигаха за два стека цигари .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Срещал съм такива "колекционери" на коли. През Соца са чакали 10-15 години за ред или са я купили по "второ направление", разбирай - с долари, за които са гълтали пясъка на Сахара поне 2 години - за да я купи. После само я лъска, кара я 1 път годишно до морето, но пък чак да я зазида... Тия никога не съм ги разбирал. И до сега.
Коментар