Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пежо 404

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пежо 404

    Преди няколко години в Бургас имаше 5 автомобила Пежо 404.Първите два се намираха на паркинга пред ъ-ще Св. Св.Кирил и Методий. Третото се намираше до хотел Вега точно срещу моста към Меден рудник.Четвъртото се намираше в една от отбивките на ул. ген.Гурко.И последното се намираше в същата отбивка но в другия и карай до една детска градина.


    В тази тема смятам да говоря точно за последното пето Пежо.То е било собственост на моят дядо Иван Пантелеев (тогавашен диригент на оркестър Бургас и основател на конкурса „сладкопойна чучулига”).След като си е купил Опел Омега той е дал Пежото на братовчед си – монтьор които е казал че ще го кара.Но той продава каквото може включително газовата уредба и го оставя да гние на паркинга.Тогава преди 10 години се появява един човек който иска да прави ретро такси.Пежото отива при при него и стой десет години без да се пипне.Когато отидох да го видя то изглеждаше така:





























    Преди 2 години този човек се обажда и казва „елате и си вземете колата” и ние отидохме и я прибрахме.Още на другия ден бяха свалени мокрите килими и балатуми от пода,задната седалка калъфите на предните седалки,бяха отворени предният капак и шибидаха.Също така свалих и всички лайсни и тазове:

















    http://ziprok.snimka.bg/automobiles/pevo.554045 тук има още малко снимки.

  • #2
    От: Пежо 404

    Еми пожелавам ти успешна реставрация А друго какво си правил по колата ? Ако я държиш навън поне изчопли тази ръжда и намажи с грунд за да нямаш по-големи ядове след зимата . Инъче евала колата е готина и недеи се отказва от нея !

    Коментар


    • #3
      От: Пежо 404

      И аз пожелавам успешна реставрация.
      И качвай снимки от реставрацията.
      Ще следя темата с интерес.
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #4
        От: Пежо 404

        Колата е прибрана в гараж.Ппнеже съм ученик смятам да поработя над нея през зимната ваканция.ще пускам снимки.

        Коментар


        • #5
          От: Пежо 404

          Ако това беше историята на един съвременен автомобил-след такъв престой само гумените части щеше да намериш.Това е изключително качествен автомобил от времето когато инженерите правеха коли които да живеят поне 20год.Не се отказвай и не прави компромиси с ремонта и детайлите.
          Ние ще следим темата и ще помагаме с каквото можем.

          Коментар


          • #6
            От: Пежо 404

            Забравих да кажа за една малка подробност.Двигателят е от Пежо 504.
            Малко след като го е купил дядо ми го е сменил.

            Коментар


            • #7
              От: Пежо 404

              Колега поздравления дано колата стане тъкмо ще ме надъхаш да си направя моето, което купих малко наивно и преизбързано без да си правя равносметка тогава, че и тази кола ще ми глътне крупна сума пари и сега дори ми стои в склада и чака или да се продаде или като се оправя с Рената да почна и него! Ето малко снимки от моето


              Коментар


              • #8
                От: Пежо 404

                Тая антика не е ли с дизелов двигател.Вземах същия за един проект.Намират ми се и 2задни моста,като проект и идея нямат равни,но като испълнение пълна скръб,корона бронз ,колело стомана...Незнам бронза къкъв е ,но като материал не е от най-здравите.Иначе мостовете са доста яки и сравнително леки.Полуоската е 30мм.

                Коментар


                • #9
                  От: Пежо 404

                  Тоя и следващия модел Пежо са едни от най разпространените коли във всичките им разновидности особино пикап из арабския свят а при ония с нощниците издържа само най здравото от най здравото.
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пежо 404

                    Eдно време в Българския лагер в Либия автопарка е бил тойота и такива пежа пикап.Карали са докато не им опадат вратите и издържали на всичко.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пежо 404

                      Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                      .....издържали на всичко.
                      Вярно са железни. Преди 4 петилетки първо карах "404"-ката на вуйчо ми (бензинов инжекцион много сходен с дизелите) после (през1988-89г.) си купих мое, бяло, карбураторно, родено около1959г. Мисля че беше едно от най-старите правени изобщо, и си го карах до 1993г.....много непретенциозно и с невероятна возия.
                      Успехи с реставрацията, ако някой смята че може да му помогна с нещо, да свирка
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пежо 404

                        Ами, честито. Чака те много, много работа, ако желаеш да бъде кола като кола. Аз, като горд и щастлив собственик на едно скромно 504, държа да отбележа, че този модел двигател е много проста, добре преоразмерена и здрава машина. Много, много е тих. На практика, когато е центрован добре - чува се само пулсацията от движението на буталата вътре и нищо друго. Има превъзходна динамика, може да работи дълго време движейки се със скорост 130-140-150 км/ч., без да му навреди никак. И е много икономичен. Особено 404, което е и по-леко от 504. Най-вече, ако е със 1600 кубиковия агрегат. Толкова лесно се поддържа. Което не значи да го караш задължително с лайна в резервоара и кенеф във картера.

                        Но, имам едно малко предложение. По-скоро съвет. Като човек, който е сменил поне 5-6 лични коли, стари, почти чисто нови съвременни, луксозни, мощни, слаби, не луксозни.....разнообразни марки. И като човек, който от яд и омраза към всякакъв вид консуматорство си купи много възрастен автомобил, набор 1972. Точно за всекидневно каране, като нормална кола каквато и е. Човеко, търси. Търси кола, годна да я караш. Кола, която да е на оригинална боя, под 100 000 реални километра, със читава механика, непомръднало купе, да не е карана зимата и просто да е къткана кола. Автомобил, който като го вземеш да му смениш консумативи ( маркучи, спирачна течност, уплътнения, гарнитурки, свещи, кабели, масла и прочие да не изреждам...) и веднага да го подкараш. Само, само тогава ще усетиш пълния му потенциал. И ще бъде неопорочена Класика, забравена от времето и даваща ти най-хубавото от себе си - младостта и здравето на своето съхранено състояние, наред със всичките си характеристики. Да не повдигам въпросът с регистрация, данъци, документи.

                        Но, щом си решил да го правиш - ще помагам и аз с каквото мога. Но, едно ще ти кажа - ще трябват пари, ама не само за кръпка, кит и боя. Помисли добре.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пежо 404

                          И аз имам впечатление за Пежо 404. Един приятел, на работа в Алжир си го купи от там. Ново. Не можех да си представя по-съвършен дизайн за автомобил. А като се наемеше пежото по нагорнище с четири души в него, Гошо (собственика) казваше: -Колата е кола, когато увеличава скоростта си по нагорнище. Мълчах, защото моята жигулка и празна не можеше да направи това.
                          Минаха три години. Пежото взе неудържимо да ръждясва. Тенекиджиите вдигаха рамене - фаровете нямаше на кокво да се крепят. При дъжд вода влизаше отвсякъде. Гошо се оправдаваше,че този екзпляр е африканско изпълнение, без луга по пътищата.
                          Всички възторзи, изказани по-горе, обаче, са верни!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пежо 404

                            Много хубави работи написахте за това Пежо, че чак ми се докара моето само, където и аз малко съм се отчаял, че не е така запазено купето пък камоли да е на оригинална боя както препоръчва колегата Тодор Живков та започвам да се чудя да ли се занимавам с него или не

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пежо 404

                              Поговори с Маниака М-20. И той купи неговата Победа не като ученик, ами смятай - като дете. Пък скоро ще я подкара.
                              Беше две кофи ръжда. Сега има истинска ретро кола, и знае за колите повече, от половината тоя форум, събран на куп.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X